Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boeboe, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Boeboe, jullie wonen niet samen?

Ik heb me hier helemaal gek gekocht aan baby spullen vandaag echt niet normaal.
    Een badje, maxi cosi, lakentje, dekentje, kleding voor mij, kruik, kruikzak, badcape, waskussen en zo nog een paar dingen...
    Ben zo blij!

2. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    nee vanwege omstandigheden ff niet nee..
    maar dat komt wel hoor..

3. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @boeboe: wat vervelend dat je afgelopen dagen ruziegemaakt gehad zeg....kan me voorstellen dat even tijd voor jezelf dan wel lekker is.

@angel: wat leuk dat je al die spulletjes hebt gekocht :D lijkt me echt heerlijk om zo los te kunnen gaan in de baby winkel ;)

Hier wel fijne dagen achter de rug. Gisteren bij mijn familie geweest en vandaag bij de familie van mijn vriend. Vanavond heerlijk samen gegourmet met z'n tweetjes. Vandaag ook gelukkig niet zo moe :D

4. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Oke, ik kan begrijpen dat je het dan ff lekker rustig vind zo en zeker na die ruzie. Geniet van je avond!

Hier nu ook lekker thuis. Gegeten bij me schoonouders en nu lekker op de bank. Welterusten alvast!

5. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    @Boeboe: Ohh das niet leuk van je schoonzus.. Kan me voorstellen dat de sfeer gespannen was.

Haha tijdens ruzies is het fijn als je je vriend ff naar z'n eigen huis kan sturen.. :p

@Angel2: Aahw leuk dat je zoveel geshopt hebt!
    Ik kan niet wachten tot ik dat ook aandurf..

6. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Vanmorgen gesprek me mijn manager gehad op het werk en beeld van de zwangerschap. Ze reageerde erg leuk! Vanaf donderdag ook de directe collega's inlichten. Toch wel weer erg leuk hoor om het te kunnen vertellen :D

7. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Misty wat fijn, het is toch maar afwachten wat ze er van vinden.

Mienemuisje, ja vond het wel moeilijk maar ik dacht ja ik ben 10 weken ik doe het gewoon. En het is me goed bevallen!
    Maar nu pas merk ik eigenlijk hoeveel spullen je echt nodig hebt, echt heel veel!

8. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    en....vandaag alweer 10 weken zwanger :D nog 2 weekjes tot de magische 12 :D

straks naar de kapper voor proefkapsel en proef make-up voor de bruiloft. erg benieuwd :D volgende week woensdag ga ik bruidsboeket uitzoeken...de laatste dingetjes gaan nu ook vorm krijgen :D

hoe is het verder met iedereen?
    hier weinig last van klachten momenteel...ook de vermoeidheid lijkt het ergste weg te zijn. gisteren zelfs een vrij actieve dag gehad en dat was alweer even geleden...

@angel: vind het wel stoer dat je gewoon al zoveel hebt geshopt hoor :D ik durf dat nog niet zo goed hihi....maare ja je hebt veel nodig he voor de kleine...ook wel leuk, kunnen we heel veel shoppen hihi :D

9. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Jaa misty75 nog ff en we kunnen gaan aftellen! :D

Ohh wat leuk naar de kapper voor je haar en make-up! Geniet er maar lekker van!

Ik ben ook minder moe.. Ik dacht dat het door de vitaminen kwam die ik sinds een week slik :p

10. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Jaa misty75 nog ff en we kunnen gaan aftellen! :D

Ohh wat leuk naar de kapper voor je haar en make-up! Geniet er maar lekker van!

Ik ben ook minder moe.. Ik dacht dat het door de vitaminen kwam die ik sinds een week slik :p

11. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Oeps dubbel. Sorry! Iphone heeft een eigen willetje ;)

12. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    was heerlijk bij de kapper :D vind dat echt zalig als ze aan je haar zitten te frunniken hihi...
    ook echt super blij met resultaat :D thuis nog mijn bruidssieraden erbij aan gedaan, is echt helemaal top :D

13. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Kan het me helemaal voorstellen meis ^.^

14. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Vanmiddag kwam nog een vriendin langs...dus kon ik weer vertellen dat ik zwanger ben :D erg leuk...hihi

15. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Misty ik ga ook nog opzoek naar een kapper voor me bruiloft maar heb jij het bij een kapper laten doen of een kapper thuis laten komen? Vind het zo lastig net als de bruidsmake up.

16. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @angel: ik ben vandaag bij de kapper geweest en zij doet op de bruiloft ook mijn haar en make-up. De dag zelf komt ze wel aan huis. Dus op die manier ;)

Heb ook lang gezocht en uiteindelijk gewoon maar 1 gekozen in hetzelfde dorp als we wonen. Ben voor de salon zelf het eerste bruidje, maar de kapster heeft zelf al regelmatig bruidjes verzorgd. :D

17. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Krijg gelijk trouw kriebels :p
    Maar ik zie mijn vriend me de komende jaren niet ten huwelijk vragen ;)

18. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Haha mienemuisje je weet nooit! Hoeveel weken ben jij zwanger als je trouwt misty?

19. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @mienemuisje: komt vanzelf hihi ;)

@Angel: als het goed is ben ik dan 15+2 weken zwanger. dus dan zal je het echt al wel zien. ;)

20. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    @ misty moet je nog veel regelen? Ik ben dan 30 weken zwanger als ik ga trouwen. Dus heb dan echt al een buik ga ik van uit.
    Wat geven jullie als bedankjes?

Vandaag naar de verloskundige niet meer naar de gynaecoloog dus ben benieuwd. Ze zeggen dat het anders is meer relaxer niet zo medische!

Deel Deze Pagina