Hoi hoi 1littlewish, ik heb nog niet getest. Klachten zijn weer wat afgenomen behalve de pijnlijke borsten. Ik ben benieuwd. Heb het idee dat het niet raak is want voel niets.
Nou heb ook even geen keus want mijn vriend is niet eerder dan vrijdag thuis en is toch wel zo leuk om het samen te doen. En eigenlijk ben ik wel wat bang voor negatieve test. En ook omdat ik niets voel, naja naast mogelijke menstruatieklachten. En ben nog nooit zwanger geweest dus zou ook niet weten of je Het überhaupt voelt. Dus mocht het niet zo zijn dan laat de duivels maar snel komen. Kan mezelf wel gek denken
Hallo allemaal, Over 2 dagen begin ik met de eerste ronde clomid. Er is PCOS vastgesteld bij mij en een uterus didelphys. Ben erg benieuwd hoe het allemaal zou gaan.
Misses13 ik heb ook een half jaar lang vanalles gevoeld en was niet zwanger. En net de ronde dat ik dacht, ik voel niks dus zal wel ongesteld worden gewoon, was ik dus zwanger! Het hoeft dus allemaal niks te zeggen hoor. De een voelt veel de ander helemaal niks Weet wel dat ik duidelijk een gevoel in m'n buik had dat er iets "klem" zat. Kan het niet zo goed verwoorden
Dag Linda, ik weet ook van mijn menstruaties vorig jaar had ik ook dan paar keer last van mijn borsten maar heb nu eigenlijk sinds anderhalve week al gevoelige borsten en ze werden alleen maar gevoeliger. Ik weet ook pas sinds vrijdag dat ik een eisprong heb gehad, ik had daar geen eens rekening mee gehouden. Dacht naar arts voor uitslagen, starten met opwekken menstruatie en dan clomid. Maarja nu was er in het bloed te zien dat ik eisprong heb gehad en dat een zwangerschap dus ook een mogelijkheid is 😳. En wordt nu wel beetje gek😝. Straks sporten dus weer uurtje afleiding. Ik kan wel bedenken ik denk dat ik zwanger ben maar heb ik vorige keer ook eens gedacht al voel ik me nu weer anders.
Hallo allemaal, Ook wij zijn deze maand gestart met clomid. In 2010 zijn we na de vierde ronde clomid 100 mg zwanger geraakt van onze zoon. In maart is hij 3 geworden en we gaan nu voor een brusje. Ik heb de eerste kuur achter de rug met als enige vervelende bijwerking dat ik veel haaruitval heb. Afgelopen maandag de laatste echo gehad en er bleek een mooie follikel te zitten van 21 mm. Volgende week maandag progesteron prikken om te kijken of er een eisprong is geweest. Het zou me verbazen wanneer die er niet zou zijn geweest want ik heb afgelopen zondag en maandag pijn aan linker kant ter hoogte van mijn baarmoeder gehad, de kant waar de follikel groeide. Ben benieuwd, kan pas rond 7 mei testen. Als ik dan niet al ongesteld ben geworden tenminste. Liefs Miekje
Misses hou je t nog vol? Ik zit steeds te kijken in t subforum voor ovulatie en zwangerschapstesten. Ik moet er echt mee ophouden, want krijg er testdrang van hahaha. Ik moet nog een week wachten. nieuwe meiden, welkom hier....
Hoi hoi nou ben net thuis van werk dus nu even mail bekijken en jeetje het is de spannendste ronde tot nu toe. Vooral omdat ik nu dus vrijwel zeker weet dat ik een eisprong heb gehad. Maar er is nog niets aan de hand tot nu toe. Haha je bent net zo erg als mij dus 😉
@Misses13 Wat spannend zeg!!!! Ik zit nu 10 dagen na de spuit pregnyl dus ik moet vandaag bloed gaan prikken. Nu duimen op een goeie uitslag morgen spannend!!! @Truelove hoe bedoel je precies???
Misses morgen is het vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Treulove Ik ga nu uit van een cyclus van 28 dagen. Normaal is mijn cyclus langer, maar door de clomid trekt dit bij. Marcella is dit bloedprikken om te kijken of je een eisprong gehad hebt of op hcg?
Haha ja little wish i know, jeetje eigenlijk wil ik nu testen maar aan de andere kant kijk ik er enorm tegenop. Beetje onzeker over mijn lichaam. Heb al eens meerdere testen gedaan en die waren Omo wit. Ben ik de enige die er ook tegen opkijkt om te testen?
Misses jaaa doe is doe is doe is doe is! Mocht je zwanger zijn, kun je vandaag nog een leuk kadootje halen, om morgen tegen je vriend te vertellen dat je zwanger bent Ik kijk er juist naar uit, wil duidelijkheid hebben en weten waar ik aan toe ben.
Even niet drinken dan, en over uurtje of 2 plassen kan best Doe t anders voor mij, ik ben zooooo nieuwsgierig hahahahahahahaha. (ff zonder gekkigheid, als je liever wacht, moet je dat gewoon doen hoor )
1littlewish is om te kijken of ik een eisprong heb gehad inderdaad. Maar dat zal haast wel moeten na de pregnyl (lijkt mij haha en denk ik ) Misses13 spannend hoor!!!! Ik ga duimen voor 2 mooie streepjes!!!!