bij mijn derde heb ik 8 jaar geleden onveilig gevreen met een goede vriend niet eens een relatie was dat mijn menstruatiee was nog niet eens helemaal afgelopen en toch werd ik eind van die maand niet ongesteld maar had ik een positiefe zwangerschapstest in mijn hand .... ik heb een heerlijke zoon er aan overgehouden niet een ongelukje zoals ze dat wel eens plat zeggen maar een gelukje!
bij de eerste hadden we ook 1 keer onveilig gevreeen en meteen zwanger en bij de tweede hebben we er anderhalf jaar over gedaan. dussss
Ik ben ook van de eerste keer zwanger geworden. We hadden besloten om het te gaan proberen en zodra mijn spiraaltje eruit was, was ik zwanger...
hoooi nou ik ben het levende bewijs..! het kan zeker zo zijn..1 x onveilig gevreeen en ja hoor raak..100% zwanger 1 x..nu 13 weken inverwachting van een heeel actief kindje.. succes en als het zo is geniet er van liefss
het ligt eraan wanneer je sex hebt gehad in je periode ze zeggen als je een regelmatige cyclus hebt dat je dan op de 13e 14e en 15e dag na de eerste dag van de menstruatie het meest vruchtbaar bent.daarvoor en daarna weer minder. en of je de pil slikt ook, want dan zit je lijf nog barstensvol hormonen die het tegenwerken
Tsja... hier toch echt niet! En er is hier ook een heel topic over en bijna alle vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geworden zijn dat door microgynon30
bij de 2e was ik 1 x de pil vergeten en zwanger bij de 3e ook 1 x de pil vergeten en zelfs de morningafterpil gehad.. en ook zwanger nr 3 is nu t=dus onderweg., niet gepland maar zeker wel gewenst!
Nou bij mij was t ook te verwachten want vergat af en toe de pil en was steeds niet zwanger geworden,, toen heb ik ook een paar weken op doktersadvies zonder pil gedaan omdat ik zulke zere borsten had elke keer! maar had geen zin om condooms te kopen na een paar maanden bedacht ik me opeeens dat ik niet meer ongesteld was geworden haha! En nu ben ik zwanger van een meid die harstikke welkom is! xxx