Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussion in 'MMM clubs' started by MZ25, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lalie

Lalie Lid

May 3, 2014
    17
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Ik ben zo benieuwd.. Bij mijn zoontje had ik enkel ongipijnen vooraf enkele dagen voor men nod. Eigenlijk net zoals altijd als ik wel ongesteld werd. En toch was het raak :)

2. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hebben jullie ook ovulatietesten gebruikt? De mijne testen nog aardig licht voor een ei dat rijp is :( iemand ervaring mee?

3. Lalie

Lalie Lid

May 3, 2014
    17
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Helaas niet, door mijn pcos heb ik altijd strepen op mijn ovulatietesten dus gebruik dat niet meer..

4. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Mijn ovulatietesten slaan de dag voor m'n ei op hol. Dan gaattie van een licht streepje naar een knaller. De dag erna issie nog duidelijker en daarna weer nix.

Ik zie vandaag heel erg op tegen de hsg... Moet er om 12:00 uur zijn... Ik neem een groot slaapshirt mee, en doe die aan als ik vanuit het kleedhokje naar de tafel moet lopen. Zo voel ik me, met al die ogen, toch wat op m'n gemak. Om 11:00 neem ik twee paracetamolletjes in, op aanraden van de gyn.
    Ik baal wel, want m'n man kan er niet bij zijn. M'n moeder gaat mee.
    Ik hoop zo dat alles goed is! Als vandaag goed uitpakt, staat nix ons meer in de weg om mbv clomid zwanger te worden op de natuurlijke wijze. Ik hoop zo dat alles gewoon doorgankelijk is... Ik ben ook zó zenuwachtig... Weet niet wat ik moet verwachten, ja ik heb wel op internet gelezen, en ja ik heb de folder van het zkh doorgelezen, maar toch... Hoe gaat t voelen, hoe reageer ik op die vloeistof, zijn er veel mensen bij, Hoelang blijf ik er last van hebben? Al die vragen:( ... Ik word er gek van... :$

Vanmiddag meld ik mij weer, met hopelijk heel goed nieuws!

5. yvonneh

yvonneh Actief lid

Feb 26, 2013
    282
    151
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Vrijdag naar het zh geweest voor een FM, ei was wel gegroeid maar nog niet groot genoeg, nu aankomende donderdag weer heen. Ben benieuwd! Qua bijwerkingen van de clomid heb ik alleen last gehad van opvliegers....
    Vandaag ook uitslag van de semenanalyse!

6. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, ik ga jullie verlaten. Kan het overzicht niet goed bijhouden omdat de groep aardig groot is geworden. (Alleen maar leuk natuurlijk!)
    En daar komt bij dat ik geen clomid meer gebruik maar gonal f en pregnyl spuit.
    Succes! Hopelijk allemaal snel positief nieuws!! Xxx

7. yvonneh

yvonneh Actief lid

Feb 26, 2013
    282
    151
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Uitslag van de semenanalyse was zeer positief!!

8. bella5

bella5 Lid

May 2, 2014
    40
    15
    8
    Female
    Hai iedereen,
    Ik ben al ruim 2 jaar bezig, maar het lukte maar niet, daarna ben ik door verwezen naar de gyn, de eerste nam me niet serieus, waardoor ik dus naar een andere ben overgestapt. de rede daarvoor was omdat ze me vrij jong vind, ik ben inmiddels 23 Ik heb geen idee wat de rede kan zijn en de dokter heeft me nooit een duidelijke verklaring gegeven waarom ik zo een lange overdreven cyclus had, mijn 1e menstruatie kreeg ik op mijn 12e, 1e jaar ging alles normaal en daarna begon het lange cyclussen te worden ik weet zelf niet hoelang, lange en hevige, nu ik probeer zwanger te raken, krijg ik helemaal geen cyclus.. de gyn heeft me ook niet duidelijk gemaakt of ik PCOS heb, soms heb ik het gevoel dat ik nooit moeder zal worden. Aan de pil ben ik nooit begonnen, om mijn menstruatie te regelen, op 1 of andere reden dacht ik dat het vanzelf wel over zou gaan, wat natuurlijk volkomen onzin is. dit is nu me 2e ronde clomid 2 juni moet ik bloed prikken en 6 juni moet ik weer naar de gyn, ze heeft me alleen duidelijk gemaakt, dat het situatie waar ik in zit "anders" is en als ik na mijn 3e ronde clomid nog geen eisprong zal hebben, dan ga ik over met spuiten. Aan de andere kant vind ik het allemaal heel erg eng, maar voor wat moois moet je wat over hebben.

9. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Even snel want ben op t werk. Maar heel veel succes kleineroe! Ik hoop dat t meevalt voor je 😘

10. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Hoera! Alles is goed en open! Ben zo blij en opgelucht! Nu gaat t goed komen!

11. Lalie

Lalie Lid

May 3, 2014
    17
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Hier gevoelige tepels sinds gisteren en vandaag steken en plofjes in mijn baarmoeder. Geen idee wat ik er mij moet bij voorstellen? Zit normaal 5 ofwel max 3 dpo.

12. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei.
    Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 28 mei.
    1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei
    Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    Bel85: 3e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?

Afspraken:
    Lindas87: 5-5-14 samenlevingstest.
    KleineRoe:
    19-5-14 controle gyn + definitieve uitslag hsg.
    Women1984: 19-5-14 afspraak fert. Arts

Zwanger
    Misses13:
    Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?
    Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?

13. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Jammer dat je weggaat :( via deze weg wil k jou ook heel veel succes wensen! Hoop dat de andere medicijnen beter aanslaan voor je en dat je geduld snel beloond wordt :) x

14. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks! Jij ook veel geluk! En zal je zo nu en dan nog wel een pb sturen om te vragen hoe het gaat! X

15. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Bel, succes! Ik hoop dat jullie droom snel uitkomt! Laat je het weten als het zo ver is? X

16. MZ25

MZ25 Bekend lid

Oct 4, 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bel85: heel veel succes en geluk!! Laat je weten als je zwanger bent?

17. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misses Ik zie dat je een banner hebt aangemaakt :D nog 9 dagen tot de echo!

Linda Ik gebruik ovulatietesten, en hier geen problemen ermee, hij loopt netjes op zoals t hoort en heb een duidelijke test op ten duur.
    Maar jij hebt PCOS en ovulatietesten schijnen daar niet zo goed op te reageren.

Bel85 Wat jammer dat je weg gaat, maar begrijpelijk. Ik ga je van het lijstje af halen ;)
    Succes meid! Enne wel even melden als er een wondertje in je buik zit he :)

Yvonneh Fijn dat de semenanalyse positief is! Dat scheelt een hoop!

Bella welkom hier!

KleineRoe Super dat alles goed en open is! Hoe ging het verder? Veel last gehad?

18. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei.
    Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 28 mei.
    1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei
    Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    yvonneh:
    Bella5:
    Lalie:

Afspraken:
    Misses13: 16-5-14 Echo.
    KleineRoe: 19-5-14 Controle gyn + definitieve uitslag hsg.
    Women1984: 19-5-14 Afspraak fert. Arts.

Zwanger
    Misses13:
    Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?
    Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?

19. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het verder prima. Gister de laatste clomid geslikt. Niet echt ergens last van gehad eigenlijk. Overmorgen weer beginnen met ovulatie testen. Ben weer erg benieuwd.

20. bella5

bella5 Lid

May 2, 2014
    40
    15
    8
    Female

ik duim voor je !

Share This Page