Mooi is dat hé? Bij mij deden ze 'm ook even aan maar mijn meisje deed haar handen er voor! Ik ga zeker nog terug voor de 3D echo... Ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet! Ik ben bij Echobureau Drechtsteden in papendrecht geweest.
Hoi meiden, Ik heb even een vraagje, zijn jullie al veel aangekomen? Ik zie zelf aan mijn buik dat ik wel zwanger ben, maar ik was 1 kilo aangekomen toen weer afgevallen en nu zit er weer 1 kilo bij. Ik vind het zo weinig? En hebben jullie de kleine al gevoeld? Ik van de week voor het eerst ik twijfelde heel erg maar de dag erna had ik weer het zelfde gevoel. Ik heb 30 juli me 3D echo kan echt niet wachten. En hebben jullie al veel meiden dingen gekocht? Wij hier wel al een aantal jongens kleertjes zo leuk dat je nu bewust kan shoppen!
@Angel2: Ik ben ook eerst aangekomen en weer afgevallen.. Ben inmiddels 4 a 5 kilo aangekomen toen ik 13 weken was... Weeg me alleen bij de vk of de apotheek.. Dus ben benieuwd hoeveel ik aangekomen ben als ik de 31e weer naar de vk moet 1 kilo lijkt me heel weinig maar ik denk dat het bij iedereen verschillend is! Ja hé, vind ik ook. Vind gericht shoppen toch leuker dan alleen unisex...
Angel ik ben best veel al aangekomen, vind ik zelf: 7,2 kilo mja snoep ook wel wat meer en de stress afgelopen weken met de bruiloft ging ik ook meer van eten...en afgelopen week op onze huwelijksvakantie ook genoten van al het lekkers...dus helemaal gek is het natuurlijk niet haha...nu let ik wel weer op en neem ik weer fruit ipv chips of m&m's...hihi ja leuk is dat he gericht kleertjes kopen....vandaag op de pinkstermarkt ook een leuk meisjessetje gekocht de kleine heb ik nog niet echt gevoeld denk ik, maar vind het zo lastig beoordelen....voel wel eens wat kriebelen, maar of dat het is? is ook maar erg kort en maar paar keer geweest...haha
Hè meiden, Hoe gaat het hier met iedereen? Hier gaat het goed, voel de kleine al redelijk duidelijk zo leuk! Voor de rest een lekker relaxt weekendje voor de boeg.
Hier alles goed...wat leuk dat je de kleine al zo voelt bewegen! hier nog niet hoor maar zal ook wel snel komen....hoop ik hihi vandaag de voortuin onkruid vrij gemaakt en manlief heeft de afgelopen dagen de babykamer geschilderd....vandaag bij de bouwmarkt ook nieuwe vensterbanken gehaald voor de woonkamer 1 en voor de babykamer 1....in de kleuren van de kamer....is echt gaaf geworden dus lekker bezig geweest... morgen laatste vakantie dag en zijn de 4 weken vakantie alweer voorbij maandag de nachtdienst in en weer eens op het werk kijken....woensdag avond ook nog controle bij de vk... hoe is het met jullie?
Dank je wel Ja was best wel zenuwachtig. Hij is 's morgens rond 7 uur thuis vertrokken naar zijn ouders om daar om te kleden en de trouwauto te gaan halen. Toen hij me op kwam halen had ik het echt niet meer hihi. Met van de trap af komen ook echt zenuwachtig voor zijn reactie, maar hij was er stil van met een grote glimlach op zijn mond hihi. Tja morgen alweer 3 weken getrouwd, gaat snel Gisteren avond controle bij vk. Kreeg opmerking over mijn +8 kilo tot op heden mja snoep met momenten gewoon graag en heb er aanleg voor dat alles vast plakt. maar geprobeerd zoveel mogelijk langs me heen te laten gaan, maar ergens steekt het toch wel. zeker op huwelijksvakantie mezelf tegoed gedaan aan lekker ontbijten etc. ach ja na de bevalling werken we het er wel weer af. Maar ze begon ook over dat het slecht voor het kindje is zoveel aankomen etc. geloof en snap het ook allemaal wel. ga er ook wel weer wat meer op letten, maar soms is chocolade of koekjes gewoon te verleidelijk en lekker
Hele mooie foto's @Misty75! Jullie zien er super gelukkig uit saampies! Verder ben ik ook 8 kilo aangekomen Mijn verloskundige zegt dat het allemaal goed is, en de kleine zo goed kan groeien... Ik kan er ook niks aan doen.. Ik heb constant honger Woensdagmiddag kreeg ik opeens buikpijn, rechtsonder. Wat uitstraalde naar m'n rug (stuitje). Donderdag ochtend heb ik toch maar even naar het ziekenhuis gebeld.. Moest gelijk komen, urine is nagekeken.. Zaten er een heleboel ontstekingscellen in! Blaasontsteking dus Moest wel elke keer plassen, soms maar 2 druppels.. Maar pijn had ik niet! Heb een uitwendige en inwendige echo gekregen. De uitwendige om de kleine te controleren. Gelukkig was alles goed! En de inwendige echo om te kijken of mijn baarmoederhals nog mooi lang was. Ze waren bang voor vroegtijdige gebroken vliezen. Ben in iedergeval blij dat het 'maar' een blaasontsteking is want ik maakte mezelf helemaal gek en op google las ik ook de vreselijkste scenarios.
Mag ik jouw verloskundige ff lenen mienemuisje? Jeetje das wel schrikken voor je zeg! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakte. Gelukkig valt het mee en gaat alles goed met jullie meisje. Hopelijk heb je er zelf niet al teveel last van en ben je er snel van af! Beterschap in ieder geval. Hier lekker een weekendje weg. Vandaag naar dierenpark Amersfoort geweest en nu op de hotelkamer. Ik op bed met tv en iPad en mijn man ligt lekker in bad Morgen als het goed weer is naar dolfinarium Harderwijk en dan weer naar huis hihi. Nog ff genieten met z'n twee zolang het kan. Straks doen het nog eens over met de kleine er bij
Ja hoor, geen probleem Dankjewel! Heb antibiotica gekregen en voel me al een stuk beter gelukkig. Wat leuk! Lekker weekendje weg saampies! Morgen leuk naar het dolfinarium.. Ik wens jullie veel plezier morgen! Slaap lekker voor dalijk meis!
hai hai, hoe is het met je mienemuisje? slaat de AB goed aan? we zijn zondag niet meer naar het dolfinarium geweest. Had zelf wel weer behoefte lekker naar huis te gaan, en mijn man had last van zijn voet (van de week mis gestapt) dus wijs besloten lekker thuis in de tuin van het mooie weer te gaan genieten. ook een prima besteding van de dag maar we hebben wel heel lekker genoten van dierenpark amersfoort en van het hotel vanmorgen zijn de meubeltjes gebracht! kan manlief ze in elkaar gaan zetten. ook de maxi cosi en kinderwagen zijn geleverd, dus nu wordt het allemaal wel echt hoor hihi....kunnen we gaan inrichten enzo hihi....erg leuk wanneer moeten jullie voor de 20 weken echo? wij volgende week maandag om 18:20...
Oh wat spannend allemaal! We zijn gewoon al bijna op de helft! Dus misty je kan zo echt beginnen met de kamer inrichten. Ik loop zo vaak het kamertje in en dan gewoon even rond snuffelen. Leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest. Ik moet volgende week donderdag voor de 20 weken echo. Vind het wel spannend want hier zien ze toch heel veel op die echo. Hebben jullie je al ingeschreven voor een zwangerschaps cursus? Wat een heerlijk weertje!! Dat heb ik echt gemist!
toch wel spannend he de 20 weken echo moet zeggen dat de mevrouw bij de pretecho in het centrum bij het ziekenhuis ook al naar veel dingen had gekeken en die zagen er goed uit. Gesloten ruggetje, gesloten buikje, gesloten hoofdje, 2 niertjes, Mooi bovenlipje, etc....waren toch al veel dingen van de 20 weken echo volgens haar....dus dat is wel fijn... Ja als we straks klaar zijn met eten wil manlief gaan klussen boven (meubeltjes monteren)....dus heb gisteren de vloer nog gestofzuigd en gedweild en vanmorgen de ramen aan de binnenkant gewassen....dus misschien kan ik morgen alvast een doekje door de meubeltjes halen vanwege het stof en dan de kleertjes in de kast hangen etc...echt zo leuk ik heb mijzelf opgegeven voor een zwangerschapscursus: zwangerschapsyoga en start volgende week woensdag al. heb er zin in hopelijk ontmoet ik er leuke mensen waar het mee klikt en steek ik natuurlijk veel op van de lessen zelf....is ook een les met partners en na de bevalling kom je ook nog 4x samen waarvan 1x met de kleintjes en jij/jullie? gaan jullie een cursus doen?
@Misy75 & @Angel2: Ja, ben heel erg geschrokken van de buikpijn die ik had! AB kuur zit erop, voel me weer goed en heb geen pijn meer gelukkig! Mag om half 3 weer naar de vk voor een echo! Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust... Sinds 2 dagen voel ik m'n kleine meid! Zat op de bank een beetje sip te wezen toen ik opeens een schopje voelde! Ik dacht: dat kan niet! Ik heb m'n hand op m'n buik gelegd en ze schopte weer! Zo bijzonder.. Mijn dag kon niet meer stuk Ik heb 13 juni de 20 weken echo. Leuk dat jullie kamertjes al bijna klaar zijn! We zijn nu idd op de helft! Onvoorstelbaar he... Fijne dag meiden! Geniet van het mooie weer!
Misty, ik heb van de week informatie gekregen over de zwangerschaps yoga. Ben benieuwd, als je geweest ben wil je even laten weten hoe het was? Ik hoop niet dat het zo zweverig is als je begrijpt wat ik bedoel. Mienemuisje, zo leuk is dat als je die kleine voelt. Nou moet ik zeggen ik voel hem soms beter als ik me hand op me buik leg. Alsof ik dan meer rust heb dan en de kleine me hand dan voelt. Ik moet donderdag voor de 20 weken vind het wel spannend, jij morgen toch misty? Wat gaat de tijd snel we zitten gewoon alweer op de helft!! Als jullie geweest zijn laten jullie even weten hoe het was de 20 weken echo?
zal zeker laten weten hoe de 20 weken echo was morgen en hoe de zwangerschapsyoga was woensdag hoop zelf ook wel dat het niet al te zweverig is hoor, maar had er een beter gevoel bij dan bij alleen de gym...hihi... tijd is echt snel gegaan he...voor mijn gevoel zeker vanaf de 12 weken dat ik mijn mond niet meer hoefde te houden....ben benieuwd of de komende 20 weken ook zo snel gaan...van mij mag het voel nu ook dagelijks de kleine heel duidelijk schoppen/bewegen...echt zo gaaf....vooral als ik rustig zit of lig...
20 weken echo zit er op....voor zover ze kon zien was het allemaal goed...en ook nu zag ze een meisje... jullie veel succes van de week!