Heeft iemand dit zwembadje

Discussion in 'De lounge' started by chantal26, Jul 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Na het zoveelste kapotte zwembadje gaan we maar een steviger zwembadje kopen.
    We hebben wel een groter zwembad alleen die neemt zoveel ruimte in beslag de hele tijd.
    We willen ook zo even vlug een zwembadje op kunnen zetten.
    Alleen die opblaasbadjes gaan op een of andere manier steeds kapot.
    Nu hebben we deze op het oog, maar nu is mijn vraag aan jullie heeft iemand van jullie deze toevallig?
    En is het iets? Zwembad Frame 150 cm: Powerpool Small | Zwembaden & Spa's | DE BUITENSPEELSHOP.NL

2. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

Apr 19, 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat je met opzetten ook wel even bezig bent met deze.
    Ik heb vorige week bij de action 1 gehaald met harde rand, niks geen opblazen meer en staat zo ( misschien is dat wat )

3. knap

knap Niet meer actief

elk jaar een goedkoop badje kopen.

Mijn ervaring met die baden is dat het altijd mis gaat. Hoe duur hoe mooi hoe groot ook.

Zelf doe ik me dochter in haar baby badje laten spelen op het balkon net genoeg nog voor haar. Lekker poedelen maar eventueel;) een tweede baby badje bij zetten. Twee baden,.

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Wij hebben ook die van de action met harde rand. Gaat nu al het 3e zomerjaar in en is nog steeds prima. We gebruiken hem zelfs zo nu en dan in de badkamer. hihi

Het zwembad wat je op de foto's laat zien lijkt mij ook niet 1 die je even snel op zet, maar ik kan me vergissen.

O ja, degene die wij hebben van de action kost rond de 3 euro geloof ik, op die manier kun je zodra hij lek is (wat dus niet snel gebeurt) heel vaak een nieuwe halen voor de prijs die je voor diegene in je link betaald.

5. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

Apr 19, 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal straks even een foto van Sven in zijn badje met die harde rand plaatsen, moet ze nog even inladen.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ow dat is fijn dat je dat even wilt doen :)
    Ik denk inderdaad ook dat het veel werk is om dit badje op te zetten.
    Maar die opblaas badjes zijn altijd meteen kapot.
    Hebben ze die nog bij de Action?

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, ik heb een badje van 1.90 ik heb een badje van 1 meter.. en wat gebruik ik op dit moment?
    De deksel van de zandbakschelp... ideaal! Stevig, zo gevuld, dus niet superveel sjouwen met emmers warm water... en de meiden hebben er samen hartstikke veel lol in/mee

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ja het zwembadje wat ik laat zien is maar 1,50 dus ook niet zo groot.
    We hebben wel een groter bad maar dat zet eigelijk niet zovaak op.
    Veel te veel werk.

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Hier ook het badje met harde rand van de Action. Hier nu voor het tweede jaar. Voor het geld hoef je het niet te laten en het is echt zo opgezet.

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Hebben ze die zwembadjes nu nog?

11. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ja hoor die zwembadjes hebben ze nog steeds tenminste ik heb er net eentje gekocht vorige week ofzo (een van de honden had staan graven in de andere en daar kunnen ze niet tegen kan ik je vertellen)

Maar dat frame zwembadje wat je liet zien ben je wel even mee bezig om op te zetten hoor. Wij hebben een beetje hetzelfde principe maar dan in een 4,5 meter doorsnede dus een joekel van een zwembad maar dat zet je ook niet zomaar even op (en bij deze dan even het vullen buiten beschouwing gelaten want hij staat natuurlijk de gehele zomer aangezien de kraan bijna 18 uur aanstaat om te vullen.)

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja deze hebben we vorig jaar gehad, wel geteld 2 weken en toen was die al kapot, en dat kwam echt niet doordat we er zo raar mee omgingen...

We hebben toen een zwembad gekocht bij de Intertoys met zo'n opblaasbare rand en die staat er nu al voor het tweede jaar en absoluut geen problemen mee. Kostte toen 50 euro en het was de middelmaat ( je hebt bij intertoys drie maten )

Die zou ik dus aanraden Opblaas Zwembad met Pomp 244 cm 556635

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    dit is het zwembad van de action.
    Vorige week hadden ze er hier nog volop staan.

Attached Files:

14. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

Apr 19, 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo eentje hebben wij dus ook en dan in 2 maten.
    Ideaal.

15. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant

dit bad zou ik dan wel bij cranenbroek halen mocht je die in de beurt hebben want ik was voor mijn zwembad 305 cm maar 52 euro kwijt ook met pomp.

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wij kopen ook ieder jaar een nieuwe goedkoopie. Opslaan is meestal niet zo zinvol het wordt altijd vies en twijfelachtige kwaliteit.

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wij hebben ook zo'n grote met een pomp maar heb voor Tim afgelopen maandag zo'n klein babybadje bij de Action gekocht voor 2 euro nog wat.

Een blauwe met 3 opblaasbare ringen.
    Ik vind hem tot nu toe ideaal voor dat geld!

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij hebben dacht ik een badje van de Action of Bart Smit, geen idee meer maar hij is nog steeds goed, ondanks onze 2 katten die ook buiten lopen:D

Deze is klein en is zo gevuld met water........naast deze hebben we ook nog een hele grote ronde van 3 meter doorsnede met pomp, filter e.d., er gaat wel 3 duizend liter water in dus die zetten we niet zomaar even op:D

19. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

ik heb gewoon zo'n zandbak in schelp vorm, waar je de deksel van kunt gebruiken als zwembadje! ideaal, giet hem eind van de dag leeg, even drogen in de zon en weer bovenop de onderkant.
    Zandbak en/of zwembad schelp

edit; op het plaatje zit de deksel eraan vast, maar diegene die ik heb is gewoon los van elkaar

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    deze hebben wij ook fijn badje alleen sem gaat wel eens op de rang hangen waardoor het water eruit stroomt haha

Share This Page