Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by boeboe, Feb 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Leuk joh dat de kamer al staat!! :D

geen idee nog wanneer wij er om gaan....wat we nu vooral doen is in een vrij weekend een ritje maken naar de prenatal of iets en dan 1 ding kopen...en zo is het leuk om elke keer iets te halen :D maare denk dat na de echo morgen er misschien wel wat schot in komt ;)
    om 18:40 mogen we weer naar de vk morgen :D de 12 weken echo...ook al ben ik dan 11w +5 :D

2. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Ik ben vandaag 12 weken!!!

Ja ik moet nog even wachten nog 3 weken en dan mag ik weer naar de verloskundige. Moet weer even wachten.
    Ben echt helemaal verliefd op me babykamer.

Kan me voorstellen dat al zin in morgen hebt.
    En de spulletjes kopen is echt zo leuk.
    Fijne avond nog.

3. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Misty, hoe was het? De kleine lekker druk?

4. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hey Angel alles was goed :D wat super gaaf zeg om te zien....we zijn een paar dagen vooruit gezet....kindje was heerlijk beweeglijk :D schoppen en zijn armpjes bewegen...ook liet ze het harte horen en zien. erg gaaf! :D echt nog meer bijzonder dan de vorige keer...ben echt helemaal verliefd hihi...ben nu dus precies 12 weken hihi...

morgen gaat mijn vriend het ook op zijn werk vertellen :D

5. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    O wat gaaf! Ben zo blij voor je! Dan schelen we nu nog maar 1 dag van elkaar!
    O wat leuk weer! Wel foto s mee gehad?

6. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Yep 2 mooie foto's mee gekregen! Ze nam er echt de tijd voor dat was echt fijn! En idd dan schelen we Go maar 1 dag

7. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Oohhh wat fijn meis!
    En het aftellen kan voor jou al beginnen nu je vooruit bent gezet! En voor Angel2 natuurlijk.

Kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent :D

8. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    @Misty..
    Gefeliciteerd!!! :))) 12 weken coollll EY dames..we hebben het gehaald!!...ik ben morgen 12 weken..:)

9. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Super gaaf! Hebben we voorlopig de spannendste periode erop zitten....nu lekker shoppen en genieten! :D

10. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    helemaal mee eens. Zo blij dat we de 12 weken voorbij zijn!!

meiden we gaan nu echt genieten er is toch een soort rust van me afgevallen nu die 12 weken voorbij zijn.

slaap lekker allemaal!

11. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Inderdaad. Er is nu rust! Slaap lekker. Ik ga zo weer mijn eerste nachtdienst van de 4 werken ;)

12. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Donderdag ga ik helaas pas m'n 12e week in ;)
    Hoop dat ik volgende week ook vooruit word gezet!

13. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Zal voor je duimen mienemuisje ;) zou leuk zijn! zitten we helemaal vlak bij elkaar met de bevalling straks hihi...

14. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    weet je waar ik ineens benieuwd naar was: passen jullie je gewone broeken nog? de mijne beginnen nu, zeker 's avonds, toch wel strak te zitten ;)
    hebben jullie al nieuwe kleding moeten kopen? zoja heb je dan al een positiebroek bv gekocht?

vannacht op het werk bezig geweest met aanvragen voor zwangerschapsverlof etc. opvragen van resterende uren en kijken wat er mogelijk is ;)

gaan jullie je ook al aanmelden voor zwangerschapsgym of yoga of iets dergelijks? hier kan je je al vroeg aanmelden voor bv de zwangerschapsyoga (die wil ik graag gaan doen). zijn namelijk voor de bevalling al 10 bijeenkomsten en nadien nog eens 4. is wel inclusief partnerbijeenkomst en na de bevalling een bijeenkomst met de kleintjes erbij :D

of ben ik nu gewoon erg snel met alles haha :D

15. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Dankje ^.^

16. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    bij mijn verloskunde praktijk hebben ze (dat is nieuw) elke maand een bijeenkomst met dames die ongeveer even ver zijn als ik..gister voor de eerste keer geweest..je krijgt er allerlei informatie..over de combo test, voeding etc. en je mag naar het hartje van je kindje luisteren..

mijn broeken zitten wel iets strakker, ja..ik merk dat ik geen riem meer nodig hebt..

maar dames, zijn jullie allen slank/flink van bouw?

ik ben wel iets aan de flinke kant, misschien dat het daar ook iets mee te maken heeft..ja ik weet het niet hoor :)

17. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Mijn broeken passen nog wel maar zitten niet lekker.. Ik laat standaard m'n knoopje open en vouw em dan naar binnen.
    Ik denk da ik volgende week maar is een positiebroek ga aanschaffen :p

Ik heb ook echt al een buikje..
    Ik ben zelf 1.60 en was 50 kilo voordat ik zwanger raaktte. Inmiddels 6 kilo aangekomen ;)

Ik wil wel gaan zwangerschapszwemmen..
    Verder geen andere zwangerschapscursus o.i.d.
    Lijkt me helemaal niks om met ze alle te gaan leren puffen.. :) (Of ben ik nu heel erg kortzichtig?)

Gewoon alles regelen waar jij je goed bij voelt Misty75!

18. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hey boeboe das wel fijn zeg dat ze die bijeenkomsten hebben. lijkt me leuk om anderen te ontmoeten die in dezelfde periode als jij zitten. kan je idd wat ervaringen enzo uitwisselen.

Ik ben met mijn 1,60 meter en 70 kilo ook wel aan de flinke kant. Maar goed heb er 2 jaar terug 101 kilo gewogen. was dus al flink afgevallen.
    nadeel daarvan is dat ik mijn buik echt niet mooi vind en over de breedte van mijn buik ter hoogte van mijn navel een soort deuk heb. dus een "tweedelige" buik er aan heb overgehouden. merk wel nu mijn buikje wat op gaat zetten hij wat ronder wordt. dus heb goede hoop dat als ik wat verder ben ik wel een mooie ronde buik ga krijgen :) schaam me er ook wel eens voor eerlijk gezegd. maar ja het is niet anders. merk nu echt ook met de nachtdiensten dat ik mijn knoopje wel eens open doe zodat mijn broek iets comfortabeler zit haha. weeg nu trouwen 74 kilo en ben nu zo'n 3 weken op dit gewicht. dus kom ook niet elke week veel aan gelukkig....als ik me maar in houd met snoepen ;)

19. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Hè meiden,

Zo hier gaat alles goed. Ik ben 1.74 ongeveer ik weeg 75 kg ik ben nog steeds niet aangekomen. Ik heb al wel een klein buikje heb dus ook al zwangerschapskleding gekocht maar eigenlijk ook omdat ik het lekkerder vind zitten. Een gewone broek zit soms aan het eind van de dag zo strak om me buik en vind ik niet zo fijn.

Misty wat goed dat je toen ze ben afgevallen. Ik hoop zo dat we een mooi buikje krijgen allemaal.

Ik heb ook al zitten kijken naar zwangershapsgym enzo maar ik denk dat ik ook ga zwemmen lijkt me wat fijner namelijk.
    Voor de rest wil ik het nog even kijken en informatie opvragen.
    Wat denk dat het wel goed is om zo een cursus te doen voor je bevalling.

Fijne dag allemaal!

20. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Dank je angel had er ook niet aan moeten denken zwanger te worden toen ik nog zoveel meer woog. Oliepijpleiding mezelf kwijt denk ik hihi

Zwemmen klinkt idd ook fijn tijdens de zwangerschap. Toch persoonlijk ga ik voor de zwangerschapsyoga. Ken mezelf een beetje en leren ontspannen is voor mij erg belangrijk straks. Deed vroeger ook wel mediteren en vond dat er rustgevend. Doe dat eigenlijk nooit meer, maar ja. Haha

Verder zijn. We er hier wel aan uit dat we flesvoeding gaan geven. Gaat mij meer rust geven. Word al zenuwachtig als ik er aan denk om borstvoeding te geven

Share This Page