Mijn dochter is toe aan een bureau, ze tekent/kleurt en schrijft zowat de hele dag door aan de eettafel of salontafel. Ze heeft een plastic prinsessen tafeltje in haar slaapkamer, maar daar is ze nu echt uit gegroeid. Ze tekent daarom niet meer op haar kamer de laatste tijd. Ze speelt wel met haar ander speelgoed op haar kamer, maar ik zou graag willen dat ze ook op een leuk bureautje gaat kleuren en knutselen. Nu wil ik voor haar verjaardag een leuk kinderbureau voor haar kopen. Ik heb er twee op het oog. Voor welke zouden jullie gaan? Miss Griotte bureau - 4Girls - (Junior)bureaus - Kinderbedden of deze Mademoiselle bureau - 4Girls - (Junior)bureaus - Kinderbedden De tweede zonder opzet uiteraard, anders wordt het veel te duur. Is allebei dezelfde prijs. Alleen heeft de een een bergkistje op wieltjes en de ander een gewoon kastje met deurtjes. Ben benieuwd naar wat jullie vinden
Ik zou zelf een leuk grenen bureautje op MP zoeken, verven, leuke stickertjes van Ikea erop en je hebt een leuk bureau voor een kleine prijs!
Ga je hem bij hun bestellen? Ik heb heel veel negatieve ervaringen erover gelezen toen ik aan het kijken was voor een peuterbed. TROS Radar - Toon onderwerp - Terug kerende klachten van Misterbed Inderdaad de 2e is leuker.