hallo iedereen. Ik ben 5,5 week zwanger van de eerste en dit heeft heel lang geduur. Echt een wondertje, want we hadden net te horen gekregen dat kinderen krijgen voor ons iets medisch zou worden. Goed.. nu ben ik dus zwanger. Vorige week had ik echt veel pijn.. ongi gevoel en zere borsten / tepels.. echt beurs. Nu voel ik bijna niets meer.. Is datt normaal???? Het maakt me echt heel onzeker.. Ik hoop dat iemand me kan helpen...
Oei, dat kan je echt onzeker maken hè? Maar ik heb het ook allemaal gehad! Dat ik dacht: "Oh nee! nu gaat het fout!" Maar ondertussen ben ik 14 weken zwanger en gaat het allemaal goed Ik denk dat het ongesteldheidsgevoel misschien komt omdat je lichaam het allemaal nog niet gewend is. Dat had ik in elk geval. Succes! En gefeliciteerd met je zwangerschap!
dankjewel voor je snelle reactie.. stelt me wel gerust, te weten dat ik niet de enige ben! Khoop dat alles goed blijft gaan.. iig bedankt
Probeer je niet te druk te maken, dit is namelijk erg slecht voor je kindje. Ik heb in de eerste weken ook af en toe gedacht, nu gaat het mis. Heb soms enorme krampen gehad en alles is gewoon goed tot nu toe. Blijkbaar hoort het er toch allemaal bij. Probeer er van te genieten !!!
@ May1980: Haha Je niet druk maken is meestal makkelijker gezegd dan gedaan. Iedereen zei: "Je mag geen stress hebben, want dat is niet goed voor je kindje!" En toen maakte ik me dus vreselijk druk omdat ik bang was me te druk te maken.
idd... haha Maar het maakt me echt bang dat ik nu niets meer voel hoor... trouwens.. jullie reageren wel super lief. Stelt me wel echt gerust.. thanks
Het hoeft echt niets te betekenen als je ineens niets meer voelt. Toen ik bijna 6 weken zwanger was had ik dat ook steeds.. De ene keer voelde ik allerlei enge steken en krampen en was ik in paniek.. en de andere keer voelde ik ineens niets meer, en was ik ook in paniek! Dus, onthou dat het weliswaar fout kan gaan, maar dat de meeste zwangerschappen goed gaan Trouwens, misschien kun je binnekort een vroege echo krijgen, dat heb ik ook gehad met 8 weken en 5 dagen. Dan voel je je een stuk minder onzeker!
ik weet dat ik me geen zorgen moet maken.... ik zou echt heel graag een vroege echo willen, maar mijn man vind dat onzin. Hij zegt dat ik ervan moet genieten en vertrouwen moet hebben... dus...........
Ja, daar heeft hij gelijk in, maar als het stressverminderend werkt is dat alleen maar beter voor je kindje. Ik had een miskraam gekregen omdat ik een virus had opgelopen in het begin van de zwangerschap. De huisarts heeft bij mijn volgende zwangerschap toen al heel snel een afspraak gemaakt voor een echo. Dat nam niet alle zorgen weg, maar wel een groot deel. In elk geval: Geniet ervan! En weet dat afwachten/gezond leven het enige is wat je eraan kunt doen. Vertrouw een beetje op je lichaam
Het is gewoon normaal om soms van alles te voelen en soms helemaal niks. Lekker genieten van je zwangerschap, en tja ik denk dat iedereen zich drukt maakt in het begin, logisch toch het is allemaal nieuw en spannend en je wilt het zo graag koesteren, denk dat gezonde zenuwen erbij horen! En als laatste ik heb zelfs de eerste 12 weken bloed verloren en zie onderstaand resultaat. Die kleintjes zitten daar goed en stevig weggestopt.....veel plezier van je zwangerschap! Liefs