Vraagje.. Wanneer vinden jullie dat ik een test moet gaan doen? Dag 27, nog geen menstruatie maar heb wel bruine rotzooi wat er nu een paar dagen uitkomt. Duur van cyclus geen idee aangezien dit eerste keer clomid was. Ben zo nieuwsgierig maar een test heeft nu denk ik nog geen zin.... Tips??
@ Vosje, tja lastig.. mijn vorige cyclus met clomid 50mg was 33 dagen.. dus dan zou het nog kunnen.. ( Hopen van niet natuurlijk) Had je nou echo's gehad om te kijken wanneer je eisprong hebt gehad? Want dan kun je de dag van de eisprong + 14 dagen doen, dat zou dan de dag van je eventuele menstruatie moeten zijn.. Je zou natuurlijk al voorzichtig een testje kunnen wagen maar mocht je een lange cyclus hebben dan is hij misschien toch nog niet positief.. Lastig hoor, je had al wel krampjes toch? Ik zou als het goed is vandaag ongesteld moeten worden maar nog niks te zien of te voelen...?!? Vrijdagochtend was de test nog negatief en heb 100% zeker een eisprong gehad...
Ja klopt. Twee wk geleden op dag 12 echo gehad en toen had ik een eitje van 18,5 mm. Gok adv ovulatietesten dat het morgen 14 dagen geleden is dat mijn eisprong was. Van de wk ook bloed geprikt en progesteron was goed dus eisprong gehad. Morgen misschien toch maar test doen met ochtend urine. Wat ik nu verlies is echt geen menstruatie maar meer bruin, roze en heeeel weinig. Oo echt!! Anders toch maar nog een test doen, je leest het genoeg hier op t forum dat het raar kan lopen...(hoop t!)
Heb je nog een testje gedaan vanmorgen?? Spannend hoor! Duim voor je Ja ik durfde vanmorgen niet te testen.. misschien dat ik vandaag dan wel ongesteld word, al voel ik nog steeds niet veel. Echt raar, maar idd het kan soms raar lopen
Nee, niet meer getest. Morgenochtend! Dan is het dag 29 dus ben benieuwd. Verlies nog steeds wat bruine afscheiding, maar nog geen helder bloed. Kan dus nog alle kanten op. Super spannend! Op welke dag zit je nu? Vandaag ook nog steeds niets?
Nog steeds spannend dus! Blijf voor je duimen hoor Hier nog steeds niks.. Zit nu al op dag 32 van m'n cyclus en heb vrijdag 4 juli de laatste echo gehad en toen stond m'n ei op springen! Laat dat dan zaterdag/ zondag zijn gebeurd maar dat is nu dus 14 dagen.. naja morgen nog maar afwachten en anders ga ik nog wel testen en het ziekenhuis bellen mocht hij weer negatief zijn Haha die wachtweken zijn al zo erg en dan dit nog
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Super jammer, maar ben zo blij met een super mooie cyclus qua dagen. Precies 28 dagen en dat na een keer clomid! We beginnen weer opnieuw, over twee dagen weer aan de clomid en zo even bellen naar het ziekenhuis. Ga namelijk volgende week op vakantie voor een week, dus kan even geen echo doen....stiekem wel jammer Is er bij jou inmiddels nieuws @ hopelijksnel?
Je bedoelt om zeker te weten of ik niet zwanger ben? Of omdat ik op vakantie ga? Vandaag gebeld met het ziekenhuis en mag gaan slikken. Moet op dag 15 komen, eerste dag dat ik weer in nl ben. Kan te laat zijn en dat de eisprong wellicht al geweest is zeiden zij ook, maar doen dan liever nog wel een echo
balen Vosje! Maar wat je zegt wel een hele mooie cyclus en dat is ook belangrijk! Ik ga eind volgende maand anderhalve week op vakantie en hoop dus ook gewoon clomid te mogen slikken zonder echo's, die zou ik nl dan net hebben ff snel gerekend maar weet niet of ze dat wel doen bij mij... Wel fijn dat je geen ronde over hoeft te slaan dan! Hier hetzelfde verhaal, vandaag ongesteld geworden jammer maar helaas.. Alles bij elkaar nu dus wel weer een cyclus van 33 dagen ipv 30 Maarja woensdag weer beginnen met clomid, dan lopen we dus gelijk Ben ook weer erg benieuwd hoe deze ronde gaat lopen. Volgende week dinsdag weer eerste echo en ga dan gelijk even vragen wanneer ze bij mij verder onderzoek gaan doen.. hsg en zaadonderzoek enzo. Nog niet gehad en als dat allemaal niet goed is word je nog niet zwanger natuurlijk. Hebben jullie die onderzoeken allemaal al gehad?
Bij mij hadden ze eerst het zaad nagekeken en ze doen soms ook kijken of je eileiders open zijn doot vloeistof naar binnen ze spuiten en dan maken ze een foto. Er kunnen bijv ook verklevingen zijn of verstopping. Maar meestal niks maar je hoort vaak dat ze daarna gelijk zwanger zijn omdat de boel schoon is heel veel succes meiden. Ik heb trouwens 6 aug eerste echo groetjes
Bij ons hebben ze inderdaad zaad nagekeken en dat was gelukkig super goed. En ze hebben wel gesproken over een HSG onderzoek, maar nog niet gedaan. Volgende keer ook maar gelijk bespreken. Ben inderdaad blij dat ik gewoon mag slikken deze maand. Hoop dat dat dan ook voor jou geldt @ hopelijksnel En inderdaad, we lopen nu gelijk Ben heel benieuwd hoe deze maand weer gaat lopen! Succes met de eerste echo! @ Niesuhh Spannend!
Ja zie je.. doen ze dus bij heel ziekenhuizen behalve bij die van mij geloof ik. Dinsdag maar eens aan de gyn vragen dan, ben weleens bang dat mijn eileiders ook dicht zitten zou dat dus wel na willen laten kijken en zaadonderzoek kan ook geen kwaad lijkt me @ Niesuhh, dat is al lekker snel Spannend hoor! Voel je je goed? Kun je het al een beetje geloven inmiddels?
Ik zou het indd even navragen want straks slik je het maanden terwijl miss doorspuiten gelijk genoeg is. ik voel me alleen misselijk de hele dag en verder menstruatie krampen alsof ik elk moment nod kan krijgen. Verder gevoelige borsten en soms moe.. ik denk dat ik pas na de eerste echo gerustgesteld ben ik ben. Dat alles goed is. ik ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt hopelijk..
Ja precies, niet dat ik zit te wachten op een hsg maar dan weet je iig dat niets een zwangerschap meer in de weg staat en bezorgd weer minder stress en da's ook beter! Ja ik zou ook pas gerustgesteld zijn na een echo.. haha probeer er wel van te genieten hoor!! Gaat al veel te snel.. Leuk dat je af en toe nog hier te vinden bent en houd ons op de hoogte
Hee dames, die gene die provera hebben geslikt.. hoelang bleefje ongesteld... Pff morgen is me 6e dag dat ik ong. Ben. Wordt er nu beetje gek van. Best wel last van buikpijn heel dag door. Zou eigelijk morgen naar ziekenhuis moeten maar ik heb gebeld omdat het morgen pas me 7e cd is.. en moest de 10e terug. Dus ik mag maandag. (Hopen dat ik niet meer ongesteld ben dan. Haha) En nog een vraag misschien heelstom maar mag clomid ook opgelost worden in water? Want ik had laats dat het tabletje in mijn glas viel maar het was gelijk opgelost dus heb het maar opgedronken.
@ Beebi, kan hoor.. het is net als met een 'normale' menstruatie die kan ook wel een week duren. Het zal dan nu wel snel minder worden denk ik Wel erg vervelend idd!!! Clomid moet je normaal gesproken zo met water innemen maar kan geen kwaad als het een keer opgelost is hoor Veel last van de Clomid?
Ik baal een beetje. Vandaag 2e echo (cd12) gehad en bms was 9,2, links was niets te zien en rechts een ei van 10mm. Bij mn 1e echo was bms 6,5, links was een ei van 10mm en rechts niets. Zijn er meer meiden waarbij soms opeens niets te zien is bij een 2e/3e echo terwijl er wel iets zat? Vorige keer zou nl. keer op keer niets links zitten en uiteindelijk bleek dat ze gewoon mn ei hebben gemist (die zat er degelijk). Gelukkig mag ik nu telkens bloed prikken zodat ze het niet missen. Maar toch baal ik ervan. En als je vragen stelt van ja, maar de vorige dokter zei wel dat er iets zat van 10mm, beginnen ze met hun verhaal dat 10mm heel klein is.