Hoi meiden, Net mijn menstruatie weer achter de rug dus op voor ronde 8. Begin er deze keer alleen niet met zoveel goede moed aan... Ik denk steeds het lukt toch niet... Mijn vriend en ik kregen eergisteren te horen dat twee goede vrienden van ons zwanger zijn, het was gelijk raak! Gisteren gehoord dat mijn zus zwanger is, binnen twee maanden raak! Ik ben natuurlijk erg blij voor ze maar ik raak er ook verdrietig van omdat ik het ook zo graag wil... Wij hebben het niemand in onze omgeving verteld, maar ik kan nu dus ook nergens mijn verdriet kwijt. Mijn vriend heeft zo iets van het komt vanzelf wel maak je niet druk. Maar ik begin me ondertussen wel een beetje druk te maken. Wie o wie gaan er ook voor ronde 8 (of een andere ronde) en hebben zin om hier de komende tijd mee te kletsen. Wie weet kunnen we een beetje steun bij elkaar vinden.
Hoi Micky, Ook wij gaan voor ronde 8, bij ons wil het dus ook allemaal niet zo opschieten. Om mij heen ook familie en vrienden bij wie het in 1 of 2 rondes zover was. Best wel deprimerend, ondanks dat ik het ze heel erg gun. Heb trouwens een vraag waar jij misschien een antwoord op weet. Heb mij deze maand laten verleiden tot het doen van een Predictor vroeg test. Je kunt dan 4 dagen voordat je ongesteld moet worden al testen. Ik heb deze test gedaan zelfs 6 dagen ervoor gedaan. En wat denk je....twee strepen!!! Dat was me nog nooit gebeurd. Ik helemaal blij. Vandaag doe ik weer zo'n zelfde vroeg test (moet dinsdag ongesteld worden) en zie ik bijna niks meer. Ik naar de winkel gerend voor een test van een ander merk, maar die gaf al helemaal niks aan....waarschijnlijk moet ik de hoop opgeven voor deze maand en heb ik me laten blijmaken met een dooie mus...of ken jij verhalen waarbij zoiets dergelijks toch nog goed kwam?
Celestiene, helaas zijn er hier een heleboel meiden die met de predictor positief testen, waarbij het helaas niet goed gaat. Mijn advies. Niet meer zo vroeg testen en dan zeker niet met predictor. Kruitvat 2 voor 5 is heel goed ( witte verpakking) Bij 50% van de bevruchte eitjes gaat het mis bij de innesteling heb ik ooit eens gelezen. Vandaar dat vroeg testen risicovol is. Je hebt dan wel een positest, maar het kan alsnog voor je NOD ( niet ongesteld dag) mis gaan Ook ik zit in ronde 8 overigens. Voor ons tweede beebje. Succes meiden!
Hoi, Ik begin helaas ook aan ronde 8 Wellis in ronde 8 met vruchtbaarheidsbehandelingen maar toch. Ik ben vandaag ongesteld geworden dus voel me behoorlijk down. Maandag maar weer eens bellen naar de gyn. Het is moeilijk om te horen als mensen om je heen zwanger worden... maar onze tijd komt ook wel...
ik begin aan ronde 10 .. zucht.. of zo-iets niet helemaal bijgehouden ..! ben nu met de 9e maand bezig!.. ik voel me alleen nu wel vreemd mijn innesteldag zou morgen zijn .. maar me buik voelt appart van eten wordt ik een beetje misselijk.. en heb gedroomd dat ik zwanger zou zijn en nu maar hopen dan maar ik ken jullie frustraties.! ik snap jullie helemaal dat heb ik ook al een maand of 2.. zo-iets waarom zou ik het proberen als het toch niet lukt ? maar moed houden dames !!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het erg knap van sommigen die na zoveel maanden toch zo positief kunnen blijven. Mijn vriend en ik zouden in januari beginnen maar door omstandigheden is dit helaas niet gelukt. Als het zo doorgaat, gaat het in februari ook niet lukken. Omdat ik PCO heb, kijk ik er onwijs tegen op. Ik weet namelijk dat het lang gaat duren, daarom heb ik ook onwijs veel bewondering voor degenen die zelfs na jaren proberen alsnog heel positief blijven. Knap hoor !
Dag meiden, ook ik kan me hier melden..wij zitten inmiddels (officieel) in ronde 8...na deze ronde gaan we naar de FA..dit ivm eerdere ernstige ziekte van manlief...ik hoop zo dat deze maand geluk zal brengen en we het ziekenhuis niet inhoeven..pffff...ik weet het binnen 6 dagen..Iedereen veel geluk en hoop op een positest! liefs michelle
Hoi hoi, ik ga ook voor ronde 8, terwijl ik vorige maand echt heel down was, omdat ik maar niet zwanger raakte was t ondertussen wel zo, helaas mk...maar we gaan weer proberen. Echt shit want mijn collega loopt maar te pronken (na 1e ronde nog wel)Dus ik sluit me hier nu bij aan. Dus geef de moed niet op en blijf positief.. ik hoop dat je snel zwanger mag testen. Liefs
hoi hoi, Hier nog iemand, wij zitten nu in ronde 8 na stoppen pil.... maar iedere maand weer teleurgesteld tot nu toe, en inderdaad dan hoor je om je heen, die is zwanger en die... grrrrr gun het iedereen maar wij willen ook graag! Ben zelf ook wel eens bang dat het ons niet meer zal lukken want ben de jongste niet meer. Gezien mijn leeftijd (35 jaar) hebben we ons een jaar gegeven en anders gaan we eens even een keer langs de huisarts. Meiden iedereen heeeeeel veeeeeel succes met zwanger worden en laten we er van uitgaan dan 2010 ons jaar wordt!
nou meiden, allemaal heel veel succes gewenst deze ronde! Ik ben blij dat er nog veel meiden zo positief blijven, dat geeft mij ook wle weer goede moed. Mijn ongi is vandaag voorbij we kunnen weer gaan oefenen Gisteren met mijn mannetje een goed gesprek gehad, hij snapt me nu wel beter. Hij wil er deze maand ook goed voor gaan en ik denk dat ik ga beginnen met ovulatie testen. Wat betreft de zwangerschapstesten, deze doe ik niet meer en zeker niet meer voor mijn nod. Te vaak teleurgesteld geweest en dat wil ik niet meer. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mag testen als ik 1 dag overtijd ben na mijn langste cyclusdag. Scheelt me ook een hoop geld