1e ronde en maar 1x geklust. Direct na het klussen mijn ei gevoeld. Heb heeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk gehad!
Ik ook de 1e keer! Had nog geen groen licht van het ziekenhuis om zwanger te worden i.v.m. mijn diabetes, maar toen 2 vriendinnen net bevallen waren (en ik me al zolang aan de regeltjes moest houden) was ik er even klaar mee om aan de regeltjes te houden en toen...
1 ronde of 1x klussen? Hier was het binnen 1 ronde raak. Hoewel je er uit praktische overwegingen rekening mee houdt, hadden we het toch niet echt verwacht!
heb dus 1x geklust na positieve ovu test en dag erna en ertussenin me eisprong gehad.... dus ja wat is het nu dag op de eisprong of mischien wel tijdens geen idee
De eerste na een half jaar. De tweede gestopt met de (pleister)pil, 1x ongesteld, 1x sex en... Zwanger!
Jaa, wij dus.. Na 3 missed abortions zouden we t even rustig aan doen.. Dat was in mei 2012.. In sept vlak na mn ongiweek 1x onveilig gevreeen. Toen kregen we n huisje dus vanwege de aanstaande verhuizing afgesproken te wachten met proberen zwanger te worden.. Jaa dat was dus al te laat Nu ruim 32 w zwanger!
geweldig om te lezen dat het snel is gegaan en ook van maar 1x hoop dat het hier ook raar is 3 april 1e positieve ovutest en die avond laaaaaaaat na 00:00 uur geklust en 4 april smorgens me lh piek sochtends uur erna negatief weer en 4 april savonds laat ook geklust (was niet de bedoeling) als goed is is me eisprong er precies tussenin geweest
Hier ook de eerste ronde raak. Ik was al enkele jaren niet meer aan de pil en xeer regelmatige cyclus. Als ik terug tel nav mijn uitgerekende datum en de wetenschap dat meisjes zaad sterker is en langer in de BM kan overleven denk ik dat het zelfs bij onze eerste x onveilige seks raak is geweest. Meer als 3 gezellige momentjes heeft het in ieder geval niet geduurd. Super bijzonder en ook echt niet verwacht! X