Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by boeboe, Feb 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Jaa was echt geweldig om te zien @boeboe.. Kijk steeds naar de echo :)

Ik ben helaas nog steeds misselijk maar verder voel ik me eigenlijk prima. Erg emotioneel, dat wel..
    En af en toe ook die steken in m'n buik als ik nies of te snel op sta.. Zal vast bandenpijn zijn.

Leuk dat jullie allemaal op 8 mei moeten! Lijkt wel afgesproken :p

Ik heb vandaag m'n eerste positiejeans gekocht bij Noppies. Zit zo lekker! En ben er super blij mee! Geen snijdende ritsen meer in m'n buik.. Wat een verademing zeg!
    Ook een cadeaubon bij gekregen, goed geholpen.. Helemaal happy hier :D

Wel word het gemis van mijn moeder steeds groter.. Alhoewel m'n omgeving erg z'n best doet mis ik m'n moeder zoooo verschrikkelijk :(

2. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik heb vandaag ook mijn eerste positiebroek gekocht bij de prenatal....een 3/4 broek alvast voor de vakantie over 2 weken. dacht wordt dan vast mooi weer ;) wil van het weekend ook gaan kijken bij een grote prenatal voor een positiejeans...

bevalt goed zo te horen bij jou, dus ben benieuwd hihi...

kan me voorstellen dat je je moeder mist....zeker in de loop van de zwangerschap....merk nu de bruiloft nadert ik ook vaker aan mijn vader loop te denken. ze zijn niet vervangbaar he....
    sterkte meis!!!

hier komt zometeen ambtenaar langs voor gesprek voor ons huwelijk....spannend dus :p

P.S doe nu wel sinds 2 dagen een tukkie 's middags van ongeveer een uurtje. dan ben ik 's avonds ook nog wat waard als mijn vriend thuis is hihi

3. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Wat toevallig! Denk ook wel dat we binnekort mooi weer krijgen...
    Vandaag was het ook best lekker in het zonnentje.

Bruiloft is ook iets groot.. Eigenlijk hoort daar gewoon je papa bij :( Idd absoluut niet vervangbaar!
    Wat zou ik haar hier graag nog eventjes bij me willen hebben!
    Jij ook sterkte meis! Weet zeker dat je vader vanaf boven mee kijkt naar je grote dag!

Oehhhh spannnendddd!

Ohja dat doe ik ook haha
    Anders val ik zo op de bank voor de tv in slaap :)

4. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Hè meiden,

Ik vind het echt vervelend voor jullie om te lezen. Inderdaad misty bij je bruiloft hoor gewoon je papa.
    En Bij jou mienemuisje kan me goed voorstellen dat je je moeder mist zeker in deze tijd.

Misty het schiet al op. Al erg zenuwachtig en ben je nu echt helemaal klaar met alles regelen?

Hier gaat alles goed begin een beetje nieuwsgierig te worden wat de kleine voor geslacht heeft!

5. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hier inderdaad klaar voor de grote dag volgende week :D heb er echt zin in...dinsdag laatste keer jurk passen en dan meenemen :D zenuwen beginnen nu ook wel al te komen ja...maar dat hoort er bij he...hihi

8 mei mogen we weer naar de vk....hoop stiekum dat we een echo krijgen weer en dat misschien al wel te zien is welk geslacht ons kindje is. ben dan 15 w + 2d. is misschien nog wel aan de vroege kant?

wanneer heb jij geslachtsbepaling angel? of doen ze dat gewoon tijdens een controle echo??

6. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Ik heb de week erna een pretecho op 15 mei.
    Als het goed is kunnen ze het al zien met 15 en sommige zelfs al met 14 weken maar dat vond ik zelf erg vroeg daarom had ik een afspraak gemaakt dat ik 16 weken en 3 dagen ben.

Maar ergens hoop ik ook dat ze het 8 mei zien als ik een echo krijg.
    Maar ik heb echt een afspraak gemaakt voor een pretecho.

Ik snap dat de zenuwen een beetje beginnen kan me goed voorstellen.
    Wat voor soort jurk heb je? Als je dat wilt vertellen hoor ;)

7. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik snap het...daarnaast is de pretecho ook gelijk een extra kans om de kleine te zien natuurlijk ;)

ben erg benieuwd of we toch een glimp op kunnen vangen op 8 mei :D

de jurk is een jurk met een halter met kraagje daarop...en bestaat uit 2 delen....top en rok. rok is 2 laagjes en daaronder een kleine hoepel :)
    beetje lastig uit te leggen denk ik, en wellicht heb je nu nog geen flauw idee haha.
    maare als ik na de vakantie straks een foto heb zal ik m zeker hier plaatsen :D

slaap de laatste 2 nachten ook minder goed...ben al vroeg wakker en lig alleen maar te dromen over de baby of over de bruiloft haha

8. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Ben heel benieuwd naar je jurk!

Ja inderdaad nu kan ik weer een keer extra kijken naar ons kleintje. Vind het wel allemaal spannend. Ben nu ook ff aan rekenen voor straks over hoeveel ik wil en kan gaan werken. Maar kom er niet echt uit. Weten jullie al wat jullie willen?

Ja je zal inderdaad wel ze zenuwachtig zijn dan ga je vanzelf minder slapen. Volgende week zal je wel lekker slapen ;)

Meiden fijn weekend!

9. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hai hai, ik werk momenteel maar 28 uur....toen ik in september van afdeling ging wisselen ben ik van 36 terug gegaan naar 28 omdat er hier niet meer uren beschikbaar waren....komt nu mooi uit....dit blijf ik straks na de bevalling ook werken...dus wij waren er snel aan uit :D

nog 4 dagen tot de bruiloft :D is echt spannend nu...slaap soms ook slechter...allemaal doemscenario's in mijn hoofd terwijl alles goed geregeld is...
    morgen laatste keer bruidsjurk passen en ben erg benieuwd of ze ver genoeg hebben uitgelegd...mijn buikje is afgelopen week nogal gegroeid...dus ja....maar zal wel goed komen...

afgelopen weekend nog 2 shirtjes een een spijkerbroek bij de prenatal gescoord....en ondertussen kan ik de broek ook prima aan....vanmiddag alleen de lengte even ingekort, want ze hadden alleen lengtemaat 32 en heb zelf maat 28 van lengte :p maar voor de eerste keer zelf doen is het prima gelukt :D kan de broek in ieder geval aan haha

zal mijn buikje eens toevoegen...ben benieuwd naar die van jullie ;)

Attached Files:

10. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Boeboe en angel hoe was het bij de verloskundige voor jullie vandaag? was alles weer goed?

wij mogen vanmiddag om 16:20...

11. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    He misty,

Ja alles was goed hartje eindelijk gehoord.
    Na heel lief kijken toch een echo gehad. Eigenlijk zou ik hem niet krijgen!
    Kleine was weer lekker druk. En ze wilde nog geen uitspraak doen over het geslacht helaas dus toch een week wachten! Ben zo nieuwschierig!
    Verder gehoord dat ik het rustig aan moet doen zeker omdat ik elke keer heel last van me rug heb dus niet zo veel meer tillen anders weet ik zeker dat ik eerder moet stoppen met werken.

En hoe was het bij jou misty?

12. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hey wat fijn dat alles goed was!!
    succes in ieder geval met rustig aan doen...

Hier ook alles goed met de kleine...hartje gehoord, maar kreeg geen echo...was de tijd niet voor e we hadden een andere verloskundige nu en die was niet bekwaam om echo's te maken...

wij mogen nu 29 mei weer....zoals nu uitziet dan ook geen echo, maar we mogen het vragen, is dan weer een andere verloskundige die het wel kan...
    en dan 10 juni de 20 weken echo....

wel was mijn bloeddruk aan de lage kant, had de vorige keren steeds 130/62 en nu 110/56....heb ook sneller last van flauwtes afgelopen week....en dat ondanks de stress...dus vanavond nog maar ff dropjes in huis gehaald...

zit er nu ook wel aan te denken pretecho te doen voor geslachtsbepaling....al is het maar om de kleine weer even te zien ;) :p

13. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Haha, ja ik mag volgende week alweer voor een pretecho!
    Kunnen we weer ff spieken naar de kleine!

14. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Maar misty, als je het geslacht niet wilt weten kan dat ook dan kan je gewoon naar de kleine kijken met een pretecho.

Of wil je het wel weten?

15. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wij hebben net de aanvraag toch maa weg gedaan voor aanvraag pretecho mijn echocentrum....dus ben benieuwd....anders maar geduld hebben...

doen jullie de pretecho bij de vk of ergens anders?

wij willen het geslacht wel weten :D

16. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Nee wij doen het echt bij zo een echo centrum!

Ik merk alleen dat ik erg ongeduldig ben en ook super nieuwschierig!

17. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    haha dat ongeduld is wel herkenbaar ja...:D

als het bij ons door gaat dan gaan wij dus ook bij echocentrum....dus duimen maar!!

18. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    we zijn gisteren avond nog terug gebeld door het echocentrum waar we heen hadden gemaild...en nu mogen we 18 mei voor uitgebreide pretecho...:D en dus ook geslachtsbepaling....mijn vriend leek een 3d echo wel heel gaaf, dus we hebben het pakket maar genomen waar de 3d echo ook in zit over een week of 10....echt wel heel leuk!

19. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Wat spannend! Nou dan mogen we een paar dagen na elkaar ik de 15e en jij de 18e ben benieuwd.
    Jij wij wilde ook voor een pakket gaan met 3D. Dat lijkt me Zowiezo wel gaaf om te zien.
    Spannend allemaal nog heel even wachten!

20. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Ik ga morgen naar echobureau Drechtsteden voor de geslachtsbepaling :D

Share This Page