Jah hier nog 1, ik ben 37, kindje was niet gepland, dus er ook niks voor gelaten. Maar jawel hoor... onverwacht zwanger.. haha tis wel gewenst hoor!!
Ik ben december 2007 met de pil gestopt om te kijken of het ons ging lukken om zwanger te worden. Pas afgelopen februari 2009 bleek ik zwanger te zijn. Vanaf het moment dat ik met de pil ben gestopt heb ik wel gewoon lekker genoten met af en toe een glaasje wijn. Dus ik adviseer je gewoon wel lekker genieten, want ik hoop voor je dat het gelijk lukt, maar het kan dus ook nog een jaar duren.
BIj de eerste, maar rekende wel mn mogelijke eisprongdatum uit. Had toevallig bij beide keer rond de conceptie gedronken... Bij de eerste had ik feestje en flink gedronken maar mn zoontje is kerngezond hoor. Dit keer 1 glaasje wijn, bij toeval want ik had al een aantal maanden geen eisprong gehad ( mn menstruatie deed vreemd dus toen ben ik op onderzoek uitgegaan) dus dacht ook die maand dat ik niet zwanger zou kunnen worden... Ook nu gaat alles weer goed hoor... Voor de rest vind ik het tijd genoeg om je aan alle regeltjes te houden zodra je weet dat je zwanger bent, anders word het echt een moetje en leef je niet meer zo lekker vind ik...
Waarom koop je niet gewoon een paar goeie ovulatietesten en ga je op die manier even kijken hoe en wat...? Krijg je meer inzicht en kan je wat preciezer "klussen" zoals ze dat hier noemen
Ik heb er in ieder geval niets voor hoeven laten, maar goed, ik rook en drink niet . Wel heb ik getemperatuurd, maar dat was meer om te kijken wanneer mijn eisprong was geweest zodat ik ook wist wanneer ik ongesteld moest worden (onregelmatige cyclus). Persoonlijk zou ik juist wel kijken of je iets aan je leefgewoontes/eetgedrag kan doen als je niet makkelijk zwanger wordt. En ook bij je partner. Als je partner veel drinkt, is dat slecht voor de zaadkwaliteit en heb je ook meer kans op een miskraam. Mijn vriend is dus minder gaan drinken toen we zwanger wilden worden. En sommigen hebben geluk door gewoon erg vruchtbaar te zijn en dat het niet uit maakt wat ze eten of drinken. En soms kan het ook gewoon puur geluk zijn. Er hoeft maar 1 goed eitje en 1 goed zaadje te zijn
Of gewoon regelmatig 'klussen'. En met een regelmatige cyclus weet je wel ongeveer wanneer je eisprong is, gewoon ruim eromheen 'klussen' en je zit wel goed
Ik heb helemaal nergens rekening mee gehouden tot ik een positieve test in mijn handen had. De eerste keer was het in een keer raak en bij klein meisje hebben we er drie maanden over gedaan
ik ben 3x met flink wat drank op zwanger geraakt. 1e kindje half jaar bezig geweest. elke maand netjes letten op alles en toen met het levenslied in tilburg een keer niet en boem zwanger en dat met veel drank op. dit werd een mk maar niet door de drank hoor maar door een infectie daarna weer 6 maanden overal op gelet en zelfs getempt en ovulatietesten gebruikt etc. in december had ik zoiets nu slaan we een maandje over en ga ik even feesten. 1e en 2 e kerstdag veel gedronken en gefeest, met oud en nieuw voelde ik de eisprong maar heb gewoon flink doorgefeest en ook weer flink gezopen en had zoiets even alle zorgen opzij omtrent zwanger worden en was ook die maand ten huwelijk gevraagt dus extra rede tot een feestje. 11 januari nog niet ongesteld en bleek dus zwanger. oeps haha. dit ging allemaal goed en heb de maanden daarna me eigen prima gedragen. toen met me zoontje ik stopte met de pil in september en oktober ben ik jarig. omdat het de andere keren 6 maanden duurde voor ik zwanger werd heb ik gewoon flink gefeest op me verjaardag. ook weer veel drank, laten uurtjes en voelde me ook gewoon niet zwanger. dit was op 19 oktober. 25 oktober was ik 3 dagen overtijd en besloot toch maar te gaan testen en ja hoor zwanger. heb het idee dat door dat mijn bloed dunner wordt en sneller stroomt het eitje ofzo beter kan innestelen. normaal drink ik nooit en ga ook nooit op stap ofzo. wil nu niet iedereen aan de drank helpen hoor maar hier was het of 3 x puur geluk of het helpt echt. ook denk ik dat het erg met zwanger worden bezig zijn alles een beetje remt. de stress van is het nu raak etc. door lekker te feesten denk je allemaal hier niet overna en denk dat dit ook positief werkt op zwanger worden
heb er ook helemaal niks voor verandert. Had het te druk met voorbereidingen van de bruiloft en wilde daarna pas zwanger worden. Scheelt denk wel dat ik nooit gerookt heb en geen alcohol drink, valt me nu dus ook niet moeilijk
Wij. gewoon gedronken en gerookt. Mijn vriend dan niet omdat hij niet drinkt en rookt. Wel foliumzuur geslikt trouwens. Ik moet er wel bij zeggen dat we in het begin toen we net begonnen wel heel fanatiek waren. toen er een tijdje overheen ging had ik zoiets van, het kan nog zo lang duren, ik ga gewoon weer mijn normale leventje leiden. Als ik in januari niet zwanger was geraakt was ik ook een opleiding psychologie begonnen. Had eigenlijk alles al klaar om van start te gaan.
ik drink niet, rook niet, drink geen koffie (normaal al niet) maar wel foliumzuur moeten gebruiken omdat ik hiermee 4-5 maanden van te voren mee moet gaan beginnen omdat ik anders heel veel kans heb op miskramen, ja ik was wel binnen 1 ronde zwanger (bij alletwee) wel door tempen en ovu testen hoe kan je anders je lichaam goed inzien als je niet weet hoe deze werkt, kennis is de eerste stap naar een gezonder lichaam EN zwangerschap naar mijn mening.. ECHTER vrijen doen we alleen als we zin hebben dus wat het sticky of thermometer ook aangeeft we doen alleen vrijen als we het echt willen en nooit omdat het moet dat werkt volgens mij voor geen meter en lijkt me echt helemaal niets...
Ik heb er ook niks voor gelaten, gerookt en gedronken Toen ik wist dat ik zwanger was natuurlijk wel meteen gestopt. Maar zonder problemen zwanger geraakt
Roken deed ik al niet, ben wel met foliumzuur begonnen toen ik met de pil stopte, het was de 1e ronde meteen raak. Geen ovu-testen gebruikt of getemperatuurd, gewoon gevreeën als we zin hadden. Na de positieve test ben ik wel gestopt met alcohol drinken.
Ik heb er ook niets voor gedaan of gelaten, hoewel ik geen alcohol drink, dat is dan net wel weer iets wat ik wél zou laten als ik zwanger wil raken
nou ik ben met clomid zwanger geraakt maar hebben verder niks gelaten hoor. mijn man lust graag een pilsje en ik toendertijd ook. en we rookten allebei ook lekker. toen ik zwanger bleek ben ik gestopt met drinken en roken en mijn man is gestopt met roken. maar zijn pilsje heeft ie nog hoor hahaha.
Hai! Ik ben zwanger geworden door er ook niets voor te laten!behalve de pil dan.. Ik ben 2 feb getrouwd.. en wist nog niet dat ik zwanger was.. heb dus mijn vrijgezellenfeestje rijkelijk gevierd met drank, mijn bruiloft heb ik wel een paar drankjes genuttigt En hierna zijn we naar amerika gegaan en ben ik in alle achtbanen geweest enz.. Toen ik op dinsdag thuis kwam moest ik van mijn man een test doen.. omdat hij vond dat ik veel plaste! ik vond het onzin maar goed toch gedaan en hij was positief!!! Dus ja er niet mee bezig zijn en lekker genieten heeft geholpen! Owja wij roken allebei niet... en zijn ook geen regelmatige drinkers.. liefs
hier gewoon zwanger geraakt door de pil heen (kleine weekje onregelmatig geslikt) en gelijk raak haha gewoon nog naar verjaardagen en behoorlijk wat gedronken, nog naar de dokter geweest voor een antibiotica kuur en een maand later kwam ik erachter dat ik dus al bijna 2 maanden zwanger was
Bij alle 3 de kinderen ben ik zonder iets te laten zwanger te worden. Bij 2 ben ik zwanger geworden ondanks de pil. Heb geen foliumzuur genomen op voorhand, geen alcohol laten staan want 2 van de 3 waren echt niet gepland maar wel harstikke welkom natuurlijk.
Ik was al alco vrij voor 3 jaar En hubbie wiet vrij voor 3 jaar Zolang duurde het voor we een wondertje in mijn buikje konden verwachten Ik ben cronisch ziek en hubbie had slechte zaad dus,dat samen met moeilijk zwanger raken dan ga je ALLES laten staan voor je toekomstige beeb
Ik heb er niets voor gelaten behalve de pil. Ook niet bezig geweest met ovulatietesten. Ik was in 1 keer zwanger (wist ik veel). Tijdens prille zwangerschap heb ik nog op een feestje aardig wat wijntjes achterover geslagen (wederom wist ik veel). En nu heb ik een heerlijk zoontje van bijna 14 maanden rondlopen. Bij de volgende poging ga ik er weer zo in.