Heb nog een paar uurtje geslapen.. Alleen maar raar dromen en zweten.. Hoop dat ik vannacht beter slaap! @Misty.. Nachtdienst lijkt me nu super zwaar.. Hoop dat je nu lekker ligt te slapen! @Lucymila.. Heel herkenbaar! Kan ook overal om janken haha Ik werk niet. Ik heb een uitkering ivm chronisch ziek zijn.. Zou in september weer naar school gaan maar ik denk dat ik mn plannen maar wijzig of even uitstel nu.
Nou. Mijn blijde dagen duurde wel 10 dagen. En weer een miskraam. Hoeveel kan een mens nog hebben! Nu toch maar t ivf traject in.. Succes met jullie zwangerschap meiden.
O meid wat erg. Ik hoop echt dat het snel goed gaat. Hier gister avond ook wat bloed verloren licht roze wel geen rood. Maar het zit me niet lekker.
@Maria6 Oh wat erg meis! Heel veel sterkte en ik hoop dat ivf de uitkomst voor jullie is. Dikke knuffel! @Angel2 Ik verlies soms ook wat roze afscheiding. Meestal na harde ontlasting. Heb mijn vraag aan de vk op het forum gesteld en die zei dat het in principe geen kwaad kon..
Hè mienemuisje, het was inderdaad na dat ik naar het toilet was geweest en ik heb ook sinds ik zwanger ben last van harde ontlasting. Daarom ben ik zo blij met dit forum we kunnen lekker kletsen en zo zie je maar weer het brengt me toch een beetje meer rust mee. Vind het nog steeds wel eng na de vorige 2 keer.
Ik snap je volkomen! Ik dacht ook echt van "Nee, niet weer hé? Laat het aub niet zo zijn!" Maar n.a.v. mijn berichtje naar de vk was ik een stuk rustiger eronder. Ben blij dat jij er nu ook een stukje rustig eronder bent alhoewel het niet leuk is en het toch steeds schrikken blijft... Dit is de link van mijn vraag aan de vk http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/424568-licht-roze-afscheiding.html
@ Maria6 jeetje meis wat balen! heel veel sterkte! @ angel/Minimuisje lijkt me ook schrikken zeg als je ineens wat roze afscheiding hebt....wel fijn dat er een stuk gerust stelling is gegeven via het forum...hopelijk blijft het hierbij voor jullie en gaat de zwangerschap gewoon verder.... Hier gaat nog steeds alles zijn gangetje...gisteren heeft mijn vriend zijn trouwpak uitgezocht! gaat echt super mooi worden... daarnaast emotioneel wat labiel, kan weinig hebben...maar kan me ook wel inhouden zodat het niet een emotioneel gebeuren wordt hier morgen over een week de eerste echo! spannend!!
Misty, wanneer gaan jullie trouwen? Ja en ben allang blij dat het gestopt is. Gelukkig mag ik donderdag alweer naar de gynaecoloog.
Aah sterkte @maria6 het blijft altijd spannend. @misty, wanneer gaan jullie trouwen? Dus dubbele spannende tijd... Wel, genieten hoor! Ik heb trouwens ook geen normale ontlasting, maar niet heel hard, soms juist t tegenovergestelde. Nu ben ik ook een beetje verkouden, dus kan daar aan liggen. En ik ben ook bang om veel aan te komen, dus kan ook aan mijn eten liggen Oehh nu allemaal rond de 7 weken alweer! Mijn borsten worden alleen maar meer pijnlijk. Lag gisteravond gewoon stiekem te huilen in bed. Zodra ik mijn bh uit doe lijken ze wel bont en blauw aan te voelen. Verschrikkelijk. Ik heb een 'slaap bh' nodig denk ik. Maar dat doe ik die mooie van 80 euro dus niet aan. Iemand tips?
@ Lucymila dat gevoel van die pijnlijke borsten herken ik wel ja....als ik momenteel 's avonds mijn bh uit doe om naar bed te gaan lijkt het wel of er aan elke borst 10 kilo gewicht hangt wat er aan trekt...best pijnlijk...maare na paar minuten is dat gevoel over...wat ik die is ze zelf ondersteunen met mijn handen tot ik in bed lig en dan zoek ik een comfortabele houding hihi Wij gaan 10 mei aanstaande trouwen....over 2 maanden dus....hopelijk mt goed weer! tegen die tijd zal ik 15 weken zwanger zijn, dus is het wel te zien, maar gelukkig houden ze er rekening mee met mijn jurk....nu 2 weken van te voren terug komen en dan wordt ie op maar gemaakt....zodra ik wist dat ik zwanger was heb ik gebeld...2 dagen later moest ik toch al komen passen, die afspraak stond al...en toen merkte ik al wel dat ik wat opgezet was (zoals m'n borsten)....hij was gelukkig nog niet af...alleen nog maar geregen, dus kan nog makkelijk aangepast worden idd spannend! trouwen en zwanger hihi... vannacht ook eindelijk weer eens heel de nacht doorgeslapen...wat een heerlijkheid zeg om 7:30 even naar toilet en toen nog getukt tot 10:30...ik kan dus gerust mijn late dienst gaan werken straks Vanaf woensdag ben ik ook alweer 7 weken zwanger wat gaat het toch snel eigenlijk al he
De tijd gaat echt super snel. Ben je al helemaal klaar met regelen voor je bruiloft misty? Wij trouwen in augustus zal dan ongeveer 30 weken zijn. O dat heb ik ook die borsten gister avond wilde ik lekker op me buik liggen nou dat ging mooi niet helaas.
Wij zijn afgelopen jaar getrouwd... Heerlijke dag om aan terug te denken! Zo doe ik t nu ook, met mijn hand ondersteunen tot ik lig. Lijkt inderdaad wel of er 10 kilo aan hangt. Pfft, morgens eens shoppen voor iets wat ik snachts kan aanhouden en een zwangerschaps bh. Merkte vandaag ook overdag dat ze erg gevoelig waren. Maarja, passen zal ook geen pretje zijn, heb er helemaal geen zin in.
Ik hoop het echt Lucymilla.. Dankjewel voor het duimen! Dankjewel Angel2 Inmiddels is het gestopt gelukkig.. Hoop dat het zo blijft! En ik donderdag een goeie echo heb..
@Misty: Ja idd.. Heb gister ook wel een potje gejankt Dankjewel! @Angel2: Gelukkig om 10.15.. Kan het wel vast donderdag kijken