Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boeboe, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Jullie ook nog een gelukkig nieuw jaar! (Beetje heel laat :$) Mijn meisje heeft overal doorheen geslapen :)

N. vind het heerlijk om op haar buik te liggen, kon haar hoofdje al heel snel zelf rechtop houden. Inmiddels duwt ze zichzelf zelfs naar voren/omhoog als ze op het aankleedkussen ligt :$ Ze wilt alles graag zien en het liefst zitten, wat ze natuurlijk nog niet kan haha

Hier is helaas nog geen sprake van doorslapen (2x gebeurd) maar ben er inmiddels aan gewend om wakker te worden snachts.

Hoe zijn de 1e prikjes bij iedereen gegaan?

2. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Ik krijg nog wel meldingen hihi...

Maare zijn die huilmomenten bij jou nu helemaal weg of heeft je meisje ze nog wel? Hoe ging/ga jij er mee om?

Nu ligt ze ook boven te huilen omdat ze weer krampjes heeft...het wordt wel minder, maar ik ben pas tevreden als ze geen krampjes meer heeft....liefst ook geen huilluurtjes meer, maar vrees dat dat een utopie is hihi.....overdag is het echt een vrolijk meisje hoor ook bij ons!

Enne wat schandalig hoe ze je hebben behandeld....hebben ze wel ooit excuus gemaakt? Anders zou je het nog eens mee kunnen geven aan de teamleider of zo van de afdeling....of desnoods een klacht indienen....

3. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ze heeft ze bijna niet meer. De avonden gaan steeds beter, maar het komt nog wel eens voor dat ze weer een avondje onrustig en erg huilerig is.
    Als ik het ècht niet meer trek dan geef ik haar even uit handen... Zodat ik even een kwartiertje tot rust kan komen. Ik laat haar nooit huilen. Ook geef ik Infacol tegen de krampjes. Dat helpt gelukkig wel goed. De krampjes zijn ook al een heel stuk minder maar niet 100% weg, helaas.

Ja, kan er nu nog om huilen :(
    Geen excuus gehad... Maar heb wel binnekort een gesprek met mijn gyn erover en mijn oude verloskundige die ook de nazorg deed heeft een klacht ingediend.

4. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    Ja jullie ook een mooi en gezond 2014 met de kids uiteraard!

hier Druk Zellino is aan het wennen bij zijn gastouder en het gaat goed..maar Jeetje wat een Drukte zeg! je komt niet meer aan jezelf toe..is niet erg maar ja we zijn maar mensen he..:) ikzelf begin 3 feb. weer met werken...dat zal wennen worden!

Zellino heeft gelukkig weinig last van krampjes..niet heel veel..hij kwijlt wel enorm veel en heeft rare droge plekken op zijn huid..ik ga woe met m naar de dokter..

Deel Deze Pagina