hier ovutesten en temperatuur, en we krijgen een meisje (moet er wel bij zeggen dat we bij de positieve ovutest niet geklust hebben omdat mijn lief ziek was en dit dus een toevalstreffer was van de keer daarvoor, drie dagen voor mijn ei)
bij de eerste geen ovulatie testen gebruikt en dat is een jongen geworden en nu zwanger met behulp van ovu testen en nu een meisje dus bij mij is het precies andersom
Hier ook ovulatietesten gebruikt en het is volgens de afgelopen 10 echo's toch echt een meid Ik dacht dat het meer te maken had met het moment van vrijen voor/na eisprong ivm snel en traag zaad? Maar daar kan ik helaas niet mee helpen, zowel voor, tijdens als na ei 'geklust' dus waar het nu van is?
Ik geloof er ook niet zo in, maar heb 2 zoontjes en de 3e jongen is op komst. Alleen bij nummer 2 en 3 ovutesten gebruikt.... Maar bij mij klopt de Chinese kalender ook niet. Groetjes
hier ook ovu testen gebruikt en de smep methode gebruikt (veel sexen ahaha) dus op de dag van de eisprong de dag ervoor en de dag erna en we hebben een jongen n u weet ik echt niet wanneer mijn eisprong was wat mijn cyclus zou zijn geweest weet alleen wanneer we het gedaan hadden 2 weekenden achter elkaar tja en wanneer was de bevruchting???