Hopelijk doen onze (paas) eitjes hun werk goed Even een vraag, kan je ook automatisch een berichtje krijgen als jullie er wat op zetten? Wel leuk om jullie te blijven volgen. Na een jaar ronde 1 Clomid, 15/4 ei 29/4 nod
KleineRoe: Nog en weekje tot testen. Vreselijk dat wachten he! Woman: Ja.. hihi paaseitjes Wat wil je precies? Een mailtje ontvangen? Je kan ook een abbo nemen, dan kun je altijd bij gebruikersinstellingen zien als er een nieuw berichtje is geplaatst. Maar een mail ontvangen kan ook. Abbo: onderwerp tools, en dan onderin abbo. mailtje: gebruikersinstelling-opties wijzigen- daar staat abonneren op onderwerp, daar kun je kiezen wat je wilt.
Vandaag bij de fertiliteitsarts geweest voor de uitslagen van de onderzoeken. Vl. had goede uitslag van zijn sperma, hij voelt zich nu Superman. Mijn bloedwaarden waren niet heel verontrustend, wel disbalans in de hormonen. Het positieve was dat ik wonder boven wonder waarschijnlijk een eisprong heb gehad rond 8 april. Dus als het goed is wordt ik komende dinsdag of woensdag ongesteld of ik ben zwanger. Alsnog spannend. Mocht mijn menstruatie komen dan moet ik na 3 dgn starten met clomid. Het is een fijn gevoel om de uitslagen te weten __________________
Misses: hier het zelfde. Maar mijn man wist de uitslag van z'n zwemmers al omdat de HA dat al had laten onderzoeken. Ik duim voor je dat t een mooi paascadeautje word!
Dankjewel kleine roe!! wik zijn het weekend weg en komen maandag weer thuis dus lekkere afleiding. Ik begin alweer van alles te voelen maarja dat kan natuurlijk ook door de komende menstruatie komen
Misses13: Fijn dat de uitslag goed was! Ik vind het een beetje lastig bij te houden wie waar in de behandeling staat, en wie wanneer weer welke echo weetikveelwatje zou krijgen. Ben ik de enige die daar moeite mee heeft? haha.
Uuh nee haha dat heb ik ook. En op mijn telefoon is het overzicht ook niet super groot en wordt het nog lastiger.
We hadden een nod lijst. Misschien moeten we die er weer eens bijpakken dan is t weer overzichtelijk Weten jullie dat trouwens, als je menstruatie rond 20:00 uur echt losbreekt na een ochtend en middag bruinverlies, is dat dan toch dag 1? Of de dag erna?
Bel85 2e ronde clomid 1e kind NOD KleineRoe 1e ronde clomid 1e kind NOD julia80 3e ronde clomid 2e kind NOD MZ25 1e ronde clomid 1e kind NOD Lindas87 2e ronde clomid 1e kind NOD ? Lijstje gevonden! Moet alleen even ge-update worden en de nieuwen kunnen zich toevoegen Heb anitjuh en hbz eruit gehaald, want die kletsen niet meer mee volgens mij. Zo wel, sorry! Dan weer even toevoegen.
Bel85 2e ronde clomid 1e kind NOD KleineRoe 1e ronde clomid 1e kind NOD 28 april julia80 3e ronde clomid 2e kind NOD MZ25 1e ronde clomid 1e kind NOD Lindas87 2e ronde clomid 1e kind NOD ? Marcella1985 1e ronde clomid 1e kindje NOD ? misses13 Ronde voor clomid 1e kindje NOD 22/23 april 1littleWish 1e ronde clomid. 2e kindje.NOD? Ik heb m'n volgende afspraak pas in de volgende cyclus. Geen idee van datum... Is het anders een idee om ook een afspraaklijstje te maken? Met datum en soort afspraak?