Hallo Wie kan mij helpen? Ik ben nu 26 weken zwanger en zijn dus volop bezig met alles in orde te brengen. Maar nu zitten we toch met een moeilijke keuze. Welke maat van boddykes moet ik meenemen naar het ziekenhuis? voor de moment hebben we een paar van maat 50 maar ik weet dus niet of dit goed is of ik ook grotere maten moet voorzien? wie kan mij hier mee helpen? groetjes
Ik heb zelf maar een paar dingen maat 50 gekocht. Het verschil tussen maat 50-56 is maar erg klein en anders kun je de mouwen/pijpjes altijd nog een keer omrollen.
Ik had voor ons meisje maat 50/56 van rompertje en de kleertjes maat 50 omdat dat groot uitviel. Ze werd van tevoren geschat op ongeveer 3000 gr. Je kunt het toch nooit 100% zeker weten. En anders neem je 2 setjes mee. 1 maat 50 en 1 maat 56? Iig beter te groot dan te klein toch?
ik zou gewoon van allebei 1tje meenemen. mijn oudste was 54 cm bij geboorte hij zat er net een beetje tussenin. 50 kon hij nog wel aan, maar 56 was ook niet te groot.
Dochter was 52 cm bij de geboorte, maar heeft toch nog even maat 50 gedragen. Pastte perfect. Vind dat (vooral) een 1e pakje goed passend moet zijn, ipv omgerolde mouwtjes en pijpjes. Vind dat niet uit zien. Inderdaad wel een goede tip om een pakje in maat 50 en maat 56 mee te nemen.
Idd een van elk meenemen, maar ook opletten van welk merk, zeeman valt bijvoorbeeld vaak klein, h&m valt juist weer groot
Ik heb toevallig gister ook de tas gepakt En inderdaad 1 pakje maat 50 erin gedaan en een van 56 Heb ze in een plastic zakje gedaan met de maat erop dat het makkelijk is om te pakken... En dan compleet met romper, pakje, stokjes en mutsje