@ 1littlewish en @mz25 vandaag stiekem weer even getest hij was al iets donkerder geworden, zonet bij de action weer even wat ingeslagen. @lindas87 jammer dat het niet gelukt is
MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? yvonneh: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD 20 mei. Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 22 mei KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 24 mei. Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 29 mei. 1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bella5: Lalie: Afspraken: Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?
Het is nog maar net mijn NOD dus hij wordt nog wel duidelijker hoop ik. Anders clear blue met indicatie.
@ yvonneh wat spannend zeg!!! Ik zie duidelijk een streep!!! Hier helaas vandaag ongesteld geworden dus op naar ronde 3
MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? yvonneh: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD 20 mei. Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 22 mei Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 29 mei. 1LittleWish: 2e ronde clomid. 2e kindje. NOD 29 mei KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 31 mei. Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bella5: Lalie: Afspraken: KleineRoe : week 22 bloedprikken en belafspraaket gyn bij menstruatie Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ?
Ik heb ff m'n afspraken erbij gezet en m'n NOD veranderd. Had m'n ei later dus NOD is ook later. Lijstje word kort... Dat t lijstje strax maar helemaal leeg mag zijn...
@Yvonneh: gefeliciteerd!! Nu lekker genieten. Al last van vervelende kwaaltjes Hier helaas minder goed nieuws. Vandaag weer echo gehad (cd 18). Helaas waren alle eitjes kleiner dan 10 mm. Ook deze poging is dus mislukt. 10 juni hebben we een afspraak bij de gynaecoloog voor een nieuw behandelplan. Waarschijnlijk gaan we overstappen op spuiten. Clomid lijkt bij mij niet aan te slaan. Ik heb ook geen zin in Clomid 150 mg als de kans groot is dat dit ook niet aanslaat. Al die nare bijwerkingen. Weten jullie of er nog andere opties zijn dan spuiten? Hoorde ook iets over een LEO operatie?
Ah nee! balen MZ25 laat je nu wel je menstruatie opwekken of wacht je weer af? Pff wat een gedoe hè! Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen die wel aanslaat. Dikke knuffel!
Dat is jammer MZ25. Spuiten heb ik geen verhalen over gehoord, misschien dat je in een ander topic er wat over kan vinden? Qua kwaaltjes ja die heb ik. Gelukkig wel vol te houden. Gevoelige tepels, buikkrampen, obstipatie, geen honger. En ontzettend moe als ik niets te doen heb.
yvonneh: test ziet er goed uit! Gefeliciteerd! Clear bleu zegt genoeg he!! MZ25: Wat balen dat je niet goed reageert op de clomid. Ik weet niet of er nog andere opties zijn dan spuiten. Vind je dat eng om te doen?
MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Lindas87: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 22 mei Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 29 mei. KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 31 mei. Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bella5: Lalie: Afspraken: KleineRoe: week 22 bloedprikken en belafspraak met gyn bij menstruatie. Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? yvonneh: Zwanger van een ?? Uitgerekende datum ? 1littleWish: Zwanger van een ?? Uitgerekende datum ?
Ik kon me niet meer bedwingen en heb er vanmorgen een clear bleu tegenaan gegooid! Kwam zwanger 1-2 te staan!!!! WAAAAAH
Yeahhh! Gefeliciteerd littlewish!! Wordt steeds langer t lijstje zwanger! Moet vanavond even m'n nod enzo aanpassen want gaat nu niet op m'n telefoon.
1LittleWish gefeliciteerd! Het is je gegund! Morgen is mijn NOD. Heb nog niet getest aangezien de arts zei dat de uitslagen van mijn vriend zo slecht waren dat een spontane zwangerschap er niet in zit en dat we ICSI moeten doen... Weet dus nog niet hoe lang ik op dit forum blijf. Hopelijk heeft de rest straks ook goed nieuws