Hè meiden, hier ook een lekker weekend gehad heerlijk van het zonnetje genoten. En weer een foto van me buik en de weegschaal gemaakt en ben gewoon nog helemaal niks aangekomen. Wel al een klein buikje te zien. Zeker in de avond! Veel plezier morgen bij de keukenzout misty Mienemuisje dat heb ik ook moet inderdaad veel Plassen.
Haha heerlijk hè af en toe eten bij de Mac Ik merk dat extra plassen alleen s nachts. Moet er tegenwoordig s nachts een keer uit voor toilet. Verder moest ik altijd al wel vaak plassen omdat ik ook veel water drink En vandaag de keukenhof gaat vast goed komen heb er zin in! Alleen al foor de gezelligheid van mijn beste vriendin!
@Misty, o leuk Veel plezier in de keukenhof! het zonnetje schijnt! ik had een druk weekend had mijn neefje weer ( om het weekend) het kereltje is 2 en lekker druk maar wel een schatje! probeert je heerlijk uit, t ventje! verder alles wel goed..kwalen Niet echt..ja beetje gevoelige borstsen en wat moeier dan normaal (ook niet Extreem)..
Wat fijn boeboe dat je zo weinig klachten hebt hier ook niet veel meer...maare na een hele dag lopen/slenteren van gisteren nu toch wel merkbaar gesloopt hoor haha...maar verder zijn hier ook de klachten afgenomen en voel ik me beter...
@Misty ja is wel fijn hoor zolang alles maar goed gaat! maar dat gaat het ook.. morgen weer een echto...ben dan 11 weken..jullie horen het wel Duim, duim, duim!!))
Spannend boeboe! Wel leuk de kleine weer te mogen zien Wij mogen maandag weer Meiden hebben jullie ondertussen al meer spulletjes gekocht? Ik heb niets meer gekocht, maar wil zo graag haha. Heb gisteren wel een handdoek gekregen van mijn beste vriendin met daarop 2 babyvoetjes. 1 roze en 1 blauw hihi. Lief hè
Hè meiden, Misty ik heb niks meer gekocht, komt nog wel heb al aardig wat in huis. Was het leuk in de keukenhof. Boeboe wat leuk dat je morgen weer een echo hebt, mag je je kleintje weer zien. Veel plezier en geniet ervan. Mienemuisje, wat leuk dat je je neefje hebt van het weekend. Zoals ik begrijp om het weekend? Dat is best zwaar of niet? Hier, aan het werk en ben best kapot aan het eind van me dag. Heb gewoon te veel gedaan, veel staan tillen enzo. Tillen jullie veel?
Ik probeer zo min mogelijk te tillen, maar ja soms moet je toch hè. Enne de keukenhof was zeker leuk! Wel nog weinig in bloei, maar we hebben genoten en leuke foto's gemaakt! En das belangrijkste, dat we het naar ons zin hebben gehad
dat is helemaal waar, dat gaat het inderdaad om als het maar gezellig was. wanneer wil jij wat spulletjes kopen misty? Ik weet eigenlijk niet of we het al gevraagd hebben aan elkaar moe hoe oud zijn jullie allemaal? Ik ben 26 en eerste kindje
Ik wil eigenlijk nu al wel spulletjes gaan kopen hihi. We hebben wel al de 2 kamers boven anders ingericht zodat er nu 1 kamer leeg is. Straks na ons trouwen en de vakantie kunnen we daar dan schilderen en kunnen daar de baby meubeltjes in. Die willen we in die week ook gaan kopen. Dus is pas eind mei. Vandaag precies 11 weken! Ik ben 29 en ook voor ons is het ons 1e kindje.
Ik ben 23 jaar en mijn eerste kindje.. Verder heb ik nog niks gekocht omdat ik het nog steeds niet zo goed durf
@Angel, ik heb mijn neefje om het weekend nou het is niet licht nee maar ik doe het graag! ik hou het zo totdat ik niet meer kan en vooralsnog gaat het prima @meiden, vandaag echo gehad en zag een bewegelijk kindje en een mooi kloppend hartje ik ben 1 dag vooruit gezet, ben dan ook 11 weken en 1 dag..
Oh sorry mienemuisje, heb dan niet helemaal goed zitten opletten. Hier vandaag een rot dag, denk griepje opgelopen. Lekker rustig aan gedaan vandaag. Ben aan het aftellen zondag eindelijk 12 weken! Boeboe, wat fijn dat je je kleintje weer gezien hebt.