Jaloers kleineroe zo'n man wil ik ook haha! Hier Bel 3e ronde clomid 1e kind en nod?? Morgen 2-5 echo controle waarschijnlijk geen eisprong gehad
Voor het NODlijstje; ronde 2 Clomid als het net gaat als afgelopen periode heb ik de 14e mijn ei en op 28 mei mijn NOD . Ga vandaag weer beginnen met de Clomid (cd3). Weinig bijwerkingen alleen wat opvliegers, werd afgelopen periode ineens boos :x om niks haha. Met betrekking tot het lijstje van de afspraken; 19 mei afspraak met de fert.arts samen met mijn vriend, zijn uitslagen bespreken en kijken of we doorgaan met Clomid of het ivf traject inmoeten. Spannend weer! Sterkte dames!
Julia80: 4e ronde clomid. 2e kindje. NOD 4 mei. MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei. Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 28 mei. 1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bel85: 3e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Afspraken: Bel85: 2-5-14 Controle Echo. KleineRoe: 6-5-14 afspraak voor HSG. Women1984: 19-5-14 afspraak fert. Arts Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?
hoi dames, net een week op vakantie geweest en heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen sorry... ben namelijk beetje hyper.... hebben een positieve test!!! is nog erg v vroeg, dus nog afwachten of alles goed gaat maar wel heel blij natuurlijk dames, heel veel succes en hopelijk hebben julllie ook snel een positieve test! Ik zal jullie af en toe nog eens 'volgen' groetjes Julia
MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei. Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 28 mei. 1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bel85: 3e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Afspraken: Bel85: 2-5-14 Controle Echo. KleineRoe: 6-5-14 afspraak voor HSG. Women1984: 19-5-14 afspraak fert. Arts Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? Julia80: Zwanger van een ?? Uitgerekende datum ?
Hier weer begonnen met clomid. Vanmorgen weer flink pijn gehad, maar nu nagenoeg niet. Hopelijk is het nu over. Ben benieuwd wat ze daarvan zeggen in het ziekenhuis.
Julia80 wauw gefeliciteerd!!! Hebben jullie een leuke vakantie gehad?? En voor op het lijstje 10 mei echo
MZ25: eronde clomid. 1e kindje. NOD ? Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei. Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 28 mei. 1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bel85: 3e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Afspraken: Bel85: 2-5-14 Controle Echo. KleineRoe: 6-5-14 afspraak voor HSG. Marcella1985: 10-5-14 echo. Women1984: 19-5-14 afspraak fert. Arts. Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? Julia80: Zwanger van een ?? Uitgerekende datum ?
thanks! ja was een lekkere vakantie effe teruggelezen; balen van al die dames die ongi zijn geworden (of aan het wachten zijn erop)! @linda: hoe was je fm uiteindelijk geweest?
julia80 fijn! bij de fm was 1 ei van 9 mm te zien en 2 van 8 mm. Is al beter dan de vorige keer. Ze is alleen een beetje bang dat er misschien 3 door gaan groeien en dan wordt t afgeblazen. Ik moet vanmiddag terug dus ben heeeel benieuwd nu. Zouden we eindelijk deze maand een kans hebben? Nu nog hopen dat hij uiterlijk woensdag dan springt. Man is vanaf dinsdag 2 weken weg
hoi allemaal! Ik ben nieuw hier. Bij mij is PCOS geconstateerd en ben nu begonnen met provera omdat ik al 83 dagen niet ongesteld ben geweest. Mochten jullie allemaal direct aan de clomid of eerst een cyclus alleen met provera?
Chell3 welkom!!!! Wat is provera??? Ik zelf moest eerst me menstruatie opwekken en mocht dan gelijk beginnen met clomid.
Provera is een medicijn die menstruatie opwekt. Maar ik mag nog niet beginnen met clomid? Dat betekent dat ik minimaal 2 maanden nog moet wachten voor er schot in komt. @Marcella1985 Gefeliciteerd voor de zwangeren!
chell3 welkom! Ik heb ook provera gehad. Ik mocht toen m'n menstruatie doorbrak op dag 3 beginnen met clomid. Ik heb van mezelf ook helemaal geen cyclus dus hoefde ook geen maand te wachten. Ben net terug van de fm. T zag er goed uit! 14, 12, en 2 van 10 mm. Moet zondag weer terug en maandag ook voor de samenlevingstest. En dan zal t hopelijk niet lang meer duren voordat er iets gaat springen
MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei. Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 28 mei. 1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bel85: 3e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Afspraken: Bel85: 2-5-14 Controle Echo. KleineRoe: 6-5-14 afspraak voor HSG. Women1984: 19-5-14 afspraak fert. Arts Lindas87: 5-5-14 samenlevingstest Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?
Gefeliciteerd Julia! Top! Ik ben net weer in zhuis geweest gaan beginnen met spuiten van gonal f en pregnyl. Weer wat anders dus. Maar dan heb ik sowieso een eisprong en als het goed is minder bijwerkingen. Dus we blijven maar positief! Net ook nog ongesteld geworden dus voordeel dat ik deze cyclus gelijk mag beginnen.
Hey dames! Me even voorstellen.. Ik ben een mama van 26 en men partner is 27. Wij zijn in juli 2011 gestopt met de pil om zwanger te worden van ons eerste kindje. Helaas hebben wij 6 maanden tevergeefs geprobeerd. In december 2011 kreeg ik van mijn gyn de diagnose pcos.. Zodoende waren we dus gestart met clomid 50 van dag 5-9. Ik werd na de vierde ronde zwanger maar dit eindige al snel in een vroege mk.. Nadien terug aan de slag met clomid en toen zwanger in de derde ronde en dit beebje bleef gelukkig plakken zo goed dat we nu een jongetje hebben van exact 11 maand vandaag. Hij is geboren op 3 juni 2013. Nu hebben manlief en ik beslist te starten voor een tweede kindje. We zijn meteen weer begonnen aan de clomid 50 terug van dag 5-9 omwille van de pcos. Nu zit ik momenteel op dag 19. Bij men vroegere cyclussen had ik cycluslengtes van 31 dagen en men eisprong was meestal dag 16-17. Ik ben dus heel benieuwd hoe het nu zal verlopen. Ik voelde vrijwel meteen weer de bijwerkingen, hoofdpijn en opvliegers alsook buikpijn! Nu zit ik dus op dag 19 en had op dag 11 veel trekkerig gevoel in men linkse eierstok. Ik dacht meteen dat ik toen al zo ovuleren.. Echter op dag 14 begon ik buikpijn te krijgen zowat in het midden. Elke dag werd dit gevoel sterker en nu sinds dag 17 zit het echt op men eierstokken zowel links als rechts. Het doet pijn als ik ga zitten of rechtsta, als ik wandel en als ik erop duw. Het is niet zo pijnlijk dat ik iets moet innemen ofzo maar het voelt best oncomfortabel. Ik herinner me niet dat dit in mijn vorige cyclussen zo was. Heeft iemand hetzelfde gevoel als ik? En dit al 6 dagen lang? Ik heb dus ook geen idee of ik al men eisprong gehad heb of niet omdat de pijn al 6 dagen aanhoud. Opvolging krijg ik niet meer omdat clomid 50 bij mij zijn werk doet.. Hoop dat jullie me kunnen helpen en dat ik hier mee mag schrijven
He lalie, welkom! Ik voel mijn eisprong heel duidelijk, en blijf hier een dag of 6 last van houden. Als dit over is, beginnen mij. Borsten heel erg pijn te doen. Zo erg, dat ik zelfs zo een ahbra van jul heb gekocht om mee te slapen. Gelukkig verdwijnt dit als m'n menstruatie door breekt... Ik weet niet of het gevoel het zelfde is, maar ik kan er zelf nix aan doen... Warm kruikje, warm bad... Das alles... Kan je ook niet even bellen naar je gyn om het even na te vragen of desnoods toch een tussenafspraak te maken? Hier gaat alles rustig aan... M'n rug is weer oke. Ik heb nu heerlijk twee weken vakantie, dus probeer flink te ontspannen. Verder geen nieuws