Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by boeboe, Feb 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    #361 Mienemuisje, Apr 4, 2013
    Last edited: Apr 4, 2013
    Ik heb net de termijn echo gehad.

De kleine frummel doet het goed! Bewoog z'n armpjes en beentjes.. Zo leuk!
    Ook heb ik het hartje horen kloppen.. Ben weer helemaal verliefd :)

Verder ben ik niet vooruit gezet..
    Ben vandaag precies 10 weken zwanger wat overeenkomt met m'n eigen berekening...
    Misschien in de komende weken dat ik vooruit word gezet.

Op het echo formulier staat dat de baby 3,22 cm van CRL is.
    Heb 3 mooie foto's meegekregen en een cd-rom.

Ondanks dat dit een moeilijke dag voor me is,
    ben ik zo ontzettend gelukkig dat er levend wezentje in m'n buik groeit..

2. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @angel: wij zijn een heel eind rond. Gisteren versiering voor de trouwjurk besteld. Het pak van mijn vriend wordt gemaakt die moet ie de komende weken nog afpassen en schoenen en overhemd er bij uitzoeken. En 2 weken van te voren mijn jurk nog op maar laten maken. Dat was het wel. Laatste week alles na bellen en precies aantal gasten doorgeven. Kleine dingen nog dus. Bedankjes heb ik besteld op bedankjes bruiloft trouwen huwelijk originele bedankjes communie heb een vierkant doosje met een wit hartzeepje er in en is dichtgeknoopt met een lint. Daarop heb ik zelf een bedankkaartje gemaakt met onze foto als achtergrond. Bij jou zal het idd goed zichtbaar zijn dat je zwanger bent tijdens het trouwen :D bij mij zal het er om hangen denk ik ;) heb er echt enorm veel zin in :D trouwen en straks de kleine :D

@mienemuisje: wow gaaf zeg dat je vandaag weer een echo hebt gehad en dat alles goed was! Kan me voorstellen dat je weer helemaal verliefd was ;) maar ook moeilijk idd. Dubbel hoor.

P.s. Vandaag op het werk de eerste collega's ingelicht :) echt zo leuk! Allemaal leuke reacties en sommige hadden al een vermoeden hihi. Nog een aantal te gaan en dan weet mijn team het hihi.

3. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    @misty, ja ik hoop dat je het dan al kan zien bij je is toch leuk.
    Ga zo even op d site kijken. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er enorm zin in hebt. Ik kan ook niet wachten.

@ mienemuisje oh wat fijn. En wat gaaf dat je het hartje al gehoord hebt! Snap dat dit een moeilijke dag voor je is. Wanneer ben je precies uitgerekend?

@hier. Naar de verloskundige geweest en ben toch weer 2 dagen voor uit gezet. 27-10-2013 uitgerekend. De kleine was druk aan het bewegen. Jammer genoeg nog steeds geen hartje gehoord!

4. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    @Angel2: Ik ben 31 oktober uitgerekend..
    Was super om het hartje te horen!

5. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @angel: wow zeg wat goed dat je weer vooruit bent gezet. Gaat led bij jou dus ;) maar nog geen hartje gehoord? Wel zien knipperen toch mag ik hopen?

6. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Ja we hadden het meteen al bij de eerste echo zien kloppen. Maar helaas nog niet gehoord.

7. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hopelijk de volgende keer ;)

8. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Ja maar dat duurd nog even mag nu pas over 5 weken weer helaas. Maar mag niet klagen heb al zoveel echo's gehad! Nu lekker genieten!

9. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    De reden waarom is misschien wat minder, maar ook wel heerlijk toch dat je zoveel echo's hebt gehad ;)

Wij mogen ver anderhalve week weer :cool:

10. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Oh wat fijn. Nog 1,5 week is al bijna. Ik ben allang blij dat het nu goed gaat bij ons! En ben al super blij dat we veel echo s hebben gehad.

11. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    nou geniet er mar lekker van ;)
    en ja die 1,5 week is snel genoeg voorbij....kunnen we de rest van de familie ook inlichten hihi...

12. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    ik heb aankomende woensdag een 2e echo al..door mijn verleden spannend!

hoeist met jullie klachten, dames?

13. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    @Boeboe: Fijn hoor, weer een echo!

Mijn borsten zijn nu minder gevoelig, maar m'n tepels doen wel heel zeer..
    Pukkels in m'n gezicht trekken langzaam weg, minder moe...
    Maar heb wel af en toe 'buikpijn'.. Denk dat het groeien van de baarmoeder is..
    En ik ben nog steeds misselijk :(
    Maar goed te doen met de emesafene pilletjes.

Ohja... Ik ben 6 kilo aangekomen :$

14. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Krijg net een cadeautje van m'n beste vriendinnentje via de post.
    Een zwangerschaps belletje aan een ketting..
    Die hangt dan op je buik en de baby kan dat dan horen.
    Als de baby dan geboren is kan je het boven het bedje/wiegje hangen en herkent tie het geluid.
    Echt super leuk! Lieve kaart erbij.. Zat het met tranen in m'n ogen te lezen.. :)

15. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Het allemaal! Wat spannend boeboe dat je komende week alweer een echo hebt! Hopelijk is alles goed en ga je een mooi en beweeglijk kindje zien ;)

Qua klachten gaat het Ier wel aardig. Vermoeidheid blijft wel, maar in iets mindere mate als 2 weken geleden. Werken gaat ook goed. Op 1 collega na weten ze het nu allemaal in het team en voor de meesten was het geen verrassing hihi....sommigen hadden al een vermoeden ;)
    Verder wel veel trek. Maar probeer mezelf in de hand te houden. Wel regelmatig wat eten, maar wel verantwoorde dingen.

Enne ben nu ook zo'n 3,5 kilo aangekomen. Moet wel zeggen dat ik een koolhydraatarm dieet volgde en dat heb los gelaten. Dat scheelt ook wel. Ik pas al mijn kleren nog, maar ja die waren ietwat ruim omdat ik tot ik zwanger was nog steeds af viel. Nu val ik dus iet meer af ;) maar probeer wel gezond te eten.

Wat een lief cadeautje mienemuisje heb je gekregen! Super leuk!

16. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Hè meiden!

Hier gaat het ook goed! Nog steeds weinig klachten gelukkig. Ben wel af en toe aan het eind van me werkdag best moe.

Nu lekker weekend en gelukkig met een heerlijk zonnetje! Morgen gewoon alweer 11 weken nog 1 weekje en dan zijn we 12 weken kan echt niet wachten.

Hier druk bezig met menu voor de trouwerij. Vind best lastig want volgens mij heb je altijd mensen die iets niet lusten.
    Hoe doe jij dat misty?

Meiden fijn weekend!

17. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Bij het restaurant waar wij diner en feestavond hebben konden we uit een aantal voor- hoofd- en nagerechten kiezen. Mochten er 2 uitzoeken en dan hebben de daggasten dus keuze uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee nagerechten. We hebben als voor bv een soep of ham met meloen. Wij hebben een klein clubje dus van deze mensen wisten we wel ongeveer wat ze lekker vinden. Da scheelt ook wel. En we hebben ook gekeken wat we zelf lekker vinden. :D ligt er ook aan was je gaat eten. Wij hebben geen exclusieve kaart. Dus wat er op menu staat lust iedereen wel. Gaat mij meer om de gezelligheid hahah

De lunch hebben we waar we ook trouwen niet gemeentehuis van het dorp. Dat is namelijk tevens een restaurant hihi. Ook daar hebben we soep en dan verschillende broodjes, koffie, thee of water.
    Heirook alles goed. Moet zometeen wel werken. Heb late diensten dit weekend. Maa ach. Maandag met mijn beste vriendin op stap naar de keukenhof :D fijn weekend!

18. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Ja wij zijn de hele dag op 1 locatie wij trouwen ook in een restaurant maar wel wat later op de dag. Ik heb namelijk een keer een bruiloft gehad en heb het gevoel gehad dat ik de hele dag in de auto zat en we moesten opschieten dus op onze eigen bruiloft wilde we dat niet. Wij hebben dan ook geen lunch.
    Voor het menu hebben wij allemaal kleine hapjes maar we zijn eruit. Het gaat inderdaad om de gezelligheid. Ik heb er nu al veel zin in de hele dag gewoon gezellig met je familie en vrienden.

Gezellig naar de keukenhof. Ik woon er vlak bij. Het is echt leuk. Alleen nu zijn er nog niet veel bloemen open. Gezellig met je vriendin gaan jullie daarna nog wat leuks doen?

Meiden gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

19. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    das wel fijn angel die rust op je trouwdag.hebben wij ook geprobeerd. vandaar dat wij maar 2 locaties ook hebben ;) trouwen + lunch op 1 plek en taart, foto's, diner en feestavond op andere locatie.

hey wat leuk dat je er vlakbij woont bij de keukenhof :D
    i ga morgen eerst naar mijn vriendin, en lunchen en 's middags naar de keukenhof met de camera's....

verder moet ik dit weekend late diensten werken, dus dat is mijn invulling hihi ;)

zonnetje begint hier lekker te schijnen :D fijne dag allemaal!

20. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Ik ben wezen shoppen. Nieuwe lingerie omdat niks meer pas :)
    En een paar jurkjes omdat ik spijkerbroeken écht niet meer verdraag..
    Mezelf nog even volgepropt bij de Mac Donalds.. Kon het niet laten haha

Share This Page