hallo meiden. wie heeft er ook ineens last van een dicht zittende neus? :^o bij mij is het begonnen net over de 12 weken. word er gek van. en verkouden ben ik nie.
Ik heb het ook..al een maand..Nu ben ik wel wat verkouden..maar ik heb gelezen dat het slijmvlies ook veranderd tijdens je zwangerschap..en dat een een droge verstopte neus vaak voorkomt. Ik gebruik neusspray ( Otrivin ) en dan met name voor de nacht..alleen je mag het max maar 1 week gebruiken. Het helpt wel. Verder heb je ook neusspray met zoutoplossing..en volgens mij mag je die sowieso zonder problemen gebruiken.. Een huis tuin en keuken middeltje is water koken, af laten koelen en dan een schepje zout erin en laten oplossen. Dit moet je dan opsnuiven..heel vies maar helpt wel!
jep hier ook weer. Vorige zwangerschap van mijn dochter ook. VRESELIJK raakte helemaal in paniek 's nachts omdat ik niet kon ademen. Nu weer en hele tijd bloedneus en bloedkorstjes in mijn neus
lol en ik me maar afvragen waarom ik ook van die bloedkorstjes in mijn neus heb :S Daar heb ik sinds een paar dagen last van en vroeg mezelf nog af, ik ben niet verkouden of geweest waar komt dta vandaag... Lijkt me wel dat ik het heel vroeg in de zwangerschap al heb tenopzichte van jullie.. Ik heb hier ook otrivin gelukkig van een vorige verkoudheid, het lijkt alleen niet veel te helpen..
ik had dat ook....toen ik 5 weken zwanger was....en nu nog steeds........................................
Ik ook helaas! Otrivin gewoon, dus met oxymetazoline wordt trouwens afgeraden tijdens de zwangerschap hoor! Gewoon zoutoplossing mag wel, maar dat werkt helaas niet zo goed. Een gesnipperde rauwe ui helpt nog wel eens een beetje, is alleen geen pretje voor je partner
Ohh, zo fijn al die herkenbaarheid! Ik heb er 5 weken last van gehad en gelukkig is het nu eindelijk weer helemaal over! Neusspray op basis van zoutoplossing is het beste, kan je ook lang gebruiken maar werkt minder goed. Otrivin mag prima hoor tijdens zwangerschap, alleen niet langer dan een week! En verder inderdaad het ui in stukken naast je bed en ouderwets stomen boven een bak gekookt water met een doek over je hoofd (en zakdoejes binnen handbereik)...
Ik ben echt snip verkouden, dus ook een dicht neus. Heb met vk overlegt en die zegt Otrivin Baby gebruiken, niet die voor volwassenen. Dampo heeft ze afgeraden. Een stoombadje met kamille is ook goed. Verder gewoon uitzieken. Maar baal enorm. Ook omdat ik over de 40 weken ben. Groetjes Saskia
Mag ook gewoon Otrivin, aan de gynaecoloog gevraagd..alleen max 1 week en het liefst alleen voor de nacht. Maar aangezien mijn week morgen op houdt en ik er nog steeds last van heb..heb ik zoutoplossing gekocht..kijken of dat helpt En miss stomen..als het om verstopte holtes gaat