Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boeboe, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    De slang!

Bijgevoegde bestanden:

2. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Meer dan afwachten kunnen we helaas niet doen....

3. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Leukkkkk!

Je hebt dalijk een hele stash :p

4. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    dank je ;) whahaha ja idd....maare ga nu niets meer maken...

ben er klaar mee...net als met de zwangerschap...lijkt wel of mijn buik vanmiddag maar niet wil ontspannen :( voelt echt vervelend....maar ja....

5. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Das vervelend meis...
    Maar misschien wel een goed teken?!

Ik ben er ook klaar mee!
    vond zwanger zijn geweldig maar ik wil nu zo graag mijn meisje in mijn armen hebben....

6. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    herkenbaar ja om meisje nu gewoon vast te willen houden...

hier vanavond weer op controle bij vk geweest en als ik over 2 weken nog niet bevallen ben mag ik 6 november naar de gyn voor gesprek om eventueel in te leiden...ik ben dan 41+2.

klinkt gek, maar geeft wel rust dat dit nu vast staat en dat je dan weet dat er op korte termijn wat gaat gebeuren ;)

natuurlijk hoop ik eerder te bevallen hihi...

7. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Vorige week zei de vk dat ook tegen mij.. En eerlijk gezegd word ik daar een beetje onrustig van. Ik wil Ʃcht niet met 41/42 weken bevallen.
    Ik ontplof bijna van het vocht.. En om dan nog zo een paar weken rond te lopen :(

Ik moet vrijdag weer op controle en ga vragen of ze me willen strippen..

8. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wel grappig dat eenzelfde bericht zulke verschillende reacties kunnen geven ;)

de vk wil eind week 40 ook eerst proberen te strippen idd...

hopelijk gaat het bij jou iets sneller hoor mienemuisje als je zoveel last hebt is het niet lekker om door te moeten lopen....zal voor je duimen vrijdag.

als ik me heel rustig houd dan red ik dat nog wel ;)

grappige is, als we idd 6 november halen en er is niet meteen plek...kunnen we zomaar pas op 8 november bevallen....bedacht me daarstraks dat mijn man en ik op 8 november precies 4 jaar samen zijn en ook precies een half jaar getrouwd zijn....

daarnaast ben ik 2 dagen later jarig op de 10e haha....afijn ;) we gana het zien...

9. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Jaa idd..

Dat zou dan wel weer heel bijzonder zijn Misty75...

10. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hier ook naar de VK geweest, ja meneer zitnog steeds goed..
    ook ik, mocht ik niet bevallen zijn kan ervoor kiezen om met 40+5 gestript te worden..en ga dat dan wel doen..heb het net als jullie, ook wel gehad zwanger zijn is leuk maar ik wil nu wel mijn ventje zien!

11. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wordt echt spannend nu dan he ;) hihi. Geef je groot gelijk hoor boeboe. als ze er hier dinsdag nog niet is geboren ga ik ook vragen voor strippen die week....want moet dinsdag weer terug naar vk...

hier net bed afgehaald en dekbed in wasmachine gestopt....poes kreeg epileptische aanval op bed en was van bed (op klossen) afgevallen. (poes is bekend met epilepsie).

maare als je dan ook nog op je knieƫn gaat zitten om poes te controleren, was niet zo'n slimme zet haha...kom amper nog omhoog :p

maar ja gelukkig gaat het weer goed met poes....zou morgen het bed verschonen met manlief samen, nu dus dagje eerder...

12. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ohh zielig he...mijn poes was niet afgelopen maandag maar die maandag ervoor van balkon af gevallen vanaf 3 hoog! ik naar beneden uiteindelijk heb ik haar gevonden pffff gelukkig mankeerde ze niks!

ja ik trek het echt niet tm 42 weken joh...hij wordt met zijn geboorte strax al geschat op 8 pond..

haha nee op je knieen zitten is geen optie meer he..:) wat dacht je van schoenen aantrekken dan...pfffff

13. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Wat zielig voor jullie beestjes :(

Ik kan ook niet meer op mijn hurken zitten. Mijn kuiten doen dan zoooo zeer.

Ik trek het ook echt niet tot 42 weken boeboe. Zou willen dat ze me morgen al zouden strippen...

14. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Ohhh Boeboe wat sneu voor jullie poes!! gelukkig had ie niets...

hier is poes nu ook weer hersteld...weet nog eerste keer dat ie zo;n aanval had kostte hem 2 dagen om te bekomen...nu is ie na 10 minuten weer hersteld gelukkig en ligt nu lekker te slapen...

dekbed net in de droger gedaan en overtrek zit in wasmachine....als de droger klaar is kan de machine nog een keer aan...

vrees alleen dat stofzuigen er zo bij in schiet...of ik moet zo nog puf hebben haha

15. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ja ik moet ook weer stofzuigen maar ik ga het in fases doen
    hebben jullie ook zo,n drukkend gevoel van onder?

ja gelukkig is alles goed met mijn poezenkind! ze hoort er ook bij!
    hoe oud is jouw poes Misty? die van mij 4 jaar

16. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wij hebben 4 poezen...

1 van 2,5 jaar
    2 van 7 jaar (waarvan er 1 epilepsie heeft)
    1 van 15 jaar...

1 mannetje en 3 vrouwtjes....de 2 van 7 jaar zijn broer en zus...die zijn van mijn man, die van 15 jaar is van mij...en die van 2,5 is van ons samen...mja is zo gekomen toen we zijn gaan samen wonen hihi...

dus ja is soms wel eens druk in huis hihi...

stofzuigen is gedaan, dekbed is uit de droger en dekbedhoes etc zit nu in de wasmachine....dat straks ook nog in de droger en kan alles zo weer op bed vanavond...

zo maar eens hapje eten...he nog bakje met spaghetti uit de vriezer gehaald, kan zo de magnetron in...manlief werkt tot 20 uur...dus die heeft ook eten mee...

P.S. hier ook wel drukkend gevoel van onderen ja...zeker als ik wat heb gedaan of teveel loop...

17. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Meiden!

Ik word op 2 november ingeleid. Ik ben dan 40 weken en 2 dagen zwanger.
    Normaal leiden ze pas in met 41 weken maar vanwege mijn achtergrond (depressie etc.) hebben ze het een weekje vooruit geschoven.
    Ik ben hier erg dankbaar voor en het geeft me echt een stukje rust...

Verder was mijn bloeddruk goed, genoeg vruchtwater en ligt ze nog steeds goed ingedaald.

18. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Ahhh wat goed! eindelijk de datum in zicht :) natuurlijk hoop ik voor je dat je wellicht voor die tijd nog spontaan bevalt ;)

Maar wat fijn zeg, ook dat alles nog goed is.

19. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ja, ben er zo blij mee! Ook omdat ze me serieus namen.

Hoop natuurlijk dat ze zichzelf voor die tijd aandiend, maar heb er een hard hoofd in ;)

20. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    o wat goed Mienemuisje vooral als je er echt klaar mee bent!

ik ben vanochtend mijn slijmpropje verloren maar goed zegt niet zo heel veel al heb ik nu wel iets meer last van krampen...hoeist met jou Misty?

Deel Deze Pagina