Ja hé! Dat is dan weer het voordeel, elke keer mogen kijken naar m'n meisje.. Inmiddels heb ik 9 echo's gehad, inclusief de vroege geslachtsbepaling en de 20 weken echo Moet er wel bij zeggen dat er 3 extra echo's bij zitten.. Met 7 weken had ik bruinverlies en met 18 weken blaasonsteking met buikpijn. Met 19 weken kreeg ik toen een controle echo voor mijn eigen gemoedsrust.
op zich wel leuk natuurlijk dat je zoveel echo's hebt gehad hoor mienemuisje. alleen de reden waarom is niet altijd even leuk geweest lees ik wel... hoe is het verder met jullie? morgen alweer 21 weken zwanger gaat de tijd toch snel he... hier dagelijks meerdere keren de kleine meid te voelen en buiten wat moeheid als ik teveel doe niet echt klachten meer....manlief heeft gisteren ook voor het eerst de kleine kunnen voelen...erg bijzonder!
ja wel goed hier Morgen dus 21 weken..ik lag gister in bed en volgens mij voelde ik mijn ventje draaien en bewegen.. wat voelen jullie als jullie de kleine voelen, ik kan het niet echt omschrijven...
in eerste instantie leek het op gerommel in mijn buik, net als mijn darmen wel eens doen, maar dat kon niet zo sterk....is net alsof er van binnen naar de buitenkant van mijn buik wordt geduwd. Niet heel hard hoor. maar wel goed voelbaar....als ze het wat harder doet voel je dat dus ook aan de buitenkant van mijn buik....zit bij mij ook geen placenta voor us dat scheelt ook wel veel. weet verder ook niet goed hoe dit uit te leggen aan iemand hihi. vandaar dat ik het wel heel fijn vond dat mijn man het nu ook gevoeld heeft... weet wel dat rond 10 uur in de ochtend en rond 22 uur in de avond zijn 2 tijden waarop ik haar meestal wel voel....dus die regelmaat is er al haha oja, we waren gisteren bij mijn schoonouders en is de vliering leeg gehaald met oude lakentjes, een deken, moltons hydrofiele doeken etc....schoonmama ging ze wassen en kijken of ze dan nog bruikbaar zijn...echt heel lief
ohh ja zo voel ik hem dus ook..maar ja mijn placenta zit wel voor...dus ik voel het in mindere mate zeg maar..
Ik voel m'n meisje ook zoals Misty75 het beschrijft! Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, meer aan de rechterkant.. Ik voel haar voornamelijk links schoppen en in het midden draaien.. Zo bijzonder!
Idd ben ook wel benieuwd hoe het Angel vergaat. ff een vraagje. zijn jullie er al uit welke naam de kleine gaat krijgen? wij hebben van het weekend ineens DE naam gevonden we hadden al heel lang een lijstje met namen die steeds weer werd bijgesteld...en bij het nog eens lezen en hardop zeggen van de namen hadden we m ineens hihi was benieuwd hoe dat bij jullie is? hoe is het verder met jullie? hier vandaag precies 22 weken...alles gaat goed...de kleine trappelt lekker en ook mijn man voelt haar regelmatig als hij zijn hand op mijn buik legt...erg leuk! verder weinig klachten gelukkig... babykamer raakt steeds verder af...van het weekend gordijntjes gekocht (kant en klaar) en ze zelf nog op maat gemaakt en die hangen nu ook...
Wij hadden DE naam al vrij vlug en hebben niet meer gewisseld. We noemen haar ook gewoon zo We moeten wel uitkijken dat we ons niet verspreken in het bij zijn van anderen hihi Voor een jongentje stond de naam ook al vast vanaf het moment dat ik zwanger was.. Hier is ons meisje ook goed voelbaar! Eigenlijk nu overal ondanks mijn placenta.. Soms houd ze me zelfs wakker zo druk is ze Verder ook niet echt noemswaardige klachten gelukkig.. Wat fijn dat de babykamer nu zo goed als af is! Van het weekend gaat mijn vader de babykamer verven en 1 juli komen de meubels. Uitzetlijst heb ik verder zo goed als binnen...
hey meiden, zo heb het erg druk gehad de laatste tijd. maar de 20 weken was helemaal goed, het word geen kleintje maar dat had ik ook niet verwacht me vriend en ik zijn allebei niet klein. Voor de rest erg last van me rug en me bekken dus vandaag gesprek gehad op me werk. en ga nu wat anders doen en moet binnenkort even een afspraak maken bij de bedrijfsarts. de kleine doet het goed trappeld lekker. me vriend heeft het ook eindelijk gevoeld. Over de naam die wisten we al voordat we wisten wat het werd. en ook wij hebben hem niet meer veranderd. Ik lees trouwens wel af en toe snel de berichtjes die er opstaan en die jullie posten. maar ben erg druk met me bruiloft en ben s avonds helemaal kapot. donderdag komt de schilder een muurschildering maken in de babykamer dus ben benieuwd. en zal als ik tijd heb van de week eindelijk eens een foto posten van me buik. Meiden fijne avond!!
Fijn weer even wat van je te horen angel en wat goed dat ook bij jullie de 20 weken echo goed was erg benieuwd ook naar je buik foto hihi... heel veel succes met de oorbereidingen voor de bruiloft! hopelijk ren je jezelf niet teveel voorbij...en heb je ook tijd o te genieten van alles en van de kleine...
Goedemorgen Hoe is het met iedereen?? nog een beetje vol te houden met de warmte? Hier alles goed...zometeen komt er al iemand van de kraamzorg voor intake. Vroeg he? Ze wilde het nog voor haar vakantie doen. Dus net nog ff boven ook opgeruimd en beneden...Vanavond weer controle bij de vk. en over 2 weekjes al de 3d echo wat gaat het snel allemaal he. vandaag al weer 24 weken zwanger. Mijn vreemd gevormde buik begint nu echt mooi rond te worden en wordt er steeds trotser op hihi...nadeel is dat de kilo's er ook aan blijven komen mja van het weekend 2x bbq en hop weer 2 kilo extra....dat vind ik echt wel vervelend...maar goed de komende dagen goed oppassen met eten en dan zal het wel weer gaan...zal ook wel deel vocht zijn nu met de warmte...
hallo, ja hier alles goed hebben jullie ook zo,n rare buik, ik bedoel de boven kant bij de maag zeg maar is boller dan waar de baby zit Niet heeelll extreem maar het viel me op.. ach ja zal wel goed zijn...als alles maar goed is met ons mannetje! nou ik ben ook wel wat aangekomen haha..vind het ook vervelend maar aan de andere kant denk ik ach..wat maakt het uit.. ik heb morgen weer controle, en vanaf dan om de 2 weken ipv. 4.. jaa het gaat lekker snel! nog 3 maandjes en dan mogen we!
Gelukkig was ook jou 20 weken echo goed! @Angel2 Hier gaat alles ook wel goed.. Of naja, zat zaterdag bij de huisartsenpost met buikpijn/steken en harde buiken.. Heb wéér blaasontsteking Ben gecontroleerd of ik ontsluiting had maar dat was gelukki niet het geval! Heb vandaag het eerste filmpje van mn bewegende buik gemaakt! Zo leuk om te zien en raar om te voelen haha Vind het heerlijk, dat warme weer.. Alleen kan ik niet meer bakken zoals ik dat voor m'n zwangerschap kon... Ik ben ook alleen maar aan het aankomen Heb wel echt een rond bolletje al.. Alleen merk ik als de baby anders ligt, m'n buik ook een andere vorm krijgt.. Ook zo raar als er iemand (naast mn vriend dan) over m'n buik wrijft.. Ik ga vrijdag weer naar de vk. De weken vliegen voorbij, kan zo niet wachten tot ik m'n meisje in m'n armen heb! En ben benieuwd wie er het eerst bevalt van ons Liefs!
Hier is de intagoed gegaan. Heb er alle vertrouwen in. Is zelfs genoteerd dat we 4 katten hebben, dus ook daar wordt rekening mee gehouden! Kregen nog tips hoe ons bed goed op klossen te zetten (ombouw en 2 elektrische bedbodems) dus dat was wel fijn. Nu is het alleen nog aftellen he wordt zo onderhand wel erg nieuwsgierig naar de kleine hoor...pfff...nog 15 weken hihi! Hoe is het met jou Mienemuisje? voor de tweede keer blaasonsteking is echt niet fijn lijkt me. wel aan de beterende hand? En wat grappig dat je je bewegende buik hebt kunnen filmen hihi hier van de week in bed ook een bewegende buik gezien. Mijn man zag het ook. wel apart hoor, maar ook erg leuk. hier verder alles goed. alhoewel ik wel goed ga merken dat mijn energie niveau terug loopt...merk het ook in het huishouden. heb er vaak de puf niet voor of geen zin mja mezelf toch maar schop onder mijn kont geven en gewoon doen. dan maar in fases het huishouden. moet tch wel gedaan worden he.
Oh das wel fijn idd! Ik heb een hondje, zal dat ook even aankaarten dan. Ik ben ook zo super nieuwsgierig Nog eventjes en we hebben onze meisjes in onze armen! Gelukkig gaat het weer stukken beter! Wel heeft mijn vk m'n urine op kweek laten zetten om uit te zoeken om welke bacterie het precies gaat en ik dan gericht medicijnen kan krijgen. Hier hetzelfde qua huishouden.. Ik doe het idd ook in fases haha En dan nog m'n oma's huis die ik op orde hou...
Fijn te lezen dat het weer beter met je gaat. Wel goed dat ze uitzoeken wat er in je urine zit. hopelijk krijg je het niet nog eens... Pff 2 huishoudens lijkt me helemaal zwaar! ik zou er niet aan moeten denken momenteel vandaag een lief pyjamaatje gekocht bij de prenatal. roze met poesjes erop in maatje 56... hebben jullie af en toe ook van die emotionele buien? had ze de eerste paar weken veel meer hoor, maar nu af en toe nog wel eens dat ik moet huilen en er eigenlijk niet echt iets gebeurt is. of ik huil sneller tijdens een meningsverschil
ja hier ook een blaasontsteking..ik heb niks gemerkt ik zat op de toilet en dacht gewoon (mijn gevoel) ik ga toch maar s mijn urine inleveren...en ja hoor blaasontsteking ik heb Amoxilline gekregen en mijn urine naar t AMC gebracht dan gaan ze kijken wat voor bacterie ik Eventueel meer heb..ik moet die kuur nu wel gaan slikken want de uitslag is pas volgend week..maar blaasontsteking is cker..maar ik hoorde laatst van mijn verloskunde dat hij nogal laag ligt misschien dat dat ook een mede oorzaak is..(??) verder alles goed met iedereen..? emtioneel ? nee ik ben eerder geirriteerd omdat ik sneller moe ben...