Hoi, Ik kan mijn gyneacoloog niet bereiken. Hij heeft vandaag zijn verlofdagje, dus wil ik mijn vraag via het forum stellen. Hier zitten toch ook veel clomid-ervaren dames hé Ik heb de 6e okt mijn eisprong gehad en moet dus normaal gezien donderdag 20 okt mijn menstruatie krijgen. Mijn eisprong was wel 2 dagen later dan normaal in mijn cyclus, maar dat doet er waarschijnlijk niet toe. Nu had ik maandagochtend een paar druppels bruinverlies, overdag stopte het en 's avonds ging het weer voort. Dinsdagochtend hetzelfde, 's avonds leek het alsof mijn maandstonden zouden doorkomen. Als ik heel goed keek zag ik den schijn van rood bloed. Ook qua hoeveelheid leek dit op normale maandstonden, alleen bruin. Deze morgen was het alweer zo goed als voorbij. Normaal gezien moet ik op de 2e dag van mijn echte maandstonden met clomid starten. Maar zijn dit nu mijn echte maandstonden of moet ik nog wachten?? Als dit mijn menstruatie is moet ik dus vandaag starten. Of maakt het niet uit als ik een paar dagen later begin? Ik heb sedert mijn eisprong gedacht dat ik zwanger was (veel buikpijntjes, liespijn, hoofd en rugpijn, ... ) Maar het lijkt dus niet zo te zijn. Deze morgen een testje gedaan en dat was negatief. Iemand raad?
Hey, Goh, geen assistent ofzo die je ervoor kan bereiken? Vermoed dat 't je ongesteldheid was maar..... Clomid mag je niet nemen als je zwanger bent he.... Ik hoorde vanochtend een gelijkaardig verhaal maar, zij was door een bloedtest zeker dat ze niet zwanger was en mocht 't dus zien als een ongesteldheid. Zelf heb vandaag hier en daar ook een beetje donkerdere afscheiding gehad. Krijg 't niet meteen geplaatst; omdat ik zeker wil zijn als ik 't wel of niet als ongesteldheid moet zien, moet ik straks even naar HA (is ook mijn gyn, lekker praktisch!). Best toch even proberen een dokter / gyn te contacteren lijkt mij... Lastig....! Wou dat ik je beter kon helpen, Liefs!
Bedankt voor je snelle reactie. Assistent heeft ook verlof In het ziekenhuis konden ze me niet doorverbinden met de gyn omdat die in een operatie zat. De receptioniste wist niet wat te antwoorden natuurlijk. En nu is het te laat op de avond natuurlijk... Juist omdat ik dacht dat het deze maand raak was wil ik er zeker van zijn dat ik niets verkeerd doe door met clomid te beginnen.Hoewel dat ik diep vanbinnen wéét dat het met 95% zekerheid 'game over' is voor deze maand
Hoi meis, Ik weet eigenlijk ook niet goed wat je hiermee kan. Weet je heel zeker dat je niet zwanger kan zijn? Mijn ervaring is namelijk dat je echt goed ongesteld moet zijn om met clomid op dag 3 te beginnen. of is jouw menstruatie altijd zo? Misschien kun je het later nog even proberen om te bellen. Het lijkt mij dat er wel iemand in het ziekenhuis om je vraag te kunnen beantwoorden. Hopelijk kan iemand je helpen Liefs
Hoi heb je nog iemand kunnen bereiken. Ik zou zeggen als je het niet vertrouwd zou ik geen clomid slikken voor deze maand. Groetjes san84
Hey, Nog iemand gevonden in het ziekenhuis die je helpen kan? Vermoed dat ze enkel met bloedonderzoek kunnen uitsluiten als je al dan niet zwanger bent. Maar, dat weten de gyn's natuurlijk beter als mij! Hoop dat je verder geholpen bent! Enne, voor mij was 't geen zwangerschap. Jammer, had echt 't gevoel dat 't deze keer wel gelukt was. Liefs en, goeieavond!
@cupcake: neen, mijn menstruatie is nooit zo. Ooit al wel eens zo gehad, maar toen was ik 14 ongeveer allen: ik heb niemand meer kunnen bereiken. Voor de zekerheid gisteren geen clomid meer ingenomen. Ik kan straks wel weer proberen te bellen. Daarnet nogmaals een testje gedaan. Nog steeds negatief natuurlijk. Alle dingen die ik de voorbije weken voelde zijn ook verdwenen, dusja waarschijnlijk start ik een dagje later dan normaal met clomid