We zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden. Zonder enkel positief resultaat. We hebben dinsdag een afspraak in het UMCG. Weet absoluut niet wat ons te wachten staat. Wie kan me uitleggen wat er zo'n eerste afspraak staat te gebeuren. zie er best wel tegenop. Groetjes Astrid
UMCG (ik heb er praktisch gewoond!). Ongeveer: Je hebt eerst een intake gesprek. Ze nemen bloed af, maken een inwendige echo, vragen veel, checken man eventueel, eventueel afspraak voor zaadcheck etc. etc. etc. Ze zijn daar stuk voor stuk erg aardig! Helaas welkom op dit onderdeel! Veel succes. Elmo
Tuurlijk ben je zenuwachtig! Kan me dat heel goed voorstellen hoor! Heb je je eigen temp al opgenomen? Is je cyclus normaal? Andere dingen waar het aan zou kunnen liggen dat je nog niet zwanger bent?
Een ding dat ik weet is dat mijn cyclus niet normaal is. En in het informatieboekje stond dat temp. op nemen niet hoefde. mijn cyclus schommelt tussen de 31 en 41 dagen errug lang dus.
Jah, das wel wat lang ja. Maar als dat altijd zo is...dan is dat toch weer niet erg? Je zult het op je af moeten laten komen. Heel veel succes! Reken erop dat je je bij de aanmeldbalie tussen de zwangeren begeeft... De fert. poli zit in het achterste gedeelt van Poortweg 10 Voor rechts zitten de zwangeren en links de gyn.
Heel veel succes ijskonijntje ik kan me goed voorstellen dat je beetje zenuwachtig bent. De onderzoeken opzich vallen erg mee en wij hadden zoiets van nu wordt er tenminste gekeken of er een oorzaak is van het nog niet zwanger worden. gr vruchtje
Hoi IJskonijntje, Ik zag er de eerste keer ook erg tegen op, maar het is me toen heel erg mee gevallen. Ik zat alleen met allemaal zwangeren in de wachtkamer... Maar laat het maar over je heen komen. Heel veel sterkte Liefs C.G
Helaas welkom hier, ik was ook zo zenuwachtig. Maar het viel allemaal mee en ik was zo opgelucht dat er nu eindeljk naar gekeken werd. We kregen een vragenlijst, ik kreeg n inwendige echo,vriend een onderzoek, zaad werd getest,bloed prikken. Succes met alles