MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Lindas87: 3e ronde clomid. 1e kindje. NOD 27 juni Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 29 mei. KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 31 mei. Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bella5: Lalie: Afspraken: KleineRoe: week 22 bloedprikken en belafspraak met gyn bij menstruatie. Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? yvonneh: Zwanger van een ?? Uitgerekende datum ? 1littleWish: Zwanger van een ?? Uitgerekende datum ?
He meiden, Ik heb dinsdag bloed laten prikken. Nu wachten op ongi en andrs zondag ff testen. Een vriendin van me is hoogzwanger. Vandaag uitgerekend. Zou wel gaaf zijn als zij dit weekend bevalt, en ik posi test... Ik ben trouwens d'r nachtopvang voor d'r zoontje van 2. Voelt wel speciaal. Hier verder rustig aan. Vier dagen vrij. Lekker nix doen. Zaterdagavond de verjaardag van de vriend van m'n jongste nichtje. En voor de rest nix. Misschien zondag naar het elysium (sauna) maar dat hangt van m'n vriendin af. Als ze belt de nacht van zaterdag op zondag gaan we natuurlijk niet, haha
MZ25: 1e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Lindas87: 3e ronde clomid. 1e kindje. NOD 27 juni Woman1984: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 29 mei. KleineRoe: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD 31 mei. Marcella1985: 2e ronde clomid. 1e kindje. NOD ? Bella5: Lalie: Afspraken: KleineRoe:belafspraak met gyn bij menstruatie. Zwanger Misses13: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? Julia80: Zwanger van een?? Uitgerekende datum ? yvonneh: Zwanger van een ?? Uitgerekende datum ? 1littleWish: Zwanger van een ?? Uitgerekende datum ?
Jeetje meiden, wat zijn jullie stil! Aangezien ik vandaag op 15dpo zit, een test er tegen aan gegooid. Maar nee hoor, 1 streepje. Flink aan het balen en hopen dat dan m'n ongi snel komt. Heb al wel 2 dagen flink gerommel en krampen, terwijl ik dit voorheen nooit had...
KleineRoe shit man... Had gehoopt op een posi test voor je! Ja ik ben ook een beetje stil. zit niet zoveel achter de laptop, en via de telefoon reageren vind ik echt niet fijn.
KleineRoe wat balen zeg!!! Ik ben ook wat stiller geweest druk druk druk hier. Hier nu bezig in ronde 3 alweer dinsdag weer me echo dus ben benieuwd. Ook een beetje grieperig nu hoop dat het niet doorzet
Hoi allemaal, Ik zou me graag bij jullie aansluiten als dat kan In mei begonnen met eerste ronde clomid nadat bij mij ook pcos is vastgesteld. Nu als het goed is op 2dpo en dat verschrikkelijke wachten is weer begonnen. Vrijdag progesteron prikken, als het goed is heb ik twee eisprongen gehad deze keer. (Had 2 rijpe eitjes)... spannend allemaal!
Hoi dames. Ik ben in mei ook gestart met de eerste ronde Clomid. Heb nu 8 rondes IUI achter de rug zonder Clomid. 3 mei gestart met Clomid. 17 mei Pregnyl gespoten, 19 mei geïnsemineerd. Gister en vandaag (14 en 15 dagen na Pregnyl) positieve test! Volgens de gyn mag ik pas 3 juni testen, maar volgens mij is dit niet meer de Pregnyl die de test positief doet uitslaan. Ik voel me deze maand ook anders dan anders. Ik weet niet wanneer mijn NOD is, want ik was de afgelopen 2 maanden zo onregelmatig. Hoe denken jullie hier over?
@Ilvaro is dit je eerste ronde met pregnyl??? Want ik heb hem 2 keer gehad en allebei de keren werd ik echt 2 weken later ongesteld zat geen dag verschil in. En wat ik begreep van mijn fertiliteitsarts is dat het na ongeveer een week à 10 dagen niet meer zichtbaar is. Ik zou voor de zekerheid morgen of dinsdag nog een keertje testen maar ik denk een voorzichtige gefeliciteerd!!!
Dit is inderdaad mijn eerste ronde met Pregnyl. Ik heb 9 maanden geleden ook een keer Pregnyl gespoten omdat ik toen eicellen heb gedoneerd. Ik heb toen 1 bevruchte eicel terug laten plaatsen zonder succes. Daarna in de gewone cyclus inseminaties gedaan. Afgelopen 2 maanden zo onregelmatige cyclussen gehad dat ik het toch met Clomid mocht gaan proberen. De laagste dosis, 50mg. Dit had ik niet durven hopen. Nu even afwachten of het verder goed gaat, maar het ziet er volgens mij hoopvol uit.
Hi meiden! Mag ik me ook aansluiten bij jullie clubje? Afgelopen vrijdag hebben wij de uitslagen van onze onderzoeken gehad en in principe kunnen we gewoon zwanger worden zei de gyn. Omdat mijn cyclus nogal rommelig is (zie hieronder + ook alweer 2 weken ongesteld) heb ik een kuur van 7 dagen primolut gehad, waarvan ik vandaag op dag 2 ben. Als ik na deze kuur ongesteld ben geworden moet ik op dag 3 met de clomid beginnen (gyn twijfelt of ik wel eisprongen heb) en op dag 12 terug voor echo. Wat kan ik nu de komende tijd verwachten en is deze gang van zaken een beetje normaal?
Ik heb geen ervaring met Primolut. Maar ben ook op dag 3 van mijn cyclus begonnen met Clomid. Op dag 14 moest ik terug komen voor een echo. Eicel was nog niet groot genoeg, dus op dag 16 weer echo gehad. Toen was de eicel wel bijna groot genoeg. Op dag 17 Pregnyl gespoten en op dag 19 inseminatie.
Bedankt voor je reactie Ilvaro! Is het standaard dat je na clomid met pregnyl moet spuiten of hoef ik dit niet perse te verwachten?
Ik weet niet wat de ervaring van anderen is, dus vergeef me als ik het fout heb, maar ik geloof dat Pregnyl standaard is als je ook Clomid hebt. Dit is voor een gecontroleerde eisprong.
Gefeliciteerd! De eerste echo is toch het spannendst lijkt mij. Dan zie je je kindje voor de eerste keer. Ik kan ook niet wachten tot ik mag.
Dank je voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoeveel rondes Clomid hebben jullie gehad als ik vragen mag?