Wie is hier al over de helft en nog geen gram aangekomen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaVanGilani, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Netjes Caroline!! :) Was net bij de verloskundige en zij zei ook, zolang de kleine goed groeit en jou broek nie van je kont af zakt maak ik mee geen zorgen! :) hihi..

2. Deze zwangerschap was ik 1 kg aangekomen.
    Maar vorige zwangerschap kwam ik pas vanaf week 22 aan. Wel gelijk een kilo per week.. (na de bevalling waren ze er weer snel af gelukkig)

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Apart he, je kunt er echt niks van zeggen! Ik eet lekker gevarieerd en meestal elke dag wat zouts, omdat ik een lage bloeddruk heb en anders van mn graat ga hahaha..

Ik vind het nu helemaal niet meer erg dat ik niks aankom:) Geruststellend om alles zo te lezen en na een gesprek met mn vk!:) Dalijk kom ik er nog slanker uit dan dat ik erin ging hahahahha

4. happygirl1987

15 jun 2011
    29
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben eerst 7,5 kilo afgevallen en ben daarvan nu pas 2 kilo terug bij aangekomen! Ben woensdag 23 weken! Heb me in het begin ook erg druk gemaakt om het afvallen maar inderdaad tegen mij zeiden ze ook dat als het kindje gewoon goed groeit is er niks aan de hand!

Ach beter als dat er al 10 kilo bij zit (teminste bij mij ben al best aan de stevige kant)

Liefs

5. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik ben nu bijna 21 weken en ook nog ruim 2 kilo onder startgewicht..

Deel Deze Pagina