Wat balen kleinere!!! Gefeliciteerd fantastic!!!! Hier nu op het wachten bankje. Zaterdag echo gehad en 2 goede eitjes dus ik kom gelijk naar boven voor me pregnyl. Nu maandag bloedprikken weer.
kleineroe balen meid vooral omdat de vorige ronde wel iets deed! Hopen dat de gyn toch groei ziet. littlewish inmiddels al een ei gevonden? lalie al getest of bloed gespot?
KleineRoe balen man! Lijkt me erg irritant ook. Marcella spannend weer! Linda jaaa heb afgelopen woensdag al inseminatie gehad
Gelukkig was m'n ovutest van gister posi! Ook m'n temp van vandaag is flink hoog (zie FF). Helaas is dit wel bijna het zelfde als rondes zonder clomid... Morgen maar eens bespreken bij de gyn...
Kleineroe Gelukkig is je ei toch gekomen. Balen dat het langs heeft geduurd. Idd aangeven bij de gyn morgen. Hier morgen weer bloedprikken. En dan verder afwachten nog 2 en weekje. Hoe gaat het met de andere dames?
Ben weer terug uit zkh. Alles is goed, ook de hsg is definitief goed. Alleen laat met eisprong. Vandaar moet ik volgende week bloed laten prikken op proestrogeen (of zo iets...) Bij begin ongi heb ik een belafspraak met de gyn om te kijken of clomid omhoog moet ja of nee.
Ik ga dit forum verlaten helaas. Wij moeten starten met IVF behandeling, dus helaas nog minder kans.. Succes allemaal!
@Fantastic2: gefeliciteerd!! Hopelijk is het bij ons ook snel zover @KleineRoe: balen dat je cyclussen nog steeds lang duren. Was bij mij ook zo toen ik Clomid 50 mg had gebruikt, 60 dagen. Ik zou gewoon verhogen. Je kan ook 3 dagen 100 mg slikken en 2 dagen 50 mg. Ten minste dat zei mijn gynaecoloog. Ik ben zelf uiteindelijk gewoon met 100 mg begonnen. Hopelijk komt er nog iets uit het bloedprikken, dan weten ze waar het aan ligt. @Marcella1985: spannend zeg! Hopelijk over 2 weken een positieve test. Gebruik jij nu Gonal F en pregnyl ofzo? Werke clomid bij jou niet? @Lindas87: had je nu een eisprong gehad? @1littlewish: spannend zeg! Hopelijk lukt het nu wel @Woman1984: heel veel succes!! Hier vorige week Clomid 100 mg gebruikt. Geen bijwerkingen gehad. Zaterdag bij de eerste echo waren er twee eitjes van 11 mm. Vanochtend tweede echo gehad. Helaas nog geen verdere groei te zien. Nog steeds 2 eitjes van 11 mm. Nu vrijdag weer echo. Hopelijk gebeurt er nog wat. Mocht er niks gebeuren dan hoop ik dat ik mag spuiten. Ik heb zelf het idee dat Clomid niet echt werkt bij mij.... Of hebben jullie ook dat de groei pas veel later in de cyclus is??
mz25 kan altijd nog veranderen hoor! Ik had deze cyclus ook 100 Mg. Ik begon op dag 11 met 9 mm en 4 dagen later dus dag 15 waren ze ineens 14 en 12 mm. Uiteindelijk is/zijn ze op dag 21 ongeveer gesprongen. Heb vrijdag uitslag gehad en er was een goede eisprong. Nu zit ik nog tot dit weekend op t wachtbankje woman1984 succes! littlewish mijn duimen draaien ook voor jou!
MZ25 ik gebruik clomid 50 mg en pregnyl 5000. Clomid werkt erg goed heb op dag 12 al steeds rond de 20 mm alleen ik heb geen eisprong van mezelf dus vandaar die erbij want de eerste ronde zaten ze al boven de 30 mm en toen hebben ze dat besloten We wachten in spanning af. Woman 1984 heel veel succes en hopelijk snel een positieve test!!!
@Lindas87: ik duim voor een positieve test komend weekend. Ik zit vrijdag op dag 15 dus dan moet er wel een duidelijke groei te zien zijn t.o.v. gister denk ik als 100 mg aanslaat. @Marcella1985: konden ze aan de echo's zien dat je geen eisprong had of hebben ze dat getest? Ik heb tot nu toe ook nog nooit een eisprong van mijzelf gehad.
@mz25 dat zagen ze aan de echo's omdat ze zo groot werden maar vooral na het bloedprikken als ik moest na een week. Want hun dachten die springt wel. Niet dus.Want daar kwam gewoon geen waarde uit. Stel het eens voor bij gyn. Want ik heb het nu 2 maanden gehad de pregnyl erbij en ik heb 2 goeie eisprong en gehad kwam uit het bloed.
Kleineroe fijn adt de hsg goed was. Een laat ei dus alsnog gehad. Ben benieuwd of de clomid omhoog gaat. Hopelijk is dat niet meer nodig! Woman: Succes met de iVF behandeling! MZ25: Ja ik hoop ook echt dat het nu lukt! IK krijg geen echo's dus weet verder niks over de groei. Wel heb ik steeds netjes een positieve ovulatie test. Zo hier een weekje voorbij. Nog een week wachten. Hopelijk gaat deze week net zo snel als de vorige!
Ik mag weer op rood had het ook wel verwacht. Man was net rond m'n ei 2 weken weg dus konden t maar 3 dagen ervoor gezellig maken. Op naar de volgende ronde maar weer
@Marcella1985: dan moeten de eitjes eerst groeien bij mij. Net echo gehad en nog steeds maar 11mm en zit al op dag 15 @1LittleWish: spannend nog 1 weekje. Wel vervelend geen echo's. Ik vind dat juist zo fijn. Nu weet ik dat als de echo's niet goed zijn ik ook niet met ovulatietesten in de weer hoef enzo. @Yvonneh: spannend zeg!! Hopelijk goed nieuws zondag @Lindas87: balen zeg!!Vol goede moed naar de volgende ronde dan maar. Bij jou sloeg de Clomid wel aan toch?? Hier vanochtend weer echo gehad. Baarmoederslijmvlies was 7 mm. Dat was dus prima. Alleen de eitjes willen maar niet. Nog steeds maar 11 mm terwijl ik al op dag 15 zit:x. Nu maandag weer terugkomen. Als er dan geen verder groei is dan volgende ronde 150 mg Clomid. Dat is dan tevens de laatste poging met Clomid. Anders over op spuiten.