Je gevoel had gelijk! Leuk hoor meis, een zoon! Nu kan je gericht namen gaan bedenken! Of hebben jullie dat al gedaan?
We hebben al een naam, maar die hadden voor een meid ook al. We Warren er heel snel uit. Zometeen even naar de prenatal toch even kijken voor wat kleertjes!
Gefeliciteerd wat super leuk Konden ze het makkelijk zien?? wij mogen morgen om 9:30 voor geslachtsbepaling
Ja ze zagen het heel makkelijk. Ik ook daar was geen twijfel over mogelijk! Je zag echt wat tussen zijn beentje hangen. Heel veel plezier misty!!
Ben nu ook zo benieuwd wat jullie krijgen Bij mij kon ze het trouwens ook gelijk zien! Er zat niks tussen de beentjes.. Meerdere keren gekeken en uiteindelijk zei ze dat er absoluut geen twijfel mogenlijk is dat het een meisje is! Heb er ook een echo van, kan em wel hier plaatsen?
Nou ook wij krijgen een: Meisje Was heel duidelijk te zien. ze heeft in totaal wel 3x gekeken hihi....en ze bleef bij een meisje hele dvd met de volledige echo en rits foto's meegekregen echt zo gaaf zo konden we de echo ook aan onze ouders laten zien
Wat leuk een meid! Gefeliciteerd! Ja ze gaaf is dat hè die echo zien! Ik heb hem van de week al even terug gekeken! Waren jullie ook zo zenuwachtig voor die echo? Ik wel maar terwijl het me niks uitmaakt.
In Roosendaal bij Babylook...zit in verloskunde centrum in het ziekenhuis... 27 juli krijgen we daar ook de 3d echo... hebben we nu ook al een klein stukje gekregen....was echt gaaf staat ook op de dvd en we kregen een foto mee van het stukje 3d echo van vandaag en waar ben jij geweest? gaan jullie ook nog voor de 3d echo?
yep hier ook wel zenuwachtig ja...toch gek he... ook omdat je weet dat ze wel dingen kunnen zien die misschien niet goed zijn....maare wat nu te zien was zag er goed uit gelukkig...maar goed voor de rest straks de 20 weken echo he...