welke zwangerschapsslips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tord, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Mijn normale onderbroeken zitten niet meer fijn. Daarom zat ik eens te kijken naar zwangerschapsondergoed. Ik zag oa bij de hema iets, heeft iemand hier ervaring mee? En waar zou ik anders eens kunnen kijken?

Ik wil eigelijk niet zo´n onderbroek die tot helemaal boven je buik, dus bijna tot je borsten komt. Dacht al aan een soort positiebikinibroek maar dan van katoen...

2. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ik koop gewoon een maatje groter.. inmiddels 2 maten.. gaat ook super!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb ze van hema wel fijn maar ik kwam er later achter dat ze synthetisch zijn. Vind ze na een dag echt niet fris meer....

4. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Nee van Miss etam!!! Die zijn fijn! Wit of zwart
    Slip of boxer speciaal voor de zwanger vrouw

Er zitten een soort lijnen in die verstevigd zijn en die je buik en je
    Rug/bekken verstevigd!!! Erg lekker

Ze zijn alleen niet heel spannend maar ook niet foei lelijk

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    bij de zeeman hebben ze mega rekbare, zwart, wit en huid (ook strings) 3 euri per stuk. Wel synthetisch maar ze zitten heerlijk.

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dat vind ik van geen enkele onderbroek die een dag gedragen is... ;)

Ik heb gewoon 2maten groter gekocht, zit nu prima en eenn stuk goedkoper!

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier heb ik ze van de hema. Hier gaan ze gewoon na 1 dag dragen in de wasmachine, draag ook nog wel normale slipjes.

8. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij Hunkemoller hebben ze ook slips die onder je buik zitten.

9. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ze ook van de hema, zitten heerlijk en kan heel mijn buik in :D
    ik heb bij prenatal ook slips gezien. Die hebben ook een soort band, als dat je iets lijkt? Mij maakt het niet zoveel uit dat het eruit ziet als een oma onderbroek, gaat om de comfort (al ziet mijn man dat toch anders ;))

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb stretch boxers van de hema(maatje groter) gekocht. Geen positie maar ze zitten heerlijk en rekken prima mee. En kan na de bevalling mooi kraamverband in. Ik vind ze niet lelijk, zitten netjes en lekker en ik krijg er geen "randjes" van.

Deze: HEMA - dames - ondergoed - knicker seamless micro heb ik. Hema heeft vandaag trouwens overal 15 procent korting op. Als je het online bestelt hele dag, anders geloof ik alleen de avond(in de winkel).

Verder vond ik ze allemaal spuuglelijk en niet lekker.. Veel positieondergoed geprobeert maar voel me dr echt zo'n moeke in :(

11. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ja mij gaat het ook om het comfort. Maar broeken, en dus ook onderbroeken, die tot bovenaan mijn buik zitten vind ik zo knellend voelen, dat vind ik juist niet fijn. Vandaar dat ik eigelijk een laag model zoek.

Ik ga eens bij de Hunkemoller kijken, bedankt voor de tips verder!

12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Nee psies, heb ik ook hoor. Daarom voor die lage boxers gegaan die zitten veel lekkerder. Vind het ook mooier, je ziet toch die randen van die hoge broeken en onderbroeken zitten als je een strak shirtje aanhebt.

Volgens mij kan je overal wel lekkere stretch onderbroeken halen maar dan zou ik niet bij positie kijken maar gewoon normale in een maatje groter dus. Die rekken prima mee met de onderkant van je buik.

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik heb die synthetische onderbroeken van de HEMA. Vind het niks. Stomme broeibroeken. Heb het allerliefste mijn gewone katoenen degelijke onderbroeken van de livera aan.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik koop hipsters van Hema, dus niet de speciale zwangerschapsonderbroeken maar die knellen niet zo op mijn buik en zitten heerlijk, gewoon de katoenen van 3 in een zakje zegmaar.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Die heb ik ook altijd en heb ik gewoon mn hele zwangerschap kunnen dragen. Zitten prima onder je buik.

16. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik heb gewoon (katoene) hipsters en slips bij de hema gehaald.
    Kan echt niet tegen syntetisch ondergoed.

Bevalt prima tot nu toe.

17. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hier ook gewoon hema shorts en slips, heb 1 zo'n geval dat over mijn buik zat, maar die vond ik echt niet fijn.

18. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    ha ha nee dat klopt maar met deze voel ik me echt vies......!!!

19. Bri

Bri Niet meer actief

Ik droeg het liefste die microvezel boxers; die zitten laag, dus onder je buik en zijn iets charmanter dan de gemiddelde zwangerschapsslip (of-tent :D).
    ik had zowel die van Hema als van Hunkemoller.
    Ik had ook een paar katoenen, maar die vond ik toch minder fijn zitten, maar da's persoonlijk natuurlijk.

Niet fris aan het eind van de dag? Dan trek je 'm uit en doe je 'm in de was. Niemand zegt dat je 24 uur met één onderbroek moet doen.

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb van de hema 3 voor 3 euro die zitten het fijnst bij mij zijn wel joekels van onderbroeken maar ach het zit lekker

Deel Deze Pagina