Hahaha Mooiboys (Y) Kijk maar eens op superdudes rond, zitten heel veel van dat soort gozers. Je lacht je kapot
Ik weet niet of het mag, maar deze kwam ik op een site tegen: http://album.partyflock.nl/34253719.jpg
Nou ik ben nu echt even eerlijk, maar ik zag helemaal niet wat er nou zo raar was. Gewoon een leuke, misschien homo vent, die zijn best heeft gedaan op zijn uiterlijk. Ik vind het er juist leuk uitzien. En begrijp me niet verkeerd, ik houd zelf van het ruigere, monteurstype met haar op zijn benen, , maar verzorgt zijn is niet verkeerd. Ik waardeer het wel.
Ik snap ook niet zo goed wat er grappig aan is?! Ik denk dat het door de belichting komt dat hij wat rooder oogt, dit is vaak zo met uitgaansfoto's. Verder zie ik een heel knap meisje en een homo.
gatver, je zou er s'ochtens maar naast wakker worden! eerst schrik je je kapot, en daarna kun je je beddengoed vervangen omdat het vol zit met gel, bruiningscreme en make up. iew!
ben ik nou echt de enige die dit raar vindt ?! laat andere mensen lekker in hun waarde. ik vind dit echt kinderachtig.
k vind het wel een mooie vent hhahahaaha en ik dank dat het door het licht nog erger versterkt word. laten we eerst naar ons zelf kijken zijn wij zo perfect ik weet ik niet in ieder geval