Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MZ25, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks allemaal! Lief! En laat het zeker weten. Zal hier zo nu en dan nog eens neuzen ;) succes allemaal ik duim voor jullie! Xxx

2. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @1littlewish, haha ja ik zag veel mensen met zo'n plaatje. Het was mij eerst onduidelijk dat het een banner heet ;). Ik ben al aan het aftellen voor de echo. Ik moet het weekend werken en volgende week ook druk dus verwacht dat de week zo voorbij is. Ik kan niet wachten!! Heb het gevoel dat ik daarna dan echt blij kan zijn. We gaan dan ook beide ouders het vertellen en zijn nog in dubio of we het ook broers/zussen gaan vertellen.
    Ik wil het mijn zusjes wel graag vertellen. Het liefst willen we het mijn vriend zijn zusje reallife vertellen en niet over Skype. Zij woont in nieuw Zeeland maar komt pinkstermaandag pas even terug in Nederland en dat duurt nog zo lang.

3. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Toevoeging voor het lijstje: yvonneh 1e ronde clomid 1e kindje nod 20 mei.

Morgen weer echo om te kijken hoe groot het ei nu is.

4. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    littlewish ik denk dat ik iets meer geduld moest hebben. Vandaag was de ovulatietest knal positief! :D
    Voor jou ook weer spannend dus. Fijn dat je nu niet zoveel bijwerkingen had.

Misses wel leuk als je t reallife kan vertellen aan je vriend zijn zus. Misschien dan ook net zo leuk om t alle zusjes tegelijk te kunnen vertellen dat ze tante worden? ;)

5. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Nee ik heb verder geen last gehad. Niet gevloeid, geen krampen, nix! Zo fijn!
    Ben weer begonnen met m'n ovutesten. Zal overmorgen hopelijk knallen... We zullen wel zien... Nu lekker om de dag aan de klus, haha

6. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

2 apr 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?

yvonneh: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD 20 mei.
    KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei.
    Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 28 mei.
    1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei
    Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    Bella5:
    Lalie:

Afspraken:
    Misses13: 16-5-14 Echo.
    KleineRoe: 19-5-14 Controle gyn + definitieve uitslag hsg.
    Women1984: 19-5-14 Afspraak fert. Arts.

Zwanger
    Misses13:
    Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?
    Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?

7. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

2 apr 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda oh toch nog wel!! Fijn :D

KleineRoe: erg megevallen dus?

8. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Linda; reallife is inderdaad ook veel leuker maar dan moeten we nog 3 weken extra wachten. En ik denk dan dat ik het niet leuk zou vinden wanneer mijn ouders het 3 weken al weten voordat mijn zusjes het weten. En vooral omdat we best close zijn en ik met mijn twee zusjes ook. Wanneer ik me in mezelf verplaats zou ik het ook niet leuk vinden en ook omdat ik denk dat mijn ene zusje het wel zou weten van mijn zusje omdat zij een tweeling zijn en beste vriendinnen naast zusjes.
    Het wordt ook erg lastig want ik zie mijn ouders en zusjes minstens een keer per week.
    Of de optie is om de beide opa's en oma's in wording het ook nog niet te vertellen. Naja eerst de echo maar afwachten en dan verder dromen ;)

9. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Net voor een echo geweest, eiblaas is 23mm en staat op het punt om te springen!!

10. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is goed nieuws!!! Veel plezier nog met ml ;)

11. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt misses13

12. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    yvonneh: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD 20 mei.
    Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 22 mei

KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei.
    Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 28 mei.
    1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei
    Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ?
    Bella5:
    Lalie:

Afspraken:
    Misses13: 16-5-14 Echo.
    KleineRoe: 19-5-14 Controle gyn + definitieve uitslag hsg.
    Women1984: 19-5-14 Afspraak fert. Arts.

Zwanger
    Misses13:
    Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?
    Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?

Zo, eindelijk nu ook eens een NOD kunnen invullen :D

13. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Hier eindelijk na 60 dagen weer ongesteld geworden:$. Gister meteen het ziekenhuis gebeld en mocht meteen langskomen voor een uitgangsecho. Zondag starten met 100 mg. Geen idee wanneer nu mijn NOD is. Ik dacht namelijk dat mijn cylussen met de Clomid korter zouden worden maar bij mij worden ze nog langer:(. Ik ben benieuwd of 100 mg wel zijn werk doet.

Hoe gaat het bij jullie??

14. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    MZ25 eindelijk ongesteld! Wel vervelend maar je kunt nu in ieder geval verder. Ben ook benieuwd of 100 bij jou aanslaat. Bij mij wel was een goede groei te zien, alleen twijfel nu of ie wel gesprongen is.. Maar dat hoor ik volgende week. Succes in ieder geval!

15. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

2 apr 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    MZ25 Wow dat is een lange cyclus zeg. Hoop voor je dat 100mg clomid iets goeds voor je doet.

Hier verder nog niks nieuws. Ben met ovulatie testen bezig. Dalijk nog eentje doen. Vanmorgen was er nog niks op te zien.

16. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Hier ook bezig met ovutesten. Gister nog nix te zien, hopelijk vandaag wel... Zit ondertussen op dag 16... En heb behoorlijk wat krampjes links en rechts...

Gister naar een verjaardag geweest waar ik totaal geen zin in had... Normaal zijn er daar wel bekende, maar nu helemaal niemand! Pfff en dan komt er nog een oude man naast je zitten die z'n hele levensverhaal gaat vertellen... Pffff was blij dat we na anderhalf uur (tja je moet toch ff blijven uit fatsoen) weer naar huis gingen.

Morgen en overmorgen worden onze nieuwe ramen en kozijnen op de gehele bovenverdieping geplaatst. Kunnen wij en onze toekomstige uk tenminste tochtvrij slapen. Me happy!

17. Woman1984

Woman1984 Lid

9 apr 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Ik weet eigenlijk al dat het deze maand niks gaat worden, aanstaande woensdag is mijn eisprong maar mijn partner zit nu in het buitenland, en komende week ook nog.
    Ik heb een vraag aan jullie; ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, lekker te sporten, met vrienden afspreken etc maar ik merk dat ik er toch dagelijks mee bezig ben. Dan kan ook bijna niet anders met al die echo's en hormonen.
    Hoe doen jullie dat? Kunnen jullie het ook makkelijk uit je hoofd zetten? Graag tips! Vind het zo zonde van mijn energie want het kan zo nog een jaar duren..

18. Lalie

Lalie Lid

3 mei 2014
    17
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Hier op 9-10 dpo momenteel en dat is voor mij cyclusdag 27 (normaal 31 dagen cyclussen) en heb sinds vandaag licht menstruatiegevoel links in men buik :/ beetje bizar want ik verwacht ze zeker zo vroeg nog niet! Nog iemand die dit herkend?

19. fantastic2

18 jun 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi lieve mensen.. ik wil even mijn positieve verhaal in het kort plaatsen. misschien helpt het sommige meiden (mij hielp het wel om positieve verhalen te lezen).

ik heb ongeveer 10 jaar geleden te horen gekregen dat ik Pcos heb.
    puistjes, overgewicht, beharing enzv.. ik was geabonneerd op het hele pakket. destijds weinig aandacht aan geschonken.

in 2011 wilden mijn man en ik ons eerste kind. na een aantal maanden proberen besloten om naar de gyn te gaan.
    ik kreeg uiteindelijk clomid 50 mg voorgeschreven.
    ronde 3 was het raak! 2012 afgesloten met een prachtige dochter.
    vrij snel achteraf gezien. maar dat wachten op je NOD.. pfff :(

halverwege 2013 wilden we weer voor een 2de gaan.
    eind 2013 weer doorverwezen naar gyn. weer clomid 50 mg.
    en nu lijkt het erop dat het ronde 5 gelukt is.. ik heb een positieve test. maar ik ben nog een beetje bang en terughoudend.
    alsof het niet waar is en ik straks weer ongesteld ga worden.. stom ik weet.. :)

ik wil even aangeven dat je op je eigen gevoel moet rekenen.
    niet wat een gyn zegt of wat de cijfers zeggen.
    luister naar je lichaam! als ik geluisterd had naar mijn gyn en diegene die de echo maakt dan was ik nog steeds bezig voor mijn eerste. ze hebben natuurlijk het beste met je voor.. maar het is en blijft gokwerk.
    dit zeg ik omdat ik vaak te horen kreeg, binnen 2 dagen is je eisprong. terwijl ik voor mijn gevoel 5 dagen later nog steeds iets voelde zitten. en achteraf gezien blijkt ook dat mijn eitjes steeds groter werden en later sprongen dan gedacht (nu denk ik, dat hadden zij toch kunnen weten aan de hand van mijn cycluslengte.. hmmm... vreemd.. maar goed..)

blijf moed houden! het is weldegelijk mogelijk! :)
    ook al duurt het veel langer dan we zouden willen helaas..

20. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Nou, het lijkt wel of m'n ei niet meer wil... Ovu testen doen nix, temp doet gewoon raar... Pff lijkt wel of de clomid nix meer doet... Maandag gelukkig afspraak bij de gyn, magtie weer ff kijken van me, en waarschijnlijk naar 100mg (denk ik, gezien de eerste ronde clomid wel wat deed)

Deel Deze Pagina