Onverklaarbaar gevoel in je buik en kriebels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bekendeonbekend, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Hey ik moet fftjes weer iets kwijt , ik zit tot nu toe met een cyclus rond de 30/35 dagen en mijn menstruatie was van 13 juli tot 16juli, toen had ik helemaal niks meer de gehele dag en de dag erna 17juli tot 18 heel af en toe met afvegen na het plassen zwarte afscheiding ik Shrok er van had dit nog nooit eerder gezien of gehad .. Ik heb sinds een week echt ja steken maar gek raar anders dan andere keren en trekkend gevoel in me eierstokken vooral in me baarmoeder achter het schaambot zeurende onderrug pijn zwaar gevoel aan me heupen vindt het moeilijk en onverklaarbaar uit te leggen maar wat mij naast dat erg opvalt is dat ik kriebels in me buik heb op de raarste momenten een geluk gevoel en kriebels alsof je in een achtbaan zit ik moet er gewoon spontaan van huilen, en denk ik echt wow wat is dit .. Ik weet je kan jezelf gek maken maar het voeld heel anders nu iemand die weet of het ?? ;) of die zich er in herkend ?

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Als je menstruatie op 13 juli is begonnen dan krijg je misschien je ei. Het kan zijn dat je je ei voelt groeien.

3. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja dat kan kloppen maar had niet gedacht dat je daardoor zon gevoel en kriebels kon krijgen , ik dacht meschien was het gelukt , inverband met dat zwart bruinverlies laatst :)

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb die rare fladders in mijn buik ook, maar heb het nog nooit eerder gehad en mijn eitjes voelen groeien voelde als menstruatiepijn. Vind het ook maar heel maf, maar ben er aardig zeker van dat ik niet zwanger ben. En gebruik utrogestan en die houdt de eisprong tegen, dus dat er nu nog eitjes groeien lijkt me sowieso erg onwaarschijnlijk.

5. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja ik heb tot nu toe ook geen menstruatie pijn gehad , want dat voeld vervelend soms pijnlijk en dat alles wat ik voel is heel anders .. het enige wat soms vervelend is dan , dat is mijn lagerugpijn af en toe en de rest verbaast me eerder wat ik voel , maar met mijn ei kan kloppen zoals je ziet in de banner maarja het is dus afwachten :);)

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik lees veel positieve verhalen over meiden die de fladders/kriebels in de buik hebben, maar probeer mezelf niet gek te maken. Weet ook niet of dat van mij hetzelfde is voel het ook niet opvaste momenten/tijden. De kans dat ik zwanger ben is echt heel klein. Wacht morgen mijn temperatuur af en besluit dan of ik wel of niet ga testen. Zit nu 3 dagen voor wat ik maar heb benoemd als nod, maar lees ook van aardig wat meiden dat ze pas en week na de nod positief testen, dus blijf het moeilijk vinden om te bepalen wanneer ik ervan uit kan gaan dat ik echt niet zwanger ben en ik kan stoppen met de utrogestan...

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hier al bijna de hele dag geen fladders/kriebels meer gevoeld, word daar ook weer onrustig van haha. ;)

8. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Bah tis ook spannend allemaal ..:) ik hoop dat het gefladder blijft en tot iets moois uitpakt ook voor jouw ! Ik zouw als ik jouw was dan wel nog een weekje langer wachten voor de zekerheid omdat je nog niet precies je nod weet, ik zelf ook dus pfff afwachten zenuwen hihi:):p

9. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Ben 3 dagen overtijd en voel vooral snachts steekjes in m'n baarmoeder maar niet de hele tijd! Ook een kriebelend happy gevoel in m'n buik idd!! Heel bijzonder, ik ga het nog een weekje afwachten ...

10. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Owww ookal zo spannend !! :D:D ik hoop dat je positief test ;):) houw me op de hoogte girl123

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik gebruik alleen utrogestan, dus als mijn eisprong al later zou zijn dan werd hij tegengehouden door de utrogestan, dus of het zin heeft om nog een week te wachten is de vraag.

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Helaas een negatieve test hier. :(

Deel Deze Pagina