Kom net van het Erasmus mc en alles is goed met de kleine uk! Ik loop zelfs een paar dagen voor! Klopt ook wel want ik testte heel vroeg positief.. Ben helemaal in de wolken Ik moet wel mijn hele zwangerschap bij het Erasmus mc lopen ivm medicijn gebruik en vanwege m'n depressie nadat mijn moeder was overleden. Vind het wel jammer dat ik niet bij m'n eigen vk kan blijven maar in ieder geval houden ze me nu goed ik de gaten en heb ik hier ook een leuke verloskundige. Wel een oudere man haha @Misty75 Aaaah dan scheur je zo ff naar Rotterdam
Fijn dat alles goed was mienemuisje ben blij voor je...fijn dat ze je ook zo goed in de gate houden! hopelijk heb je geen problemen met de man als verloskundige hihi nou de bus die hier voor de deur vertrekt, stopt bij rotterdam zuidplein...ga ik af en toe wel eens shoppen hihih (heb zelf geen auto, alleen auto van mijn vriend van zijn werk) dus ja zou zo maar kunnen hihi
Was wel raar toen ik een inwendige echo moest.. Lag ik daar met m'n benen wijd en een oudere man ervoor Vorige week bij m'n oude verloskundige konden ze uitwendig alles prima zien dus baalde wel dat ik uitgerekend in het ziekenhuis een inwendige echo moest.. Ohh das wel fijn dat de bus voor de deur vertrekt! Ik ga ook wel eens naar zuidplein winkelen.. Of in 't alexandrium.. Lekker overdekt.. Maar woon zelf maar 2 metro haltes van het centrum af...
Hè mienemuisje, wat fijn dat de echo goed is. Ik vind het soms ook wel eens vervelend die inwendige echo maar ik ik ben al blij dat ik er zo veel krijg en elke keer me kleintje weer mag zien. Hier gaat alles goed. Vandaag had ik een broek aan die toch wel een beetje straks zat. Merk echt dat ik al een darmen buikje krijg. Ik woon trouwens in dorp naast Schiphol. Ben wel benieuwd hoe het met lucymila is! Meiden fijn weekend!
Jaa je hebt gelijk Angel2! Ik moet ook eigenlijk niet zeuren! En heb me nu gelijk over m'n schaamte tegenover mannenlijke artsen heen gezet haha
hmmm zie dat lucymila niet meer heeft gereageerd....ik denk aan je....heel veel sterkte en kracht voor jou en je man!!
ja ik zit ook al te kijken of ze gereageerd heeft (Lucymila) ik hoop dat alles goed is..kracht en liefde voor jullie!
is hier best stil gebleven sinds gisteren...hoe is het met een ieder? afgelopen week ben ik begonnen met het 9 maanden dagboek in te vullen...wilde het eerder nog niet doen omdat ik bang was dat het voor niets zou zijn. maar dacht nu kan ik wel beginnen...hebben jullie ook zo iets om bij te houden? vind het wel erg leuk voor later om aan de kleine te geven vandaag bezig geweest een knuffelpop te maken met de naaimachine...is nog niet klaar, maar ben wel flink opgeschoten...foto zal ik zo in mijn fotoalbum zetten...
Ik denk dat iedereen op Lucymila's reactie wacht... Ohh das wel heel leuk Misty! Van waar is tie? Dan kan ik kijken of het ook iets voor mij is.. En leuk die knuffelpop! Ben gek op zelfgemaakte dingentjes.. Ga zo gelijk een kijkje nemen in je album.. Ik ben vandaag naar de Ikea geweest met m'n vader.. Spulletjes gekocht voor m'n huis en stiekem even gekeken bij de baby bedjes Nu lig ik op bed.. Heb hoofdpijn Was er van af sinds ik zwanger was, ook van de migraine.. Maar nu helaas begint het weer.. Hoop dat m'n vriend snel thuis komt, kan die me masseren! Haha
Ja dat dacht ik al dat we allemaal op lucymila zaten te wachten, maar dacht ga de stilte verbreken Is dit boek: bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Boeken Heb m van mijn vriend gekregen. En heb je wat leuks gezien bij Ikea? Wel leuk om te kijken hè naar baby spulletjes. Wel vervelend van je hoofdpijn/migraine. Was je vriend nog op tijd thuis voor je massage?
Ja zat ook te wachten op reactie van lucymila. Ik ben toevallig ook van de week begonnen met het boekje van Pauline oud begonnen ook die van 9 maanden. Voor de rest gaat het hier goed. Ik heb alleen zo iets raars. Me avondeten wat een drama. Als het maar ongezond is gaat het naar binnen. Maar de Rest aardappels vlees groente of nasi ik zit het echt kokhalzend (sorry voor de details) op te eten. Vind het gewoon niet lekker. Hebben jullie al spulletjes gekocht of gehad?
Haha angel is herkenbaar hoor van het eten. Ook alleen maar zin in frietjes of is dergelijks maar ja dat gat niet alleen maar hè haha. Wij hebben gisteren een knuffel schaap gekocht voor straks op de baby kamer. Verder nog niet. Wel wat dingetjes gehad zoals dompertjes, sokjes, knuffeltje. Heb jij al wat gekocht of gekregen angel?
Ja heb zelf 3 rompertje gekocht en heb 9 maanden boek. En al best veel gehad, sokjes, mutjes, jasje, pakjes, Zwitsal mama lijn, Maar ik had ook nog wat dingen liggen van vorig jaar dat ik zwanger was. Knuffel. We willen binnenkort ff gaan kijken bij de prenatal, en dan al wat spulletjes kopen. Vind zo leuk die baby kleertjes enzo. Dat eten helaas ik probeer wel gezond te eten, maar heb er soms echt geen zin in. Ik doe het wel.
ja ik heb ook zo,n 9 maanden dagboek gekocht ook begonnen met schrijven had ik gehaald na mijn echo vorige week..en hoe zijn de klachten hier? ik niet echt veel, alleen af entoe weeig gevoel in mijn maag maar meer ook niet echt..
Misty75 Ik ga het 9 maanden dagboekje nu zo gelijk bestellen.. Heb ik 'm morgen in huis! M'n vriend heeft me heerlijk gemasseerd en gelukkig is de hoofdpijn nu een stuk minder.. Het komt uit me nek/schouders.. Meiden Ik heb heel de dag zin in ongezond eten.. Ik eet elke dag wel iets van de mac donalds Hoe slecht! Maar zoooo lekker Mijn kwaaltjes zijn misselijkheid (slik 2x per dag emasafene), moe, pijnlijke borsten, obstipatie, pukkeltjes op m'n voorhoofd.. Ik heb verder nog geen spulletjes gehad maar dat komt denk ik wel na de 12 weken. Verder ben ik aan het kijken wat ik eventueel zou kunnen smeren tegen striae.. Misschien de mama zwitsel creme.. Jullie nog ideeen wat goed zou kunnen helpen?
In het weekend ben ik wel los gegaan met eten hihi...door de Weeks probeer ik dan echt goed op te letten wat ik eet. Zo eten we vanavond varkenssaucijs met rode kool en aardappels. Zondag hebben we zelf gemaakte frietjes gegeten en zaterdag hadden we sla stamppot. Tussen door saucijzen broodje gehad zaterdag. Zondag heb ik griesmeelpudding gegeten. Blijf hertaling vinden. Maar goed het is weer maandag. Ontbijt was de andere griesmeelpudding. (Hadden er 2 gekookt gister) Lunch zal brood mekaars en kipfilet worden Avondeten dan rode kool met appeltjes, varkenssaucijs en aardappels. Denk gebakken. En dan heb ik weer nachtdienst deze week. Dus denk dat ik vannacht kwark mee mag nemen en rauwkost en mandarijntjes en of druiven. Vanmiddag komt iemand langs van moeders voor moeders...dan ga ik daar ook echt mee starten! En nav berichtje in een ander topic hier op het forum ook al gaan zoeken naar kraamzorg. Dus die binnenkort ook aan gaan vragen. Moet ook al op korte termijn. Van het weekend is m'n vriend al bezig geweest om de hobby kamer op te ruimen. Kunnen daar straks de kattendarmen staan. De katten mogen nu niet in de kamer komen ivm breekbare spullen. Maar de andere kamer die nu voor de katten is, wordt kinder kamer. Na de bruiloft gaan we eerst midweekje weg en de week daarna gaan we aan de kinderkamer beginnen. Spannend hè! Tegen die tijd zijn we alweer 16 weken zwanger. Lijkt me zo leuk om daar mee bezig te gaan allemaal! Wat betreft de klachten:moe, gevoelige borsten, snel emotioneel, met momenten lekkere trek, vermínderde zin in seks. Is dat laatste herkenbaar? Voel me er soms zo schuldig over. Trouwens geen idee wat zou kunnen helpen tegen striae
Nou had een heel bericht getypt.. Druk ik iets verkeerds is alles weg Ohhh hmmmm varkenssaucijs heerlijk! Moet dat zo vroeg? Dat wist ik niet! Weet wel meer niet want dit word m'n eerste kindje Wil je in het ziekenhuis bevallen of gewoon thuis? Ohhh spannend beginnen met moeders voor moeders! Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik mee zal doen of niet. Ja he.. Ik kan ook niet wachten! Ik was eerst van plan om een inloopkast te maken van het overgebleven kamertje maar die plannen heb ik nu gewijzigd haha Maar vind dit toch veeeel leuker! Ohjaaa ik ben ook super snel emotioneel.. Zat gisteravond te huilen bij obese Ik heb ook geen zin in seks. Voel me er eigenlijk helemaal niet schuldig over Het voelt gewoon niet meer hetzelfde als eerst...
nou ik heb de mazzel dat mijn schoonzus kraamverzorgende is en als het zover is komt zij bij mij kramen en het aanmelden zelf doe ik pas met 13 weken ofzo.. ik heb geen verminderde zin in sex.. hebben jullie ook last van droge tepels? ik zag het vannochtend in eens..