@Misty, nee die krijg ik helaas niet meer mijn placenta ligt aan de voorkant dus alles gaat goed...gelukkig.. alles nog goed met iedereen met mij wel ok, op een paar vervelende klachten...tot wanneer moeten jullie werken ik nog 2 weken...
oh jammer hoor dat je geen echo meer krijgt boeboe waar heb je last van? lekker zeg dat je al bijna met verlof mag ben je er aan toe? al enig idee wat je wilt gaan doen in je verlof? Hier alles goed, al merk ik dat het wel zwaarder gaat worden....kan minder eten, is wel voordeel want gewicht blijft nu vrij stabiel hihi...maare sneller moe, slechter slapen 's nachts vanwege toiletbezoek of soms dromen....slechtere conditie met fietsen/wandelen. kan echt nog maar minder dan de helft van wat ik voor de zwangerschap liep/fietste maar over het algemeen mag ik niet klagen...werk ook nog gewoon mijn 28 uur in vroege en late diensten.... deze volgende week nog, dan weekje vakantie en dan nog 2 weken werken en dan heb ik ook verlof! met 36 weken dus
nou ik krijg dus wel een xtra echo ik zit NET op grens van lichtelijk overgewicht..over 2 weken weer een echo dus..
De tijd vliegt! Vinden jullie ook niet? Ik had vandaag weer controle. En moet dinsdagochtend voor een suikertest. Verder ben ik 2 kilo in 1 week aangekomen Vind het nu wel genoeg eerlijk gezegt haha Mijn 'klachten' zijn hetzelfde als van Misty75. Ook zijn m'n voeten opgezet en dat is geen fijn gevoel! Fijn weekend allemaal!
hier komende maandag weer controle bij de vk...geen extra echo's meer haha helaas...wel woensdag info avond van de vk's....dus dat is wel interessant hoop ik... zit verder nu al op +14 kilo maar ja...blijft soms wel even paar weken stabiel, en dan begint het weer....afijn na de bevalling maar weer fanatiek op dieet... das niet fijn mienemuisje van die opgezette voeten....veel met de voetjes omhoog dus... Enne boeboe op zich wel leuk dat je nog een echo krijgt hopelijk verder alles wel goed? vandaag geslaagd voor een heuse mamafiets!! ben helemaal happy mee manlief heeft ook alvast het voorzitje bevestigd...
@misty, ja hoor de kleine maakt het voor de rest wel goed! en dats het allerbelangrijkste.. leuke fiets heb je!
Dank je wel nou alle was is weg gewerkt zo;n beetje...erg leuk hoor was vorig weekend begonnen met de babywasjes...vond het onderhand wel tijd geworden... alle lakentjes, doekjes, luiers en dekens, hoeslakens, etc zijn gewassen...vandaag de kleertjes gewassen....klein deel hangt aan de waslijn en de rest hangt in het droogrek op de babykamer te drogen...vandaag ook de lakentjes, moltons, hoelakentjes etc opgevouwen en gestreken (de luiers niet gestreken) en kwam er achter van alles nu toch wel een flinke voorraad te hebben hoor ook groot deel gekregen van schoonmoeder, lakentjes moltons luiers en van collega van mijn man die ging opruimen....dus dat is wel fijn... ruikt lekker in de kasten nu....als de kleertjes er morgen in gaan dan ook geurbuiltjes van de zwitsal erbij zodat alles lekker blijft ruiken...hoe ver zijn jullie ondertussen??? alles al in huis ook?? hier geloof ik dat we klaar zijn....binnenkort eens langs de thuiszorgwinkel om de klossen voor het bed te gaan halen...geboorteplan afmaken en als we eind volgende week terug zijn van ons midweekje weg, blijft mijn reiskoffertje beneden om alvast in te pakken...we willen graag thuis bevallen, maar je weet maar nooit he...heb begrepen dat er toch een ziekenhuis koffertje klaar moet staan... gaat nu allemaal wel opschieten he... moeten jullie nog lang werken tot je verlof? ik heb 29 september mijn laatste dienst op het werk, op een zondag haha.... vind het ook allemaal wel spannend worden hoor...vanavond weer controle bij de vk...nu elke 2 weken... oja, zaterdag avond voelde ik de kleine ineens veel minder en zondag ochtend ook nog...gelukkig vanaf tussen de middag zondag voel ik haar weer zoals ze altijd schopt, beweegt en doet....was wel ff bezorgd hoor...vond het wel beetje eng...maar gelukkig voelt het nu weer zoals het zou moeten....
Haha @Misty75 bij jou valt het nog mee! Ik ben 18 kilo aangekomen! Na de bevalling maar sporten haha Leuke mamafiets! Die staat nu dus ook al klaar! Ik ben nog niet zo ver met alles wassen. Ik heb wel al bijna alles in huis gelukkig op een paar kleine dingetjes na. Zaterdag is de wieg bezorgd en heb vandaag van een vriendin 2 grote pakken luiers gekregen, hydrofiel doeken en washandjes, een schommelstoel en zo'n speelkleed met boog en knuffels eraan. Super lief en zo leuk om te krijgen! Ik bedacht me vandaag dat ik gewoon volgende maand al moet bevallen! Zo'n raar idee.. Kan me nog herinneren toen ik pas 5 weken zwanger was Ik werd dinsdagnacht wakker en had buikpijn.. Tegen een uurtje of 3 heb ik toch maar het ziekenhuis gebeld, moest direct komen en aan de CTG. Gelukkig was alles goed met mijn kleine meid maar ze wisten niet waar de buikpijn vandaan kwam. Volgende dag was het gelukkig over maar geschrokken ben ik wel!
Oh wat leuk allemaal mienemuisje lijkt me idd erg leuk om allemaal te krijgen idd super lief... ja raar idee is het wel he...eind volgende maand zijn we uitgerekend...de tijd gaat snel, maar ook weer langzaam... oh voor jou ook spannend geweest afgelopen week...kan me voorstellen dat je bent geschrokken....wel fijn dat je dan controles krijgt zodat ze kunnen zien dat de kleine het goed doet...sindsdien ook geen buikpijn meer gehad? de kleertjes die hier aan de waslijn buiten hingen zijn droog, waren er maar een paar, de rest hangt boven, die hangen nu weer in de kast met een geurbuiltje er bij oja de mamafiets gebruik ik al wel hoor, maar dan zonder zitje erop hihi...heeft stuk meer ruimte voor mijn buik tussen stuur en zadel...dus kom ik niet steeds met mijn buik tegen het stuur als ik moet stoppen haha... hebben jullie veel van zwitsal gekocht/gekregen? of gaan jullie dat kopen? heb hier doucheschuim en shampoo voor baby's gekregen van een ander merk die overigens ook erg lekker ruikt verder alles van zwitsal gekocht hihi ruikt zo lekker he....de billen lotiondoekjes heb ik een doos van de kruidvat die laatst in de aanbieding was...12 pakken met doekjes sensitive voor 9,50 luiers hebben we hier ook al idd....luiertaart gekregen in Mei met ons trouwen en ook nog een wasmand/speelgoedmand toen gekregen waar newborn luiers in zaten...zowel nummer 1 als 2 hebben we in huis... zit alleen nog te twijfelen of ik een 3e fles er bij ga halen...heb nu een kleine fles van avent en van tommee tippie die in van die cadeaudozen zaten....zat te denken om nog een newborn fles er bij te halen van difrax...stel dat we in het weekend bevallen en ze de fles niet goed pakt en alles is dicht?? of denk ik nu te ver door??
jeetje, nou ik moet nog verzorgingsproducten halen, nog wat kleertjes..ik heb gekozen voor Sebamed omdat deze parfum vrij is en voor mijn gevoel het beste is voor mijn kindje..uhh voor de rest moeten we nog de box naar boven halen, en de woonkamer baby eigen maken etcetc...maar goed dinsdag is mijn laatste werkdag en ga er dan mee aan de slag...
hey meiden, Zo het is een tijd geleden maar ik volg jullie zeker. wat een leuke mama fiets heb je misty ik heb ook een mama fiets gekocht maar die van jou heeft iets meer kleur. hier is nu alles wel klaar dus eigenlijk kan de kleine komen maar moet nog even geduld hebben. Ik ben alleen zo bang dat ik te weinig spullen heb. Ik ga van de week ook beginnen met wassen dus ben benieuwd hoelang ik er mee bezig ben. misty ik heb 4 flesje van 1 soort ik kan me niet voorstellen dat zo een kleintje niet het flesje pakt. ik moet zowiezo in het ziekenhuis bevallen dus ben benieuwd hoe ze dat doen met het flesje. Ik ben nog steeds niet veel aangekomen maar 4/5 kg en dat terwijl me kleine man toch echt op een 8 ponder word geschat. moet volgende week nog een keer voor een extra goei echo. ze hebben me zelf ook suiker geprikt maar datwas allemaal goed. zijn jullie ook al een beetje zenuwachtig voor de bevalling of zien jullie het allemaal wel? nou meiden ik zal vanaf nu weer wat meer tijd hebben om te reageren. liefs angel
Vind ik ook Misty75! Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ik mijn meisje in mijn armen heb.. Maar aan de andere kant denk ik.. Het gaat veelste snel! Ik wil nog wel een paar maandjes zwanger zijn Gelukkig geen buikpijn meer gehad! Haha raar he als je buik soms opeens in de weg zit? Soms denk ik: ohh daar pas ik wel even langs! Nou mooi niet Fijn dat alle kleertjes nu gewassen zijn. Helemaal lekker fris en klaar voor jullie meisje! Ik kies voor Zwitsal. Vind ik zelf absoluut het lekkerst! Ook de Zwitsal parfum hmmm. Maar toen ik geboren werd, kon ik er niet tegen... Dus misschien koop ik nog wel wat anders, gewoon voor de zekerheid. Haha nee hoor meis! Ik heb meerdere flessen van Avent + spenen maar ik zit ook te denken om een extra fles van Difrax erbij te halen! En dan te bedenken dat ik borstvoeding wil gaan geven
Ik ben jaloers hihi Angel2 Ik wou dat ik ook zo weinig was aangekomen Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig voor de bevalling. Ik laat het allemaal maar gewoon op me afkomen. Het geboorteplan die ik geschreven heb, geeft me ook een stukje rust. Ben wel heel benieuwd op welke datum ik zal bevallen, hoe de pijn gaat zijn e.d.
Ohja Misty75, bij mij is de baby meestal heel druk.. Soms voel ik haar 2 daagjes opeens stukken minder.. Zie dan gelijk allemaal horrorstories voor me.. Kan me voorstellen dat je daar bezorgt over was.
Ik heb het twee weken geleden ook een avond gehad normaal is de kleine heel druk, word ik er snachts wakker van en met douchen is hij ook altijd wakker. Nu had ik hem amper tot niet nog gevoeld. Had me zelf gegeven tot 12 uur. Dus niks en ik ga bellen hang ik in de wacht begint die kleine toch ineens weer volop te bewegen dus heb toen maar weer opgehangen. Je schrikt je inderdaad rot op zo een moment!
Leuk om te lezen dat iedereen nu wel een heel eind is met de voorbereidingen ben ook wel benieuwd naar de bevalling...zie er niet tegen op, maar ja weet ook niet precies wat ik kan verwachten natuurlijk....heb nu zoiets van ik ga het wel zien en laat het over mij heen komen... ik ga geen zwangerschapsshoot doen....doe wel iedere week een foto van mijn buik maken....dus die herinnering heb ik wel ben toch beetje te preuts ofzow of te onzeker voor zulke shoots... ben ook wel benieuwd wie van ons als eerste gaat bevallen en hoe we het hebben ervaren....hoe de kindjes er uit zien etc....
Mijn nicht gaat deze week foto's maken van mij en mijn buik Ze is hobby fotografe. En gisteren ben ik verrast door mijn vriendinnen. Ze hadden een babyshower voor mij georganiseerd! Was zo leuk en super gezellig. Ook een hoop cadeautjes gekregen.. Ben helemaal happy Ben ook nieuwsgierig wie van ons het eerst gaat bevallen!
Oh wat leuk allemaal joh! Babyshower lijkt mij ook gaaf Hier gisteren avond laat hoop gerommel in mijn buik, buikpijn, kleine flink aan het trappelen, diarree...na 15 minuten werd het weer rustig...nu lijkt mijn buik iets lager te zitten en heb ik wat meer ruimte boven in mijn buik...ze lijkt dus beetje te zijn gaan indalen...
Dat zou goed kunnen. De kleine is bij mij ook al in gedaald. Maar ze zeggen dat je er last van kan hebben. Babyshower lijkt me ook zo gaaf. Heel erg leuk!