Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boeboe, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hey mienemuisje hoe was de echo?

2. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hè misty,

Ja daarom ga ik ook nog even kijken voor yoga of zoiets want ontspannen voor de bevalling is inderdaad erg goed.

Ja ik twijfel nog steeds over de voeding. Ben ook veel informatie aan het lezen. Vind het erg lastig. Maar mijn voorkeur gaat wel een meer uit naar fles het lijkt me gewoon iets makkelijker en je kan het met zijn tweeën doen.

3. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Ik merkte wel in de keuze maken tussen borst of flesvoeding ik heel er bezig was met wat de omgeving wel niet zou zeggen als ik geen borstvoeding zou geven. Heb daar wel veel over nagedacht. Heb ook besloten dat het onze keuze is en ik me niets van anderen ga aantrekken :) en hier staan we samen achter. Mijn vriend glom wel toen ik zei dat ik graag oor de fles wilde gaan. Zo kan ook hij onbeperkt voeden en is hij niet afhankelijk van mij ;)

4. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hebben jullie al iets van een thema in gedachten voor de babykamer? Dieren, Nijntje, woezel en pip zoiets bedoel ik?

5. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wij niet....vind zelf dirkje het draakje erg leuk van de prenataal en dikkie dik...en beiden hebben we ook iets met schaapjes....dus die 3 dingen komen wel terug...niet echt een vast thema dus...

en jij/jullie?

6. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Ja wij gaan voor Dirk het draakje heb er al aardig wat spulletjes van en we willen een mooie muur schildering laten maken.
    Want heb gister even gekeken of er behang van is maar dat is er niet helaas.

Wel leuk die 3 dingen bij elkaar!

Fijne avond!

7. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ahhh leuk hoor :D ga je de muurschildering zelf maken?

wij heben tot nu toe alleen een reisdekentje van dirkje het draakje gekocht ;)

8. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Haha laten we dat maar niet doen. Ik kan niet zo goed schilderen we gaan hem laten maken. Kwam het op Google tegen iemand die dat kon, dus wil ff een prijs opgave vragen.

9. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik mag pas volgende week vrijdag de kleine weer gaan bewonderen.. Moet nog heel even geduld hebben ;)

10. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    @mienemuisje,

ok, ik dacht dat je gister moest..:)

ben erg benieuwd, ook...

11. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Was dat maar zo haha
    Duurt me allemaal veelste lang :p
    Mevrouwtje ongeduld ik!

12. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Mienemuisje zie het nu idd staan volgende week...hihi had mis gelezen denk ik en dacht dat je deze week moest....kan snappen dat je ook het liefste vandaag had gewild haha :p

Leuk angel dat je gaat kijken of iemand die schildering kan maken...hopelijk valt de prijs mee...bij ons kan dat niet echt. wij hebben structuurverf op de muur zitten, erg korrelig, dus zou geen gezicht zijn denk ik . en een sticker plakken gaat m denk ik ook niet worden hihi. ben wel benieuwd naar jullie kamertje straks...

wij gaan misschien dit weekend ook wel bestellen...in ieder geval langs de prenatal, kijken voor een andere broek. en heb nog zo'n schattig jasje gezien, wit, zacht en een capuchon er aan met berenoortjes...echt veel te lief :D
    Prenatal - babykleding - Newborn - Prenatal - Jasje met printje

zometeen naar leiden voor verjaardag van mijn beste vriendin...dus dat wordt een latertje vannacht. ach kan best na de nachtdiensten, zit nog in het ritme :p

13. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hè misty, ja ik hoop ook dat de prijs mee valt. Ga van het weekend even een prijs opgave doen.

@hier, lekker wezen winkelen weer bij de prenatal geweest en weer wat dingen gekocht. En ook een kinderwagen we wilde graag een Bugaboo kinderwagen kopen. Nu zagen we er een het showmodel maar die van het model 2012 afgeprijsd van 1000 naar 500 euro. Nou mij kan het niet schelen dat het van het model 2012 is.
    Dus de kinderwagen staat nu ook in huis.

Mienemuisje, ik ken dat ik ben ook zo ongeduldig! Nog heel even en dan mag je weer!

14. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    zo dan lekker bezig angel

wij zijn vandaag ook los gegaan bij de baby-dump...hebben de babykamer besteld (chigaco), de kinderwagen (transaction zilver grijs) en de box besteld. daarbij kregen we dan dus een muziekmobile voor de box van woezel en pip, maxi cosi autostoeltje, luiertas en babyfoon gratis. en we hebben ook maar gelijk matras voor babybedje meebesteld. wordt alles straks in een keer geleverd eind mei. dus dat is makkelijk :D

bij de prenatal nog het jasje gekocht en 2 romertjes :D super blij met alles haha :D

15. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Dames!

Ook ik heb inmiddels de babykamer besteld..
    Was in de aanbieding en dacht das mooi meegenomen!

Helaas hier ook dat korrelige structuur verf gedoe op de muur, dus ook geen leuke muurschildering of sticker o.i.d.

Hoop dat het allemaal goed met jullie (en de kleine :p) gaat!

Vrijdag heb ik m'n echo trouwens.

Liefssss!

16. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hey mienemuisje, wat leuk dat je ook de babykamer hebt besteld....wat voor kleur? en waar heb je m gehaald?? hihi

spannend hoor vrijdag weer de echo. hoe ver ben je nu?
    heel veel succes en plezier vrijdag! hopelijk is alles goed op de echo :D

trouwens hier alles goed....vandaag veel gefietst, dus daar wel wat last van, maar zit duidelijk beter in mijn vel en minder snel moe, kan weer veel meer doen, eetlust is genormaliseerd, dus das wel fijn....tevens van de week aangemeld voor zwangerschapsyoga....begint hier rondt week 22, dus heb nog ff....ze proberen de groepen zo samen te stellen dat je met dames zit die ongeveer even ver in de zwangerschap zitten, dus dat is wel fijn.

ik mag vrijdag weer naar de bruidswinkel voor mijn bruidsjurk....kijken of ze m op maar kunnen maken hihi...niet dat ik echt veel aangekomen ben, 4 kilo, maar voor mijn gevoel is mijn lichaam wel uitgezet :$ dus ja...haha

17. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    spannend Mienemuisje!! ben echt benieuwd!!

ik had vandaag de schrik van mijn leven! ik ging naar de toilet en veegde me af, zag licht roze op mijn papiertje dus ik in paniek...( aangezien mijn mk verleden) verloskunde gebeld is ze gelukkig hiernaar toe gekomen om naar het hartje te luisteren..alles is gelukkig goed!! ik en mijn vriend waren meer dan opgelucht! ik mag dan ook, als ik wil elke week naar het hartje luisteren..voor mijn ckerheid..ik laat het 1x in de 2 weken doen, mits ik weer onzeker ben..maar goed ik ga ook maar s iets kleins kopen voor de baby..:) leuk rompertje of iets anders...

18. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    oei dat is schrikken boeboe! fijn dat de verloskundige zo snel naar je toe kon komen en controle heeft gedaan. Ook fijn dat ze zo bereidwillig zijn dat je elke week het hartje mag horen.

veel plezier met shoppen

19. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik heb 'm besteld bij de babydump..
    Deze is het Ledikant - Commode - Wandrek - Bladvergroter Monaco | Interbaby | Baby-Dump
    Heb zelf witte meubelen in mijn huis, dus dit past er goed bij :D

Ik ben nu 13 weken. Hoop dat ik ook vooruit word gezet net als jullie! Morgen mag ik lekker haha

Ohhh wat leuk! 4 kilo is niet zo veel.. Maar ik begrijp wat je bedoelt!
    Ik dacht gister, ik doe m'n zomer trenchcoat aan.. Onderste knoopje bij m'n buik en het knoopje bij m'n borsten gingen niet dicht ;)
    Toen dacht ik wel ff: jeeeeeetje haha.. Maar verder heel blij met m'n buikje :p

20. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Dan gaat je hart wel even te keer.. Ik ken het...
    Wel fijn dat de verloskundige naar je toe gekomen is en je elke week naar het hartje mag komen luisteren!

Hoop dat het licht roze gauw weg is!

Deel Deze Pagina