Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boeboe, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hallooo daar ben ik weer s..ik volg jullie hoor :)
    gefeliciteerd Misty!!! een meid..en gelukkig alles ok!!

ik had m ook gister wij verwachten een Jongen! lekker
    stout dat ie was, eigenwijs en een eigen willetje...:) ons prinsje!

2. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    dank je wel boeboe :D

hey wat leuk dat jullie een zoon krijgen :D Gefeliciteerd!! was met jullie prins ook alles goed op de 20 weken echo??

3. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    @Misty, ja gelukkig wel...alles heeft hij, niertjes, hersentjes, 3 vaten naar t hart, etc etc..en bij jullie meisie ook alles goed he?

weet iemand of we na de 20 weken echo nog een echo krijgen? denk van niet he?

4. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Yep hier ook alles aanwezig hihi

Ik krijg in ieder geval nog een keer een groei echo. Mijn placenta ligt nu klein stukje voor de uitgang en ze wil dat dan ook gelijk nog controleren of tie mooi mee omhoog is gegroeid. Maakte de vk zich geen zorgen om hoor. Maar dat is het wel denk ik. Verder hebben wij nog een 3D echo staan op 20 juli.

Oja vanavond eerste yoga les gehad voor de zwangerschap. Was ff wennen maar ik vind de oefeningen en ontspanningsoefeningen wel fijn om te doen. Waren alleen maar met 2 cursisten van de 5 die zouden starten.

5. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    oja wel s gehoord ja dat de placenta de uitgang kan blokkeren, maar mijn VK zei dat de baarmoeder toch groeit en dan rekt ie weer mee :) maar extra controle is altijd goed!

zwangerschaps yoga, Cool!! ik wilde het ook gaan doen maar kost mij 130 eur. uit mijn eigen zak, was ff wat teveel van het goede helaas..dus ja het houdt voor mij op..

6. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hier bij de verzekering krijg ik nog een groot deel terug van de cursus...dus kan de rekening declareren. is dat bij jou niet dan?

denk trouwens ook dat we, buiten de groeiecho, verder geen echo's meer krijgen idd....toch wel jammer hihi

7. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    Nee helaas niet..:( ik belde gister en ik heb een Natura polis..pfff...dat houdt in dat de het meeste niet vergoeden ik ga per jan. over naar een Restitutie polis..dan vergoeden ze wel weer een groot deel..

ja ik vind het ook jammer...volgens mij was het voor mij de laatste..

8. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ah ok....ook bij CZ dus?? heb zelf een zorg op maat polis een ook aanvullend....daar viel het weer wel onder...

9. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ja ik wil een verzekering die dat soort dingen dekt en ook voor de baby als hij er is..een verzekering waar je iets aan hebt heb me er nooit echt in verdiept wordt tijd dat ik dat maar s ga doen..:)

heb jij al spulletjes voor de kleine?

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    pas alleen wel op als je via de website mijn CZ je polis gaat wijzigen dat je goed leest wat je wijzigd....ging bij ons laatst een beetje mis ;) na 1 telefoontje en een mailtje is het wel heel netjes recht gezet hoor, maar heb er wel van geleerd hihi...

ja heb zeker al spulletjes voor de kleine :D leuke kleertjes gekocht bij de Lief! outlet hier in de stad, kamertje staat, van het weekend babybadje gehad van mijn moeder als setje met een luieremmer erbij etc van dirkje het draakje :D van mijn schoonzus kregen we een hele doos met kleertjes en waskussen + hoes en nog wat andere spulletjes...heb al best veel zeg maar.

box en kinderwagen zijn er ook al. van het weekend gaan we het boxkleed kopen van dirkje het draakje bij de prenatal, die is nu in de aanbieding...

moeten nog wel dekens, lakentjes, hoeslakens, hydrofiele doeken/washandjes, kruiken, dat soort dingetjes...dus blijft nog genoeg de komende maanden om te shoppen...

en jullie? hebben jullie al veel?

11. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    de kledingkast :)

Bijgevoegde bestanden:

12. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ohh wat leuk!!! :)) heel mooi die kast!!

wij hebben al een commode, kledingkast, campingbedje, box en ledikantje..:) boxkleed moeten we ook nog halen en lakens etc ook..moet ff kijken wat voor lakens etcetc..en hoeveel..maar goed ik heb een zusje die heeft een zoontje van 2 die weet het ook wel...

en had gister wat rompertjes en 2 luierpakjes gehaald..

13. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    #573 Mienemuisje, 13 jun 2013
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
    @Boeboe: Gefeliciteerd! Een zoon, wat leuk!

Tot nu toe dus 2 jongens en 2 meisjes :p

Heb vandaag ook de 20 weken echo gehad. Mevrouwtje eigenwijs werkte op het laatst niet mee dus moest ik na een uurtje weer terug komen om de rest te laten nakijken.. Gelukkig was alles in orde!
    Heb ook een aantal mooie foto's meegekregen.. 1 erbij dat ze duimt.. Super schattig ^.^

@Angel2: Hoe is jou 20 weken echo gegaan?

@Misty75: Al een volle kast! Leuk meis!

Verder voel ik m'n moppie elke dag! Zelfs tijdens het autorijden is ze actief hihi
    Zodra m'n vriend zijn handen op mijn buik legt begint ze gelijk te trappelen haha.. Zo leuk :)

14. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hey Mienemuisje
    wat fijn dat bij jullie ook alles in orde was met de 20 weken echo :D echt super lief dat ze lag te duimen :D

wat leuk dat je vriend ook al kan voelen dat ze trappelt...hier ben ik de enige die dat voelt haha...:)

we hebben wel een mooie verdeling zo he 2 meiden en 2 jongens...

ja we hebben al best een volle kast...vandaag weer wat gekocht hoor...oa 2 ledikant lakentjes bij de Lief! uitlet...waren nu maar 2,50 per stuk...en een slinger met roze en rode vogeltjes en belletjes ook bij de lief! outlet ter decoratie in de babykamer...

en deze nog bij de hema in maatje 56 :D

Bijgevoegde bestanden:

15. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Denk wel dat het gauw gaat komen! @Misty75
    En leuke kleertjes! Fijn dat je geslaagd bent bij de Lief!
    Hebben jullie al het eerste pakje voor de baby gekocht/uitgezocht?

16. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik denk van wel hihi....we hebben 2 mooie witte zachte pakjes van de prenatal in maatje 50....en een mooi rose/wit gestreept mutsje er bij...denk dat dat het gaat worden :)

en jullie?

17. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik had gister 5 rompertjes gehaald, 1 grijze, 1 blauwe, 1 blauw groen wit gestreept 1 witte en nog een kleur..lange mauw, en 5 met tekst i love mommy/ i love daddy, mommy + daddy = me en nog 2 gestreepte korte mauw en 2 luierpakjes...dekentjes moet ik nog kopen..:)

18. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
  19. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik 'bof' trouwens dat ik bij dd vk in het ziekenhuis loop, ik krijg bij elke afspraak standaard een echo :)

20. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    @Mienemuisje,

Relaxd joh!! hoeveel echo's heb je wel niet gehad dan?:)

Deel Deze Pagina