Hoi Allemaal, Even een vraag over het volgende: Wie van jullie is zwanger en werkt in de buitendienst. Maw : wie zit er ook de hele dag op de weg? Hoe doen jullie dit? Hebben jullie bepaalde afspraken met werkgever gedaan enz enz. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen/tips.
IK heb zelf tot week 23 gewerkt (zit door omstandigheden thuis) 'op de weg' Maar wat voor afspraken zou je moeten hebben met je werkgever dan? En in wat voor zin, bedoel je hoe doe je dit?
Doelde meer op extra pauze's ed. Ik bedoel, als je op de zaak zit gaat dat gewoon veel makkelijker. Extra pauze op de weg gaat bijna niet omdat je niet even kan uitrusten in je auto. Ben dus heel benieuwd hoe anderen dat opgelost hebben, snap je?
Ow op die fiets... Ja die regel gaat bij mij niet op, aangezien ik per uur werk. Misschien vaker stoppen bij een tankstation oid?
Ben nog niet zwanger hoor maar was gewoon erg benieuwd.. Aangezien vrouwen toch in de minderheid zijn in de buitendienst!
Ik ben nog niet zwanger (druk bezig ) maar zit wel fulltime in de buitendienst. Ik kan mijn eigen tijden regelen dus denk dat dat voor mij geen problemen op zal leveren!