Dames even een update. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een versnelde echo omdat ik me niet meer zwanger voel bleek niks te zien en maakte zich zorgen moes gelijk bloedprikken en ze zat maar van niet drinken en eten want als je waarde hoog is heb je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dan word je vandaag nog geopereerd ik in shock en bloedgeprikt me waarde was gelijk aan 2 dagen overtijd. Dus nu wist ze niet of het een miskraam is of een beginnende zwangerschap. Nu moet ik donderdag opnieuw bloedprikken en dan kijken ze of het gezakt of verhoogt is. Ik voel me zo kut groetjes niesuhh leuk jullie verhalen nog te lezen ik leef met jullie mee
Oh niesuhh verschrikkelijk meid. Ik hoop voor je dat het een gezonde beginnende zwangerschap is. Knuffel voor jou. Hou ons op de hoogte.
beebi laat je weten hoe het bij de gyn ging? hier is mn ei nog niet gesprongen, dus nogsteeds in afwachting, dan maar vanmiddag of vanavond weer aan de klus
@ Niesuhh....meen je niet Verschrikkelijk zeg!! Ik duim ook voor je hoor! Dikke knuffel!, hoop echt dat het toch positief nieuws is! @ Iez, kan hoor, morgen moest je terug toch? Idd lekker door klussen dan En idd, snap ook niet dat het per ziekenhuis en per gyn zo verschillend is. Heb jij ook een echt een laparoscopie gehad of een hsg? Zie er wel echt super tegenop....
Vandaag bij gyn geweest. Maar nog steeds niks te zien Pff nu vrijdag weer terug en afspraak voor maandag al staan.. Mocht het op dag 21 nog niks zijn verhogen ze naar 100mg Was vandaag dag 14.. Kan er nog wat gebeuren of is moest er dan al iets te zien zijn...
@Hopelijksnel: ik heb hsg gehad. Morgen heb ik idd echo. Laparoscopie is iets anders, ik snap dat er tegenop ziet. Denk maar dat het voor een goed doel is. @beebi: jammer dat er nog niets te zien was. En je bms was die gegroeid? Het verschilt per vrouw en per ronde wat ze op cd14 zien. Bij mij zagen ze op cd14 in een ei van 10mm en dat was zo op cd10 en cd12. Maar je ei kan opeens groeien van 10 naar 20mm in 2 dagen. Dus houd moed, het kan alle kanten op.
@iez. Mijn bms? Sommige afkortigen weet ik nog niet haha. Nja hopen dat er vrijdag dan iets te zien is. Maar als het verhoogd moet worden moet ik dan weer met provera beginnen.. hoop het niet. Daar heb ik de meeste last van gehad.
Oh sorry hahaha bms= baarmoederslijmvlies . En juist je bms is belangrijk voor de vraag of je wel of niet provera moet nemen. Ik heb gezien hier op zp dat sommige vrouwen als hun bms zich niet verder ontwikkelt mogen meteen doorgaan met een hogere dosering clomid. Maar vaak als je bms wel ontwikkeld is maar je eitjes niet doen ze provera idd. En soms puur om een startdatum te hebben doen ze soms ook provera. Hoop gewoon dat op je volgende echo iets te zien is zodat je geen provera moet.
Ik had vandaag weer een echo. Bms was 15mm. Ei is volgens gyn gesprongen. Nu mag ik de komende 4 rondes zelfstandig met clomid aan de slag. Volgende week woensdag moet ik bloed prikken op progesteron. En ik ga op 9-8 lekker op vakantie. Fijn dat ik nu met een gerust hart op vakantie kan en zelf aan de slag mag zonder al die echo's en bloedprikken....joeppieee Had wel roze verlies na echo. Komt dat bij jullie ook weleens voor? Heb wel gebeld en secretaresse zei dat er niets aan de hand is en dat het vaker voorkomt dat een bloedvaatje geraakt wordt of zo. Maar vond het niet fijn.
@iez. Haha ik dacht al dat het baarmoederslijm was. Ze zei er niet veel over alleen dat het goed en perfect was dusja. Morgen maar eens vragen. En wat fijn dat je die echo's niet steeds meer hoef. Lekker genieten van vakantie. Ik heb vandaag al heel de dag last van mijn eierstok. Links... hele aparte steken/krampjes ?? Misschien toch iets bezig daar of zal het niks zijn..
@ Beebi, kan nog wel iets gebeuren hoor... wat iez zegt het kan soms heel snel gaan. Wel te hopen idd dat je eisprong krijgt want die provera is niks! We duimen @ Iez, dat is goed nieuws! Hopelijk is het deze ronde gewoon raak natuurlijk Lekker genieten van je vakantie nu! Ik heb het nog nooit gehad dat er wat bloedverlies was maar kan altijd.. wel vervelend ja
Hoi lief dat je eraan denkt. ik weet helaas niet meer. Het was gestegen van 273 naar 380 ofzo en hij had liever rond de 500 willen zien dus het is wel gestegen maar teweinig nu moet ik maandag weer bloedprikken om te kijken hoeveel het gestegen is. Maar ik heb er een hard hoofd in
Ik heb geen idee. Ik had dinsdag bloed geprikt toen was het volgens de bloeduitslagen pas 2 dagen over tijd. En die andere test was het gestegen maar moest het dubbele en ik had de helft van het dubbele ze konde niet zeggen of het een beginnende miskraam is of al geweest of goedzit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt ik snap de uitslagen ook niet en ik durf me niet eens meer zwanger te voelen wa tik ook niet voel meer
Ach meid wat naar dat het zo moet verlopen en dat je even in die onzekerheid zit. Hopelijk gauw meer duidelijkheid en hopelijk ben je gewoon een van die dames waar de hcg aanmaak langzamer is verlopen en dat je gewoon lekker gezond zwanger bent.
Nog langer in spanning zitten dus.. verschrikkelijk zeg! Hoop idd dat je gewoon wat minder snel hcg aanmaakt en dat het toch gewoon een goede zwangerschap is. Duim voor je!!
Vandaag bij gyn geweest nog niks te zien. En links zit een twijfel gevalletje.. dus hopen dat links geen twijfel gevalletje is en maandag gwn een ei heb... Als woensdag nog niks te zien is mag ik starten mrt provera. Pff achja. Eerst maandag afwachten
Idd en nu los laten en genieten van het mooie weekend 😊. En dan hopelijk volgende week een ei.