Op t laatst van je zwangerschap meer honger...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaVanGilani, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Wie heeft hier ook last van dat je elk moment kunt bevallen en onderhand krom staat van de honger?? ( Krom van de honger is overdreven.. ). Ik word smorgen wakker van de honger!! Ik heb geen zin in snoep en chips gelukkig maar wel lekker in brood uit de oven met vleeswaren en savonds n lekker bord aardappelen met vlees en groente! Ik kan me nie echt herinneren van mn vorge zwangerschap... Wie heeft dit ook?? Haha probeer met mate te eten, dus verdelen over de dag! Ene keer gaat t super andere keer nie zo.. Mn nichtje sprak ik vandaag die is net zover als ik en die hangt de hele dag in de snoepkast en die zit smorgen al aan broodjes doner.. Hahaha..

2. MamaVanGilani

Verwarrend verhaal sorry haha maar heb lichte weeen nu.. Dus ben een beetje hyperrrrrr :) hopen dat t doorzet!! Ben er helemaal klaaar voor hahaah

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb de hele zwangerschap honger..hahaha. Ben vandaag gestript, dus verstandiger niet meer zoveel te eten, maar ja...heb me een trek..haha.

Zetten de weeën door bij jou?

4. MamaVanGilani

Nou dat zei me moeder ook al want als t echt doorzet heb je de kans dat alles er weer uitkomt! Had vrijdag ook weeen, ging klokken.. Steeds korter op elkaar en ineens weg!! Nu begint t weer rustig te rommelen.. Dus we wachten weer netjes af.. Hahaha en bij jou al aan t rommele na t strippen! Klote gevoel trouwens he da strippe!

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook een dag of 3 voorweeen en zooooooooo'n honger.. Niet normaal meer, haha.. Nadat ik (voldoende) gegeten heb hoor je na een half uur mijn darmen (maar dan ook echt van honger) :)

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Het begint nu wat pijnlijker en regelmatiger te worden heb ik het idee. Ik ben om 10:30 2x gestript en om 13:00 nog 2x. Was heel pijnlijk, niet fijn. Mocht het niet doorzetten, dan gaat ze morgenochtend mijn vliezen breken.

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik kreeg met 40 weken precies vreselijke honger...terwijl ik de weken ervoor niks weg kreeg..2 uur later braken mijn vliezen! Baby gezakt waarschijnlijk.

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Nijntje..dat is wel heel grappig! Kreeg je maag eindelijk weer ruimte.

9. MamaVanGilani

@ Smiley spannend!!! :) Hopen dat t bij jou ook doorzet!! Succes meid
    @ Nijntje hahaha mijn kleine is helemaal gezakt al dus ruimtee hahahahahaha
    @ Chicken1975 spannend jo! Bij jou gaat t nie lang meer duren!! Heeel veeel succes!!

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Dames wat spannend!! Hoop dat het door zet en jullie snel jullie kleine wondertjes kunnen ontmoeten.

Enne wat de honger betreft, ik heb alleen maar honger :D en ik ben pas op de helft ;)

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Soms denk ik: jaa dit gaat doorzetten maar helaas. Heb dan elk 6 minuten weten en na 2 uur zakt het af. Pfff...vorige week controle in het zkh gehad en alles zat nog potdicht :( Maar we hebben wel voor a.s. vrijdag een afspraak gepland voor de inleiding mocht de kleine niet vanzelf komen.

@chicken1975: spannend hoor!!
    @mamavangilani: hopelijk zet het bij jou ook snel door. Hoeveel weken ben je inmiddels al?

12. MamaVanGilani

Oooh voor jou ook spannend!! Ik ben nu 37 wkn en 6 dagen!
    Heb wel van als t begint van zet door, word t heftiger dan heb ik zoiets van ooo nee hellep!! haha

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Of het met een naderende bevalling te maken heeft weet ik niet, maar ik kreeg de vorige keer wel steeds meer honger richting het einde! En nu ook weer, ik blijf maar boterhammen pakken met de lunch :) hihi

14. MamaVanGilani

Hahaha apart he! Ach ja, dan zullen onze kleintjes wel flinke honger hebben haha

15. Linana

Linana Niet meer actief

Ik zit ook op het einde, maar heb juist minder honger... Ik eet gewoon 3 keer per dag, soms 2 keer, maar erg veel krijg ik er ook niet in.
    De kleine is ook nog niet volledig ingedaald dus misschien propt die mn maag gewoon ineen :p

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Sinds een week echt veel honger hier....vooral 's ochtends met het ontbijt en 's avonds na het eten.

17. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    kdacht dat ik de enige was maar doe savonds niks als eten eten

18. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hier ook veel meer zin in eten de laatste dagen! Het rommelt ook al flink, maar dan nog kan het zomaar nog 2 weken duren. We wachten maar af....

19. MamaVanGilani

Spannend damens!! Alleen t maagzuur daar wor ik echt knettergek van.. bleeghh

Deel Deze Pagina