Vervelend gevoel na Gym.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tulpje88, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpje88

    Tulpje88 Actief lid

    21 mei 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind je zwangerschapsgym heel interessant, hoe alles in z"n werk gaat enz.
    Maar het word allemaal een beetje overdreven verteld. Dat zegt de cursusleidster zelf ook, dat ze een beetje overdrijft.. dan kan het alleen maar meevallen.

    Maar ik krijg er geen lekker gevoel bij, heus heb ik geen roze wolk idee.
    Ik snap ook wel dat het niet altijd even makkelijk zal zijn.
    Maar soms komt het over alsof het een grote bak ellende is, de bevalling en de tijd daarna!

    Sorry ff klagen...
     
  2. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Als je je er niet prettig bij voelt zou ik lekker stoppen met de cursus. Ben je toch niet verplicht? het moet meer voor ontspanning en informatie zijn, niet om iemand bang te maken lijkt me.
     
  3. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, dat had ik ook. Ik ben wat zwaarder en van de hele groep van 15 dames waren er maar 2 die zonder ruggenprik wouden bevallen, ik en een andere mama. Toen ik een paar oefeningen niet mee kon doen omdat ik die kracht in mijn armen niet had (moesten op handen en voeten vanalles doen), zei de lerares gewoon dat als ik het zonder ruggenprik wou doen toch wel meer uithoudingsvermogen moest gaan kweken. Vond het zo grof. Ben nog 1x terug geweest en daarna niet meer. Uiteindelijk zonder prik bevallen, snelle bevalling en niet gescheurd of geknipt. Het kan ook zonder die lessen hoor.
     
  4. Tulpje88

    Tulpje88 Actief lid

    21 mei 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel fijn om te weten wat in je lijf gebeurt zodra de bevalling begint etc. en dat word goed uitgelegd.

    Maar alles er om heen vind ik echt een beetje tegenvallen.

    Wij doen nu al niet eens meer oefeningen, alleen op een matje (wat heel ongelukkig ligt) ontspannen liggen (zover dat kan) en naar muziek luisteren. That's it!
     

Deel Deze Pagina