wie is er zwanger geworden na de prikpil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Foxter, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Das ook vervelend Stevie, tis eigenlijk nooit goed, we willen gewoon zwanger zijn!

2. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ja inderdaad. Het is gewoon frustrerend als je niet eens een normale cyclus hebt en serieus kunt gaan klussen voor een beebje.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou, ik heb nu al 2,5 dag geen bloed geloof ik :) Tjonge, waar je al niet blij mee kan zijn..

4. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hier nu alweer een tijdje geen bloed meer. Ik had me zo voorgenomen om niet meer met ovu-testen aan de gang te gaan, maat heb me toch weer niet in kunnen houden. De afgelopen 2 dagen weer last van meer afscheiding, en vandaag een test die bijna positief was. Ga toch vanavond en morgen nog eens testen, wie weet is de test dan helemaal positief!

5. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik geloofde de bijna positieve test toch niet zo, dus heb bij de drogist een ander merk gekocht en wat denken jullie? Deze is nog donkerder. Bij deze test is het teststreepje echt bijna net zo donker. Je ziet haast het verschil niet. Dus ik geloof dat er toch van alles aan het gebeuren is in mijn lichaam. : )

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Goed zeg!!! Spannend! Dan zou je zeggen dat je over een week of 2 weer een bloeding moet krijgen!

7. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

ik heb vorig jaar 1 x de prikpil gehad in september moest ik een nieuwe prik halen dit heb ik niet gedaan ivm klachten en toen de kinderwens van men ex partner en mij.

mijn hele lichaam was van slag en duurde voor in ongi werd of was het heel erg of bijna niet was geen touw aan vast te knopen.

April dit jaar ben ik zwanger geworden.

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hoi Mamavan5, ja je lichaam is inderdaad flink van slag na het stoppen met de prikpil. Al met al ben jij dan toch nog wel vrij vlug zwanger geworden. Als je het vergelijkt met andere verhalen die ik lees over prikpilgebruiksters. Gefeliciteerd, je bent nu al een heel eind op weg. Wat leuk dat jullie een dochter krijgen.

Ik heb de afgelopen dagen no even doorgetest en gisteren echt een knalpositieve ovu-test. gisterenavond ook geklust, dus wie weet. Zo niet, dan verwacht ik mijn menstruatie over een dag of 14. ; )

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik was erg te spreken over de prikpil. Heb veel dingen geprobeerd maar tijdens het gebruik van de prikpil had ik bijna tot geen migraine meer! Ik heb de pil gebruikt van mijn 19e tot mijn 25e gebruikt. Ik heb in december de laatste shot gekregen en had in februari 2010 weer moeten krijgen. Deze heb ik niet gehaald omdat ik alle verschijnselen had van iemand die in de overgang kwam... Aangezien de kinderwens er wel was en mijn vriend al 2 jaar er wel klaar voor is heb ik abrupt besloten te stoppen. Helemaal omdat mijn oma op d'r 25 al in de overgang was!

In aug. 2010 heb ik voor het eerst weer een menstruatie gehad en deze was ook weer als van oud; vaste prik, 30 dagen! Na 3x alle maandelijkse ellende te hebben gehad hebben we besloten er voor te gaan en het is ook in 1x gelukt :)

Maar ik geef toe; het is bocht!

Vergat trouwens ook nog te melden dat het volgens mijn huisarts een maand of 6-12 kan duren voordat het uit je lichaam is! En je lichaam moet 'herstellen' voor een normale cyclus!

10. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Sherry, gefeliciteerd met je zwangerschap. Toch weer een positief verhaal, want het is toch wel vrij snel gelukt bij jou.

11. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hier vandaag mijn ongi gekregen. Ben benieuwd of het nu eens wat meer is dan alleen maar een paar drupjes. Aan mijn lichaam te voelen wordt het wel een 'echte'.

12. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes!!!:D
    Kan je eindelijk gaan rekenen!!

13. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Helaas, toch weer voor de gek gehouden. Het bloeden is alweer voorbij. Dus weer geen echte ongi.

14. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen balen balen!

15. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ja, jammer. Maar goed, we wachten maar weer.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

He bah meis, wat een gek gedoe. Hou je bij wanneer je steeds zo'n bloedinkje hebt? Zit er een regelmaat in?

Ik heb morgen mijn nod als ik uitga van 28 dagen. Maar volgens mij gebeurd er nog niks. Ik ben in ieder geval nog niet zwanger.

Wachten maar weer.

17. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Toch spannend foxter. Ik hoop dat het raak is.

Nee, ik hou niet bij wanneer deze bloedingen zijn, zit ook totaal geen regelmaat in. Vandaag toch weer getest met kruidvat 2v5, omdat ik niet echt ongi ben geweest gisteren en mijn temp ook weer gestegen was. Maar uiteraard hartstikke negatief. Ik geloof dat ik er eens mee moet ophouden. Dit gaat ook allemaal veel te veel geld kosten. Ook al gebruik ik steeds de goedkope testen, als je dat eens bij elkaar optelt!! Denk dat ik dan niet wil weten hoeveel ik de afgelopen maanden al heb uitgegeven.

18. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het voor de grap uitgerekend.
    Sins ik gestopt ben met de prikpil heb ik voor 143.25 euro uitgegeven :$
    Dus in 2 maanden, fu***** hel* :x:x:x
    Ik HAAT de prikpil, en ik HAAT nu ook testen en streepjes.

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik bestel ze via zwanger en kids, of via matcare. Die hebben vaak leuke aanbiedingen :)

Vandaag een beetje roze verlies, ben benieuwd of ik nu echt ongi word of dat het weer een "grapje" van mn lijf was.

Ik spring wel een gat in de lucht als ik deze week ongi word, dan heb ik waarschijnlijk toch 1 normale cyclus gehad :)

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou, alleen maar wat bruinverlies, nog geen helder rood. Maar goed, als mn ovulatie op dag 17 was zou ik morgen pas echt ongi moeten worden.

Deel Deze Pagina