Marcella ja super! KleineRoe succes vandaag. Hier nu 2 dagen geen clomid meer, en al 2 dagen diaree. Toeval?
Goed nieuws gehad! Slt was perfect! Precies de goede dag! Heb zelf ook nog mogen kijken, wauw, das raar zeg! Zag er zelfs een zwemmen, in een streep dwars door t beeld heen! Had een winnaar kunnen zijn, hahaha. Echo was ook goed. Rechts zat een follikel van 20,8 mm en links 10,3 mm. Gyn verwacht een dezer dagen m'n eisprong. Ovutest bevestigd dit, word al donkerder. Ik ben helemaal gelukkig! Jeeeeeeeej
Gisteravond al gedaan voor slt en morgen ochtend nog een keer. Grapje van ml: oh dan word je misschien wel zwanger in Artis (daar gaan we morgen heen) wat ist ook een lekker ding he... Hoe is het bij de andere meiden?
Kleineroe wat een goed nieuws zeg!!!! Hopen dat het raak is deze maand Ik had er ook 2 en moet zondag weer voor een echo
Dag dames, Heb in 2013 half jaar clomid gebruikt, voor onregelmatige cyclus. Daarna alles mooi op tijd 2e keer zwanger. Helaas mk* Na 6 maanden overgestapt op puregon ivm minder bijwerkingen zoals hoofdpijn en nerveuze klachten plus nacht zweten enz. Maar is voor iedereen anders succes
@Bel85, Kleine Roe en Marcella1985: super fijn zeg dat jullie deze ronde goede eitjes hebben. Flink klussen. Ik ga duimen voor jullie. @Dili: welkom, leuk een 2de kleintje. Hopelijk is het snel raak voor jullie! @KleineRoe: Volgens mij krijg ik geen samenlevingstest. Is dat standaard bij jullie? Leuk Artis! Theoretisch kan je daar zwanger worden. @1LittleWish: ik ben niet bekend met diarree na gebruik Clomid. Maar volgens mij kun je wel last van je darmen krijgen. Ten minste dat zij de gynaecoloog tegen mij. Hier druk met werk en spullen kopen het huisje. Daarom afgelopen week niet zo actief hier. Nog niet ongesteld geworden dus ik ben ook nog niet gestart met Clomid 100 mg. Gelukkig veel afleiding door het huisje. Over 1,5 week krijgen we de sleutel. Dan flink klussen.
KleineRoe super zeg! Mz25 nou waarschijnlijk toch nog een bijwerking dan. Lekkere afleiding, bezig zijn in huis! Ik ben vandaag begonnen met ovulatie testen, heeeel licht streepje stond erop, ben echt zo verschrikkelijk benieuwd haha.
Mz25 wel een leuke afleiding hoor hopelijk word komt de ongesteldheid snel!!!! Littlewish spannend!!! Hopelijk krijg je snel een duidelijk ovulatie test!!!
Bij mij is de slt standaard. Mijn gyn werkt een lijstje met tests af. Volgende ronde(mits nodig) een hsg. Artis was leuk. Het leukste vond ik de vlindertuin. Ik maak graag foto's, dus kon m'n lol op. Daarna naar het huis van sm geweest. Vanuit daar richting een restaurant gelopen en toen voelde ik het... Flinke steken rechts onder in m'n buik... M'n eisprong! Helaas moesten we nog gaan eten en daarna nog terug naar huis rijden (+/- 2 uur rijden). Dat was een drama! Iedere hobbel, kuil en bobbel deed zo veel pijn! Bij thuiskomst gelijk paracetamol gepakt en in bed gekropen. Helaas gister geen kans meer gehad om te klussen.... Heb ik nog de kans dat de zwemmers van donderdagavond nog zwemmen en m'n eitje kunnen vinden? Zat net geen 48 uur tussen klussen en eisprong.... Hoop het zo! Dit is de eerste keer dat ik m'n ei zo heftig heb gevoeld. Afgelopen jaar nog wel 2x gevoeld, maar dit was echt bizar pijnlijk.... Bijgevoegd nog een foto van m'n ovutesten. Geen twijfel over mogelijk, haha! M'n temp was vandaag ook flink gestegen (van 36,2 naar 36,7) dus kan met echte zekerheid zeggen dat ik m'n ei gevoeld heb.
Kleineroe balen dat het zo'n pijn heeft gedaan je ei. Ik durf je niet te zeggen of het van donderdag goed is zal wel toch. Nu op naar de spannende wachtweken ik ga duimen voor je!!!! Artis ken ik niet dus is een aanrader??? Ik ga zo weer naar mijn ei kijken ben benieuwd hoe ze ervoor staan vandaag.
kleineroe daar is idd geen twijfel over mogelijk! Die heb je gisteren gehad t zou nog best kunnen hoor dat ze aankomen. Zaad overleefd langer dan eitjes voor de zekerheid vandaag misschien nog doen? Succes op t wachtbankje
Vanmorgen nog maar eens geklust, dus nu afwachten geblazen. Ben maar op m'n rechterzijde gaan liggen na t klussen, want daar komt m'n ei vandaan. Wie weet helpt de zwaartekracht de zwemmers wel, hahaha Marcella, hoe was het? Artis was wel leuk, maar vind zelf de Antwerpse zoo leuker.
KleineRoe dat is een duidelijke test! Jammer van je pijn. Nou komt t lange wachten. Hier nog niet veel te zien op de ovulatie test. Wel een licht streepje en ietsjes duidelijker dan gister. Maar goed dag 11 ook pas..
Nou hier weer 2 goeie eitjes. Dinsdag terug komen en hopelijk zijn ze dan allebij weg Want dat is nog de vraag want de vorige maanden heb ik geen eisprong gehad. Kleineroe oké nou maar eens kijken dan bij allebei heerlijk altijd als het lekker weer is om dat daar rond te lopen. 1littlewish hopelijk kont snel de knaller eraan!!!!
Hier wel oke. Al minder last van m'n eipijn. Deze week weer vol aan de bak opt werk. Hopelijk denk ik daardoor minder vaak aan m'n ei en wat er zich misschien afspeelt in m'n buik...
Ik krijg een steeds duidelijker streepje op mijn test. Ben echt benieuwd misdchien morgen of overmorgen positief.
Goedemorgen dames, Hier een weekend weg geweest dus vandaar de wat latere reactie. Wij hebben in ieder geval flink geklust. Weet alleen niet zo goed wanneer ik mijn eisprong gehad heb. Ergens in de afgelopen dagen. @kleineroe fijn zeg!! En inderdaad de zaadjes kunnen best lang overleven. Vaak 3-5 dagen en sommige zelfs 7! En als je het de dag erna ook nog hebt gedaan zit je goed hoor! Nu afwachten spannend! @mz25 Hopelijk wordt je snel ongesteld em kun je daarna lekker klussen in jullie nieuwe huisje @Lindas87 hoe is het met jou? @1littlewish spannend... Je eisprong komt er vast en zeker aan! @Marcella1985 kijk dat is mooi 2 eitjes!! Nou hier dus ook op het wacht bankje. Gelukkig veel afleiding de aankomende weken. Ga volgende week lekker naar Barcelona en heb de laatste dagen op mijn werkplek en begin ik begin mei op mijn nieuwe werkplek. Nou succes weer allemaal!