Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussion in 'MMM clubs' started by MZ25, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ig86

Ig86 Lid

Jul 10, 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik Ilvaro ook mag feliciteren, was met net niet opgevallen:$

Dus bij deze GEFELICITEERD!

2. Ilvaro

Ilvaro Lid

Jun 1, 2014
    81
    0
    0
    Brabant
    Dit is mijn eerste ronde met Clomid. De vorige 8 rondes nog zonder kunnen doen.

3. Ilvaro

Ilvaro Lid

Jun 1, 2014
    81
    0
    0
    Brabant
    Geeft niets! Dank je.

4. yvonneh

yvonneh Actief lid

Feb 26, 2013
    282
    151
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ik was tijdens de 1e ronde clomid al zwanger geworden! Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan!

5. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Pregnyl is volgens mij niet standaard bij clomid. Pregnyl is als je helemaal geen eisprong hebt van jezelf.

@Ig86 ik heb heb nu de 3 de ronde gehad. Morgen echo en kijken wanneer ik pregnyl krijg en dan weer op het wachten bankje gelukkig druk genoeg en gaan we volgende week op vakantie dus gaan de dagen gevuld lekker snel Door.

6. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Welkom dames!

Pregnyl hoef ik niet te gebruiken.

Vandaag weer ongi geworden. Ik heb net het zkh gebeld ivm bloeduitslag en evt ophogen clomid. Ik word morgen door de gyn terug gebeld. Ga er zelf vanuit dat de clomid opgehoogd word naar 100mg, omdat afgelopen cyclus ik nix heb gemerkt van de clomid en m'n cyclus 37 dagen duurde. Dit is net zo lang als voor ik clomid gebruikte.

Op naar ronde 3 clomid.

Deze ongi is wel wreed pijnlijk eigenlijk.... Lang geleden dat ik er zo last van heb gehad.

7. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Wat balen KleineRoe! !! Hopelijk krijg je snel duidelijk en niet nog een maand met 50 mg.

8. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Vannacht om 01:45 ging de huis telefoon. dit klonk niet als mn wekker... oh mn vriendin! het gaat eindelijk gebeuren! lig nu op dr bank. Zij zijn naar het zkh. de kleine ligt heerlijk te slapen. die krijgt nu nog nix mee. ben benieuwd hoe hij strax reageert als ik bij zn bed sta ipv mama...

pfff al ruim 3 uur wakker... dat heb ik over voor mn vriendin.

9. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Wat spannend nu zeg KleineRoe!!! Die kleine keek vast raar op dat jij ineens naast zijn bedje stond vanmorgen of viel het mee.

Hier vanmorgen zkh geweest donderdag weer echo en pregnyl spuit gelijk. Ze waren nu nog niet groot genoeg. En de laatste wachter week is gelukkig op vakantie dus die zal wel snel voorbij gaan

10. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hallo allemaal ik was vorige week woensdag naar de gyn geweest had toen en ei van 20 mm.. en moest dan gaan klussen.
    ik had di woe en don gemeenschap gehad is dit denk genoeg geweest? en wanneer kan je dan eigelijk een test ertegenaan gooien ?

Groetjes Niesuhh

11. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

Sep 1, 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    Hallo dames,

Ik ben sinds mei met clomid begonnen en bij de eerste echo al 15 mm! Voor mij klinkt dat als een hele vooruitgang :). Donderdag weer een echo en daarna progesteron checken. Ik ben alleen zó benieuwd of we nou snel zwanger zullen zijn of niet. Hoe veel rondes slikken jullie al?

12. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Beste Briar Rose,

Ik ben ook in mei begonnen en had als het goed is vorige week donderdag mijn eisprong.
    Ik zelf ben nu voor de 2de keer bezig bij mijn zoontje was ik de 2de ronde zwanger. hopelijk nu weer zo snel..
    Succes ermee groetjes niesuhh

13. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

May 11, 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,

Ik ben ook sinds mei begonnen met clomid 50mg en inmiddels al 5 echo's gehad. De laatste was zondag en had toen 1 ei van 12,6.. niet echt super dus. Morgen terug voor een nieuwe echo maar denk dat ik hierna wel over moet op 100mg.

Hadden/ hebben jullie ook zoveel echo's en zelfs in het weekend en op feestdagen?

Liefs D

14. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Hier weer een bevallingsupdate (niet van mij, maar van m'n vriendin, haha)
    Om 4:04 is hun zoontje geboren. Alles goed en wel. De man van m'n vriendin was al weer thuis voor dat de kleine wakker werd.
    De bevalling is goed gegaan. En moeder en kind maken het goed. Inmiddels zijn ze ook weer terug thuis.

Ik heb nu het gevoel alsof ik vannacht een flink feestje heb gehad met de nodige alcohol consumpties... Man wat ben ik gaar zeg.... Maar dat heb ik er voor over gehad.

Ik ga morgen aan m'n derde ronde clomid beginnen. Mits de gyn mij dit gaat vertellen aan de telefoon. Ik verwacht m ieder moment. Heb n belafspraak, dus hij belt mij ivm uitslag bloed en evt ophogen clomid.

Verder geen nieuws van mijn kant. Ik ga vanavond echt vroeg naar bed, want heb vannacht maar 4 uur geslapen. En vanmiddag heb ik nog een uurtje mee gepakt.

Ik hou jullie op de hoogte van m'n bel afspraak

15. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

hoi Hopelijksnel!

ik dacht dat bij deze ronde ook (1ste) ik kwam de eerste echo en had een ei van 10 mm ik dacht gaat hem niet worden deze maand.
    maar toen moest ik 4 dagen erna terug en was hij ineens 16 mm..
    en 2 dagen erna 20 mm!!! er is nog hoop voor je ei! als hij boven de 14 mm komt dan heb je volgens mij wel redelijke kans dat hij doorgroeit .

Groetjes Niesuhh

16. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Gefeliciteerd kleineroe!!!
    Jij zal idd gesloopt zijn na zo'n korte nacht.

Ben benieuwd wat de gyn zegt.

17. Ig86

Ig86 Lid

Jul 10, 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je vriendin haar zoontje kleineRoe! Hopelijk mag het bij jou ook snel raak zijn. Heeft de gyn je vandaag nog gebeld?

Als ik jullie verhalen zo lees ben ik wel benieuwd naar wat ik over een week of drie te zijn krijg op mijn eerste echo na clomid. Ik kan nu al bijna niet wachten, maar helaas eerst nog even de primolut kuur afmaken.

18. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

May 11, 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Klopt Niesuhh, zit helaas inmiddels al op dag 18 dus ben benieuwd wat er morgen te zien is maar 2 dagen geleden was hij dus 12,6.. :( Maar goed anders nieuwe ronde met nieuwe kansen!:)

Bij jou was de 1e ronde met 50mg dus aangeslagen, fijn! Nu al in ronde 2?

Groetjes!

19. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dames, ik haak af van dit topic. Begin zo langzamerhand het overzicht een beetje kwijt te raken hier en de meeste van het "oude" clubje zijn al zwanger of weg :)
    Heel veel succes allemaal! En hopelijk allemaal snel zwanger :)

20. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Heel veel.succes Lindas87 hopelijk heb jij ook snel een positieve test.

Share This Page