Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussion in 'MMM clubs' started by MZ25, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier positieve ovulatietest! Test streep stond er eerder dan de controle streep haha
    ook een smiley op de clearbleu. Morgenvroeg naar t ziekenhuis voor inseminatie :)

2. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    littlewish fijn dat ie positief is! Succes morgen in t ziekenhuis :)

bel85 gezellig een weekendje weg. Waar ben je heen geweest? Mijn duimen draaien weer voor jou!

Hier eigenlijk geen nieuws. Zondag laatste provera gehad om weer de menstruatie op te wekken. Zal ergens deze week wel doorbreken en dan weer op dag 3 beginnen met clomid maar nu 100 Mg. Hopen dat die wel wat doen :)
    In t paasweekend samen naar de Veluwe in een huisje. Even lekker er tussenuit. Wel waarschijnlijk dan ongi maja niks aan te doen

3. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks! Lief van je! En de mijne draaien ook zeker voor jou! Hopelijk slaat de 100 wel aan!! En gewoon lekker genieten van het weekend ook al ben je ongi. Geniet van de leuke dingen! En dan hopelijk snel raak! ;)

Ik was er de laatste maanden ook zo mee bezig heb het nu ook wat los gelaten. Gebruik ook expres geen ovulatie testen of tempen. We klussen gewoon op dag 12, 14, 16 en 18 en volgens de gyn zouden we dan goed moeten zitten.
    En tuurlijk hoop je heel erg maar nu ik wat losser heb gelaten merk ik ook dat ik weer gewoon geniet van de dingen. Drink ook gewoon weer alcohol als ik daar zin in heb endoe leuke dingen met vl. Anders heeft het zo'n impact.

4. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda dank je. Vind het echt super spannend!
    Klinkt fijn een weekend er even tussenuit. Wel idd balen dat je dan ongi bent.

Bel spannend hoor. Scheelt wel he, als je er minder op "gefocust" bent. Ook meer rust in je lichaam.

Ben erg benieuwd hoe ik de wachtweken door ga komen. Of ik er veel mee bezig ben of juist niet.

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,611
    2,404
    113
    Hoi dames, leuk om jullie belevenissen te lezen! Goed idd om veel leuke dingen te doen en veel afleiding en los laten, vind ik soms wel moeilijk....
    Gister fm gehad, r zaten er twee. Spannend want heb altijd maar 1 gehad maar ben ook wel blij, toch wel iets grotere kans. Tweeling zou wel heftig zijn, dan hebben we er drie onder de twee :$ maar zou vast ook leuk zijn
    Succes allemaal!

6. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    He meiden, even een vraagje... Hebben jullie nu je clomid gebruikt ook last van meer afscheiding? Ik had t voorheen niet tot nauwelijks, maar nu... Pfff

Julia spannend!

alle meiden ik duim voor jullie!

7. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Bel85 ben het helemaal met je eens. Merk ook wel dat ik t meer "los" ga laten nu. Doe ook waar ik zin in heb en ben niet meer aan t rekenen. Ook tempen doe ik niet meer, want had toch geen nut met mijn cyclus zei de fert. arts.

Julia80 spannend zeg 2 eitjes! Wel dubbele kans ;)

8. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia spannend 2 eitjes!!

KleineRoe nee hier niet meer dan normaal.

Nou dames ik mag 2 weekjes gaan aftellen :). Vanmorgen inseminatie gehad.

9. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Spannend wish! Ik duim voor je!

Mijn NOD staat nu op 29 april. Pfff vind t wel spannend zo de eerste keer clomid... Hopelijk geeft t ook resultaat nu, haha! Ik heb zo geen zin in die hsg... Lees er vanalles over op internet.... Lijkt me geen pretje.... Iemand van jullie dit al eens gehad?

10. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    KleineRoe vaak lees je op internet juist alleen de negatieve verhalen. Ik heb een hsg gehad, en ik zou het zo nog een keer doen. Tuurlijk is het niet leuk. Maar ik heb t meer als vervelend ervaren dan echt pijn. En t duurde maar een paar seconde. Toen ik dacht oh nu gaat t wel pijn doen was t klaar. Beetje buikkrampjes gehad nog, maar toen ik t ziekenhuis uit liep had ik nergens meer last van.

11. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen wat ze bij een sl doen en bij een hsg?
    Ik heb juist na mijn ei veel slijm verlies maar was ook toen geen clomid gebruikte en is maar paar dagen.

12. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest van de voren pijnstilling in nemen. Toen we werden geroepen mocht ik me in een kamertje van onder uitkleden en moest daar wachten tot we geroepen werden. Ik mocht binnenkomen en mocht op een bed liggen met een groot röntgenapparaat erboven. Mijn man mocht naast me staan met een loodschort aan.
    Je krijgt dan zo'n eendebek in. En plaatsen ze een slangetje. Ik had een balloncatheter, deze blazen ze dan op zodat de bmm is afgesloten. Soms word er ook een cupje gebruikt dat over de bmm gezet word. Ze ging contrastvloeistof inspuiten en dat gedeelte doet even wat zeer. Soort van flinke ongestelheidskramp. Ondertussen kun je op een scherm meekijken wat t röntgenapparaat doet. Daarna halen ze t slangetje er weer uit en mag je je aankleden. Ik kreeg meteen te horen dat het er goed uit zag.

13. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Wat spanned allemaal meiden!!!
    Allemaal volgens mij op het wachtbankje ;)

Ik ben dinsdag geweest en zoals verwacht weer mega grote eieren dus heb ik nu een spuit gekregen voor me eisprong... Dus erg spannend allemaal.

14. Woman1984

Woman1984 Lid

Apr 9, 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de eerste ronde clomid is mijn nod is ook 29 april... Nu 2 wachtweken en volgende week bloed prikken. Hadden jullie dat ook het bloedprikken?

15. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ja ik wel ik moet donderdag

16. April26

April26 Nieuw lid

Mar 31, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben een tijdje niet geweest op dit forum, maar ik kreeg woensdag uitslag van de bloedtest dat ik inderdaad een eisprong heb gehad.
    Nu ben ik vandaag 2 dagen over tijd en heb ik een test gedaan en blijk ik zwanger te zijn. Super spannend weer, want afgelopen januari zagen we bij de 9 weken echo dat het hartje gestopt was met kloppen en werd ik 23 jan. gecuretteerd.
    Ik hoop echt dat dit goed mag gaan, natuurlijk zijn wel blij, maar durven dat nog niet echt te zijn.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs!

17. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    April26 wauw gefeliciteerd!!!! Nu idd een spannende periode voor jullie ik ga duimen voor jullie voor een snelle mooie echo!!

18. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    April waaw super zeg. Gefeliciteerd!

19. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat bloedprikken, is dat om te kijken of er een eisprong geweest is? Ik hoef dat niet

20. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    april gefeliciteerd! Hopelijk is dit wel een plakbeeb! Ik duim voor je
    bel bij een slt moet je de avond ervoor klussen. Tijdens de afspraak neem de gyn mbv een eendenbek en een soort spuitje (zonder naald!) wat slijm af. Dit bekijkt hij dan op elasticiteit. Daarna onder de microscoop om te zien of de zwemmers nog steeds actief zijn.
    Bij een hsg maken ze mbv contrastvloeistof een foto van eileiders en bm om te kijken of de weg vrij is.

bloedprikken ik heb nog maar 1x bloed moeten laten prikken. Dit was om te kijken of ik inderdaad pcos heb. Verder heb ik geen bloed moeten laten prikken.

Ik zit nu op het wachtbankje. Morgen nog een week... M'n bmm zit wel potdicht en m'n temp was vandaag weer wat hoger dan gister en eergisteren (zie FF).

Hebben jullie nog plannen voor Pasen? Ik ga samen met ml lekker bakplaten. Doen we twee keer per jaar. Met Pasen en Sinterklaas. Heerlijk vind ik het. Dit keer weer een keer met z'n twee. Is al weer geleden van Sinterklaas 2012... Haha de keren erna was samen met m'n ouders.

Verder kijk ik enorm uit naar week 20. Eindelijk komen ze dan bij ons boven nieuwe kozijnen en ramen zetten. Bij ons zitten er nog van die ouderwetse ramen en kozijnen in. Enkel glas plaatje en een aluminium kozijntje. De laatste keer met sneeuw sneeuwde het gewoon binnen.... En voor een kleine moet t wel tochtvrij zijn boven...

Fijn weekend meiden! Dat onze eitjes hun mandje maar mogen vinden voor de komende 9maanden

Share This Page