Pregnyl is volgens mij niet standaard bij clomid. Pregnyl is als je helemaal geen eisprong hebt van jezelf. @Ig86 ik heb heb nu de 3 de ronde gehad. Morgen echo en kijken wanneer ik pregnyl krijg en dan weer op het wachten bankje gelukkig druk genoeg en gaan we volgende week op vakantie dus gaan de dagen gevuld lekker snel Door.
Welkom dames! Pregnyl hoef ik niet te gebruiken. Vandaag weer ongi geworden. Ik heb net het zkh gebeld ivm bloeduitslag en evt ophogen clomid. Ik word morgen door de gyn terug gebeld. Ga er zelf vanuit dat de clomid opgehoogd word naar 100mg, omdat afgelopen cyclus ik nix heb gemerkt van de clomid en m'n cyclus 37 dagen duurde. Dit is net zo lang als voor ik clomid gebruikte. Op naar ronde 3 clomid. Deze ongi is wel wreed pijnlijk eigenlijk.... Lang geleden dat ik er zo last van heb gehad.
Vannacht om 01:45 ging de huis telefoon. dit klonk niet als mn wekker... oh mn vriendin! het gaat eindelijk gebeuren! lig nu op dr bank. Zij zijn naar het zkh. de kleine ligt heerlijk te slapen. die krijgt nu nog nix mee. ben benieuwd hoe hij strax reageert als ik bij zn bed sta ipv mama... pfff al ruim 3 uur wakker... dat heb ik over voor mn vriendin.
Wat spannend nu zeg KleineRoe!!! Die kleine keek vast raar op dat jij ineens naast zijn bedje stond vanmorgen of viel het mee. Hier vanmorgen zkh geweest donderdag weer echo en pregnyl spuit gelijk. Ze waren nu nog niet groot genoeg. En de laatste wachter week is gelukkig op vakantie dus die zal wel snel voorbij gaan
Hallo allemaal ik was vorige week woensdag naar de gyn geweest had toen en ei van 20 mm.. en moest dan gaan klussen. ik had di woe en don gemeenschap gehad is dit denk genoeg geweest? en wanneer kan je dan eigelijk een test ertegenaan gooien ? Groetjes Niesuhh
Hallo dames, Ik ben sinds mei met clomid begonnen en bij de eerste echo al 15 mm! Voor mij klinkt dat als een hele vooruitgang . Donderdag weer een echo en daarna progesteron checken. Ik ben alleen zó benieuwd of we nou snel zwanger zullen zijn of niet. Hoe veel rondes slikken jullie al?
Beste Briar Rose, Ik ben ook in mei begonnen en had als het goed is vorige week donderdag mijn eisprong. Ik zelf ben nu voor de 2de keer bezig bij mijn zoontje was ik de 2de ronde zwanger. hopelijk nu weer zo snel.. Succes ermee groetjes niesuhh
Hey meiden, Ik ben ook sinds mei begonnen met clomid 50mg en inmiddels al 5 echo's gehad. De laatste was zondag en had toen 1 ei van 12,6.. niet echt super dus. Morgen terug voor een nieuwe echo maar denk dat ik hierna wel over moet op 100mg. Hadden/ hebben jullie ook zoveel echo's en zelfs in het weekend en op feestdagen? Liefs D
Hier weer een bevallingsupdate (niet van mij, maar van m'n vriendin, haha) Om 4:04 is hun zoontje geboren. Alles goed en wel. De man van m'n vriendin was al weer thuis voor dat de kleine wakker werd. De bevalling is goed gegaan. En moeder en kind maken het goed. Inmiddels zijn ze ook weer terug thuis. Ik heb nu het gevoel alsof ik vannacht een flink feestje heb gehad met de nodige alcohol consumpties... Man wat ben ik gaar zeg.... Maar dat heb ik er voor over gehad. Ik ga morgen aan m'n derde ronde clomid beginnen. Mits de gyn mij dit gaat vertellen aan de telefoon. Ik verwacht m ieder moment. Heb n belafspraak, dus hij belt mij ivm uitslag bloed en evt ophogen clomid. Verder geen nieuws van mijn kant. Ik ga vanavond echt vroeg naar bed, want heb vannacht maar 4 uur geslapen. En vanmiddag heb ik nog een uurtje mee gepakt. Ik hou jullie op de hoogte van m'n bel afspraak
hoi Hopelijksnel! ik dacht dat bij deze ronde ook (1ste) ik kwam de eerste echo en had een ei van 10 mm ik dacht gaat hem niet worden deze maand. maar toen moest ik 4 dagen erna terug en was hij ineens 16 mm.. en 2 dagen erna 20 mm!!! er is nog hoop voor je ei! als hij boven de 14 mm komt dan heb je volgens mij wel redelijke kans dat hij doorgroeit . Groetjes Niesuhh
Gefeliciteerd kleineroe!!! Jij zal idd gesloopt zijn na zo'n korte nacht. Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Gefeliciteerd met je vriendin haar zoontje kleineRoe! Hopelijk mag het bij jou ook snel raak zijn. Heeft de gyn je vandaag nog gebeld? Als ik jullie verhalen zo lees ben ik wel benieuwd naar wat ik over een week of drie te zijn krijg op mijn eerste echo na clomid. Ik kan nu al bijna niet wachten, maar helaas eerst nog even de primolut kuur afmaken.
Klopt Niesuhh, zit helaas inmiddels al op dag 18 dus ben benieuwd wat er morgen te zien is maar 2 dagen geleden was hij dus 12,6.. Maar goed anders nieuwe ronde met nieuwe kansen! Bij jou was de 1e ronde met 50mg dus aangeslagen, fijn! Nu al in ronde 2? Groetjes!
Dames, ik haak af van dit topic. Begin zo langzamerhand het overzicht een beetje kwijt te raken hier en de meeste van het "oude" clubje zijn al zwanger of weg Heel veel succes allemaal! En hopelijk allemaal snel zwanger