Wie is hier 5 weken zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boeboe, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ohh wat gaaf angel2....toch nu gezien dat je echt zwanger bent :D lijkt me echt zo;n mooi moment :D

@ Maria6: wij hebben onze naaste familie/vrienden wel verteld dat we zwanger zijn...maar op het werk etc nog niet....op het werk wil ik het gaan zeggen na de eerste echo...misschien nog iets later...maare vrees dat ik het ook niet zo lang verborgen kan houden zowel mondeling als mijn lichaam hihi :D

2. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    WOW wat kletsen jullie veel :)

Misty, 2 kindjes zijn inderdaad ook erg welkom. :)

Angel, de gyn heeft het kindje wel opgemeten, maar hij was zo snel dat ik het niet bij kon houden. Hij zei alleen dat het op schema ligt. Dat neem ik dan maar aan.

Hier werd ik vannacht misselijk wakker. Ik had geen zin om mijn bed uit te gaan op iets te pakken. Dus ik zal nu maar een klein pakje crackers op mijn nachtkastje klaar gaan leggen. Ik ben wel erg blij met die misselijkheid. Is toch weer een teken dat het goed zit :D

3. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Ik wil me ook graag aanmelden, nu 5 weken zwanger ongeveer rond 8 november uitgerekend.

Eerste echo 2 april om 11 uur

4. Yazzi

Yazzi Lid

25 nov 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd en welkom!

5. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    leuk..!gefeliciteeerdddd!! :)

6. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Welkom en gefeliciteerd!!

(sorry voor mijn late post. zit in de nachtdienst ;) )

7. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    #147 misty75, 7 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
    Hebben jullie dat ook sinds je zwanger bent? slechter slapen? ik ben echt wel een aantal keren wakker 's nachts. Meer dan normaal....en ook in de ochtend vroeg wakker. Echt uitslapen lukt ineens niet meer...

momenteel heb ik nachtdienst en slaap ik dus overdag. Normaal ben ik altijd 1x wakker voor toilet...en kan ik verder goed slapen, maar ook hier ben ik vaker wakker als normaal...
    soms best vervelend, want voel me op sommige dagen al moe en dan helpt slecht slapen niet echt....

gisteren ook meer last van krampen gehad. Als ik dan even rustig ga zitten of liggen op de bank is het zo weer over...misschien wil/doe ik teveel? maar ja dacht met 6 weken zwangerschap kan ik gewoon alles nog doen net als tevoren, maar lijkt toch wel teveel van mezelf te vragen hierin...vind dat ook echt moeilijk om soms rust te nemen...

8. lucymila

lucymila Niet meer actief

@misty

Ik merk ook als ik druk bezig ben geweest, dat ik het voel in mijn buik. Ik vergelijk het nu met een soort spierpijn, als je flinke buikspieroefeningen hebt gedaan. Maar dan zonder het voldane gevoel :p
    Maar inderdaad, had ook het idee dat je voorlopig nog gewoon alles kunt doen... Helaas...

Ik slaap als een roosje, nooit problemen mee. Moet er nu wel eerder uit - rond een uur of 4 - om te plassen. Maar vervolgens ben ik de hele ochtend niks waard, kan nog wel een paar uur slapen... Pfft.

Dus alle plannen voor de dag blijf ik maar voor me uit schuiven... Bleh

9. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik moet zeggen, met het slapen..normaal slaap ik ook erg goed nu ook wel maar ik wordt ook inderdaad wat meer wakker dan normaal..en vroeger...

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Nou vandaag overdag gelukkig wat beter geslapen...denk dat ik ook wel stuk moeier was als gisteren hihi ;)

nog wel aantal keren wakker, maar sliep bijna steeds gelijk wel weer in...dus kan mijn laatste nachtje goed tegemoet gaan!! :)

zaterdag gaat mijn vriend zijn trouwpak uitzoeken...en ik mag mee hihi...hij vindt het wel fijn als ik er bij ben...en dan zijn zus en zijn moeder...spannend hoor! ben benieuwd wat het gaat worden :D 's avonds lekker uit eten...dus op naar een gezellig weekend!

werken jullie op dit moment? en wat doe je voor werk als ik vragen mag?

ben zelf verpleegkundige op een open afdeling in psychiatrisch ziekenhuis...heb het er goed naar mijn zin....werk 28 uur want er waren niet meer uren beschikbaar...ben namelijk afgelopen september van afdeling gewisseld en door de bezuinigingen ben ik terug gegaan van 36 naar 28 uur...bevalt momenteel wel goed moet ik zeggen :cool:

11. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik ben receptioniste 32 uur pw..en nu ben ik ook aan t werk :( best stil..maar goed tm 21.00 dan mag ik weer naar huis :)

12. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    nog even aftellen dus tot je naar huis mag ;)

13. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ohh ja pfff na ja...hey maar Misty Wat voor klachten heb jij nu? wel zo grappig aangezien wij echt evenver zijn! :)

ik heb nou iig las van vlaagjes hoofdpijn en mijn borsten zijn wat gespannen maar ook wel moe..

14. lucymila

Ik ben grafisch vormgever/fotograaf (helaas ww nu - lang leve de crisis).
    Af en toe doe ik freelance opdrachten en ik geef een mevrouw met authisme bijles op de computer.

15. Yazzi

Yazzi Lid

25 nov 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi misty, ik heb precies hetzelfde! ik slaap zooo slecht en wordt vaak wakker waardoor ik overdag echt misselijk en moe ben...na werk kom ik echt helemaal brak thuis! ik vraag me af hoe lang dit zo doorgaat..

16. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @ Boeboe: ik heb nu wel last van gevoelige borsten...slechter slapen dus (meerdere keren wakker 's nachts), moe, lichte ongi klachten in de buik (die heb ik al die tijd al, maar niet pijnlijk) en als ik teveel doe krijg ik wat meer last van mijn buik..,..dat is het wel zo;n beetje...en oja...soms wat meer emotioneel bij zielige tv programma's ;) ook echt wel leuk dat we precies gelijk lopen haha...:D

@ Lucymila: wat een leuk werk lijkt me! balen dat je crisis je niet echt goed gezind is....

@ Yazzi: daar ben ik dus ook benieuwd naar ja hoe lang dat slapen zo door gaat haha....maar goed probeer er maar het beste van te maken en doe desnoods overdag wat rustiger aan...probeer ook mijn agenda wat minder vol te plannen ;) dus niet meer 6 dingen op een dag ofzoiets hihi....is er op je werk niet iets aan te doen zodat je wat minder moe bent aan het einde van de dag? of weten ze het nog niet misshien?

17. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Klaar wakker hier ;) :(

18. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Zie het nu pas...hopelijk heb je nog wat kunnen slapen?? balen he het slechte slapen!

Nog een uurtje en dan mag ik gaan overdragen en hoop ik rond 7:30 lekker in mijn bedje te liggen ;)

19. lucymila

Ohjee, ik heb me vorige week voorgenomen om weer eens te gaan bewegen/sporten. Opgegeven voor steps straks om 9.00 u. Ik hoop dat ik het volhou/bijhoud en niet te veel last krijg van mijn borsten...

Ik vraag me ook af hoe onze 'kwaaltjes' tijdens de hele zwangerschap verlopen, aan de ene kant hoeft t niet erger (pijnlijke borsten) aan de andere kant denk ik dat t bij mij reuze meevalt (nog niet noemenswaardig misselijk).

Ik ging laatst de speech van mijn vader van mijn bruiloft teruglezen: bij de eerste drie woorden zat ik al vreselijk te janken!!

@misty Jah, is erg leuk werk 'mooie dingen maken voor anderen'. Achteraf is het niet fijn verlopen op het bedrijf waar ik werkte en dat maakt me blij dat ik daar weg ben. (A whole other story). Nu vind ik het wel moeilijk om iets nieuws te vinden (onzekerheid, jezelf verkopen en de hemel in prijzen) en nu ik weet dat ik zwanger ben wringt dat helemaal. Ik móet solliciteren ivm ww... Maar er ik geeneen baan waarvan ik ook echt denk "YES, dit is het"...
    Dus voorlopig nog steeds thuis, ik vermaak me gelukkig heerlijk, met onze kitten, en andere creatieve bezigheden!

@misty & @mienemuisje Slaap lekker!

20. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Ik werk in de lidl..
    Leuk en afwisselend, en goed betaald!
    Wel heel zwaar hoor. Heel veel sjouwen en tillen en lopen. Sportschool is niet nodig sinds ik daar werk..
    En bijna elke dag druk en verward. Maar daar hou ik van :)
    Ben een 'doe mens' en kan niet goed stilzitten. Ik heb een contract van 32 uur. Maar werk er vaak rond 38 uur..

Hier trouwens nog nergens last van. Alleen mn borsten zijn gevoelig...
    Kheb me al ingeschreven bij moeders voor moeders..

Deel Deze Pagina