Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MZ25, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memmie91

memmie91 Lid

30 jun 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net ongesteld geworden, maar zie net dat ik alleen op werkdagen kan bellen... maandagochtend meteen maar. Hoop dat ik dan ook gelijk Clomid op kan halen, dan kan ik dinsdag beginnen :D

2. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Hoi dames:)

@ memmie, fijn om te horen! Meestal kun je de clomid gelijk meenemen hoor;)

@ Iez hoe is het bij jou?

@ Vosje31, fijn en hopelijk is het gelijk deze ronde raak!;)

@ Liefschaapje, spannend voor dinsdag! Wel laten weten he?;)

Ik ben vrijdag naar de gyn geweest, ei van 20 dus als het goed is gisteren eisprong gehad. Vrijdag prikken op progesteron. Nu maar afwachten.... bah:(

3. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    @ Beebi, hoe gaat het met de provera? Veel last van?

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Met mij gaat het prima, aan het aftellen tot mn NOD/nieuwe cyclus. Ik vind alleen zoooo moeilijk dat de dpo-dagen zoooo langzaam voorbij gaan pfff je geduld wordt op de proef gesteld en ik merk dat ik steeds meer in die dagen hoop en fantaseer toch zwanger te zijn.

Zo te horen heb je een mooi ei gehad. Spannend vrijdag.

5. memmie91

memmie91 Lid

30 jun 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zucht... Net gebeld, heb de 15e een afspraak voor controle, maar mag nog niet beginnen met de Clomid. We bespreken dan wat mijn behandeling is. :x Schijnt hier t beleid te zijn...

@hopelijksnel: Succes vrijdag, klinkt als een goed ei!
    @iez: Succes met wachten. Hoop dat je jezelf niet helemaal gek maakt met fantaseren, ken t zelf ook ;)

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dat is even een dompert idd dat je niet mag beginnen. En thx

7. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    @hopelijksnel.
    Pff heb er wel last van. Sinds zaterdag continue misselijk. En had wel ongesteldheids krampen. En sinds gistere misselijk en duizelig. Pff zit vandaag pas op dag 5 en moet nog 5 dagen provera.
    Mja betekend wel dat er iets gebeurd in mijn lichaam.. dus neem het maar voor lief. :p
    Vndaar dat ik even niet gereageerd heb.

8. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    @ Iez, succes met wachten idd! Vervelend he.. begin van de cyclus gaat altijd goed maar die laatste 2 weken zijn echt slopend, je hoopt toch dat het gelukt is en da's logisch. Probeer leuke dingen te doen die afleiding geven.. is alleen niet makkelijk!

@ Memmie91, Thnx! Meen je.. nou lekker dan! Ook de 15e pas een afspraak..:( Dat beleid ook altijd.. beetje moe van..

@ Beebi, ja dat had ik dus ook.. vind die tabletten echt verschrikkelijk! Zijn echt veel erger dan de Clomid.. Nou succes nog ff dan, hopelijk daarna snel je menstruatie en beginnen met de Clomid;)

9. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    ja ik hoop ook dat clomid wat minder bijwerkingen geeft, maar goed.
    het is voor een goed doel. maar t is zeker niet leuk nee.
    zaterdag laatste tabletje, en dan hopelijk snel menstueren, zodat ik snel clomid mag gebruiken..
    kan gewoon niet wachten tot de 23e.. pff. ben zo nieuwschierig of het allemaal wel gaat werken..

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel hopelijksnel :), weer een dagje overleefd.

11. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    @ beebi, als de Clomid nou werkt heb je iig een "normale" cyclus, hoef je niet meer op te wekken met Provera. Dat is sowieso al erg fijn, laten we daar dan maar op hopen!

@ Zo is het meid, iedere dag is er weer 1! ;)

Ik hoop ook zo dat het deze ronde raak is! Maarja dit is nog maar de 1e ronde met een echt goede eisprong.. zou wel erg snel zijn dus reken er maar niet op.

Hopelijk zijn we die mmm ooit met zn allen vergeten omdat we 1 of meerdere mooie baby's hebben!;)

12. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hallo allemaal
    ik ben weer terug van vakantie en zie dat er nieuwe bij zijn leuk! Ik moet maandag naar gynaecoloog want vorige keer geen groei en dan kijken wat te doen omdat ik vorige keer niet mijn eigen dokter had. Hoe gaat het hier al mooie eitjes gepot?? Groetjes

13. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Hey niesuhh, leuke vakantie gehad? Beetje bij kunnen komen van alles? Fijn dat je maandag weer terug kan.. was je nu niet meer bezig met Clomid?

Ik had vrijdag een ei van 20, waarschijnlijk zaterdag eisprong gehad en vrijdag bloed prikken. Nu weer wachten dus:( Deze ronde is dus waarschijnlijk goed gegaan.. hierna gewoon doorgaan met 100mg.

14. Vosje31

Vosje31 Lid

26 jun 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hopelijksnel Vreselijk he, dat wachten. Ik mag as maandag bloedprikken op progesteron. Spannend! Nieuwe clomid gelijk weer meegekregen voor als ik ongesteld word.

@memmie Wat bizar dat het beleid overal zo anders is. Bij mij doen ze dus helemaal niet moeilijk en lang. Zat 18 april in het ziekenhuis voor mijn eerste gesprek en tot nu bloedgeprikt, onderzoeken, paar echo's, menstruatie opgewekt en begonnen met clomid. Hopen dat je snel mag beginnen! En inderdaad, vond de menstruatie opwekken qua bijwerkingen veel vervelender dan de clomid zelf :)

15. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. En nu niet aan de clomid meer..
    ik moest wachten tot ik ong word en anders over 2 a 3 weken een test doen. Ik vind dat allemaal wel lang duren vandaar gebeld en gevraagd om langs te mogen komen om te bespreken hoe of wat en desnoods bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad want dit is gewoon 1 maand gemiste kans. :)

Wat goed dat je een eisprong heb gehad. Wat spannend!! Wanneer kan je testen?

16. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    @ Vosje, ow spannend! Nou flink duimen dat je gewoon niet meer ongesteld wordt dan;) Hou ons op de hoogte!!

@ Niesuhh, ow lekker dan.. goed van je dat je gebeld hebt, zou dat ook niet pikken hoor iedere kans is er een! Gemiste kans is echt zo naar het kan toch al zo lang duren:( Kun je snel terecht?

Ik kan vanaf volgend weekend testen dus nog een weekje geduld. Ben nu ook wel erg benieuwd hoeveel mijn progesteron is... niet dat dat soms veel zegt maar toch:)
    Morgen ook maar weer een nieuwe ronde clomid halen.. hoop wel dat het de volgende ronde ook weer aanslaat.

17. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hoi hopelijksnel. Even een update vandaag dokter geweest was een eitje te zien van 14 mm wat ze ook raar vond kan ook een plekje zijn waar een eisprong was.. nu bloedprikken of ik 1 heb gehad woensdag de uitslag als ik er 1 heb gehad tot volgende week vrijdag wachten en testen als ik niet heb gehad beginnen met primlut en dan 150 mg beginnen. Hoe gaat het met de dames hier??

18. Vosje31

Vosje31 Lid

26 jun 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ niesuhh pfff wat een gedoe allemaal zeg. Moedeloos word je er soms van he? Maar er gebeurd nu iig weer iets!

Vandaag ook bloed geprikt of er een eisprong is geweest. Denk ook woensdag de uitslag. Spannend!! Geen idee wat ze gaan doen als dat niet het geval is eigenlijk. Weet iemand dat? Gaat de dosis dan omhoog vd clomid terwijl er wel een goed eitje was met 50 Mg?

19. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Hey dames!

@ niesuhh, da's nog even heel spannend dan! Hopelijk heb je toch een mooie eisprong gehad en hoef je niet met primolut te beginnen..of ben je gewoon zwanger natuurlijk;)

@ vosje, ook voor jou nog spannend dus! Hopelijk heeft de 50mg gewerkt;) Als dat nou niet zo is zul je waarschijnlijk de volgende ronde met 100mg moeten beginnen. Spannend!

Ik heb vrijdag laten prikken en ga morgen bellen voor de uitslag... pff deze week duurt lang! Ik heb ook van die vage klachten, soort spierpijn onderbuik, zere borsten, af en toe misselijk en erg emo... maar het zal allemaal wel gewoon van de progesteron komen.. kan vanaf vrijdag testen, spannend dus!!

20. memmie91

memmie91 Lid

30 jun 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat een spanning hier allemaal! Een paar dagen niet gekeken en alweer van alles gebeurd. Succes met wachten iedereen.

Ik ben zelf net naar de gyn geweest. Bij mij gebeurde vrij weinig, dus heb eindelijk Clomid mee gekregen! :D 50 mg, moet over 13 dagen terug komen om te kijken of t wat doet. Test van mannetje was geweldig! 140 miljoen zwemmers in totaal, waarvan 74% flink bewoog!

Nu hopen dat t aanslaat...

Deel Deze Pagina